Welke IPA heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Mocktail van 0.0 IPA, ginger beer en limoensap
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef praadje het volgende:
Ochtend; 2 volkoren bh met smeerkaas en ham/kaas
Middag; Yoghurt met fruit
Avond; Melanzane alla parmigiana ( (Italiaanse gehaktschotel met aubergine, tomaat, parmezaanse kaas en mozzarella)
Heb je een foto van je frikandel gemaakt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Raspatat speciaal, halve kip.
1 frikandel speciaal 2.95
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond Döner Kebab voordat we naar de film gaan.
Die van VandeStreek is echt het lekkerste alcoholvrije bier die ik heb geproefd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren die van Bavaria, lekker goedkoop
Maar eigenlijk het liefste 1 van VandeStreek.
Ze hebben verschillende erg goede alcoholvrije bierenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van VandeStreek is echt het lekkerste alcoholvrije bier die ik heb geproefd.
Ik ken alleen de Playground, daar was ik best van onder de indrukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende erg goede alcoholvrije bieren
Had vrijdag weer gebruik gemaakt van de 1+1, De hectiek van de eerste weken in Haarlem is er nu wel af. Dus kon rustig mijn burgers verorberen. De eerste weken was het zo druk dat ik dacht.. ik kom wel over een paar weken terug.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Waren we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Wel heel ander filiaal (Waalwijk).
Daarvoor had ik een original en een zinger burger (1+1 actie is echt tof) plus 3 gratis hotwings.
Vriend had evenveel trek zoals altijd; een bucket kip, 2 friet met supercharger saus plus ook 3 gratis hotwings.
Genoten. Je krijgt zoveel meer en lekkerder, voor zoveel minder geld dan bij de Mc.
Fijn dat je ook een vestiging dichterbij hebt nu. Ziet er idd klein uit maar heeft voor een nwe keten veel goede reviewsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Had vrijdag weer gebruik gemaakt van de 1+1, De hectiek van de eerste weken in Haarlem is er nu wel af. Dus kon rustig mijn burgers verorberen. De eerste weken was het zo druk dat ik dacht.. ik kom wel over een paar weken terug.
Het is ook maar een kleine vestiging. Die in Hoofddorp even verderop is qua zitplaatsen groter.
Afijn vanavond wel gezond gedaan. Tomaat/linzensoep.
Gelukt, vanavond een lekker stukje bij de koffiequote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef praadje het volgende:
Ochtend; Volkoren bh met ham/kaas
Middag; Volkoren bh met smeerkaas
Avond; Hertenbiefstukje met gratin en gemengde groenten
Toetje; Zelfgemaakte appelcake (als hij lukt, zit net in de oven)
Tussendoor; Yoghurt met fruit, maiswafels met jam en kruidenkaas
Kijk al uit naar je verslag (en foto'squote:Op zondag 29 januari 2023 06:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn dat je ook een vestiging dichterbij hebt nu. Ziet er idd klein uit maar heeft voor een nwe keten veel goede reviews![]()
Ben er nog niet achter of ik de original of de zinger lekkerder vind.
Ga vanmiddag naar jarige zus en weet dat zij altijd gebak koopt bij een mooie patisserie, borrelplankjes maakt en ze wil pizza's bestellen bij De Pizzabakkers
Ik ben door de verhalen hier ook zo'n speculoos ijsje gaan halen, maar wat een enorme teleurstelling zeg. Amper softijs, veel slagroom en dan wat speculoossaus. Zit er bij jou nou wel een koekkruim op? Bij ons in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Waren we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Wel heel ander filiaal (Waalwijk).
Daarvoor had ik een original en een zinger burger (1+1 actie is echt tof) plus 3 gratis hotwings.
Vriend had evenveel trek zoals altijd; een bucket kip, 2 friet met supercharger saus plus ook 3 gratis hotwings.
Genoten. Je krijgt zoveel meer en lekkerder, voor zoveel minder geld dan bij de Mc.
Ik vind het wel grappig dat je het beschrijft als een Italiaanse gehaktschotel.quote:
Klopt. Staat ook niet in het recept maar omdat ik er wel gehakt door heb gedaan noemde ik het maar zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je het beschrijft als een Italiaanse gehaktschotel.Er hoort eigenlijk helemaal geen gehakt in.
Het ziet er wel lekker uit overigens.
Wat zonde! Speculooskruimels horen erop, plus veel ijs met 2 lagen speculoossaus. Verkeerd gemaakt bij jouquote:Op zondag 29 januari 2023 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben door de verhalen hier ook zo'n speculoos ijsje gaan halen, maar wat een enorme teleurstelling zeg. Amper softijs, veel slagroom en dan wat speculoossaus. Zit er bij jou nou wel een koekkruim op? Bij ons in ieder geval niet.
Ik keek er zo naar uit, dat ik om de teleurstelling te verwerken maar een McFlurry heb gehaald.Die doen dat toch echt een stuk beter.
Ziet er heel goed uitquote:Op zondag 29 januari 2023 19:35 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag lekker laten bezorgen.
Geen pizza's maar wel heel lekker gegeten. Samen gekookt.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk al uit naar je verslag (en foto's)
EN halve liters toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:25 schreef drakin het volgende:
Ik had eters vanavond, we hebben shoarma met homemade knoflooksaus (hun collega's gaan morgen niet blij zijn) en wraps ipv pitabroodjes, een homemade tomatenpompoensoep, worteltjes, witlofsalade met pestosaus en chocolaatjes en koffie toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |