Toen ik nog een volwaardige oven had, maakte ik ook een plaat vol, met eigen deeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit maak ik regelmatig. Zo'n pizza dan. Dan maak ik een hele plaatpizza met saus, kaas, mozzarella, pepperoni, champignons en ui. Maar ik heb maar een klein maagje dus ik eet er dan een stukje van en de rest snij ik in stukken en doe ik in alufolie in de diepvries. Op een drukke dag haal ik er een stuk uit en laat ik het ontdooien en dan nog een minuut of 8 in de oven. Top
Aawquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Bodem niet lekker
Toppings eraf gegeten want die was
[ link | afbeelding ]
Jij hebt wel een mooie dunne bodem. Bij mij wordt die altijd superdik, ook met deeg van de Jumbo maar ook met pizzadeeg van Koopmans.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Toen ik nog een volwaardige oven had, maakte ik ook een plaat vol, met eigen deeg.
De helft ging dan op en de rest ging in de koelkast, voor een paar dagen later.
Gewoon even oppiepen in de magnetron. Ging ook goed.
Nu moet ik het doen met een combimagnetron.
Eerste keer dat ik het probeer.
Ging niet eens verkeerd.
Ik heb het gemist 🥺🥰
De bodem van Jumbo valt ook mee.
Normaal zou ik Tante Fanny nemen, maar die hebben ze hier niet
Kweeniequote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie dunne bodem. Bij mij wordt die altijd superdik, ook met deeg van de Jumbo maar ook met pizzadeeg van Koopmans.
Wat is de truc? Want die dikke bodem is lekker maar een dunne vind ik net wat lekkerder.
Van de Weight Watchersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Aaw![]()
![]()
Wat was dat voor bodem![]()
Als ik onaardig mag zijn, lijkt het wel een plak kurk
Nou ja. Je had de topping nog
Volkoren zou volgens mij toch ook gewoon moeten gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van de Weight Watchers
In het echt ziet het er prima uit, ik hou van volkoren.
Maar dit was 3x niks.
Edit: ik las Turk ipv kurk
Vind hun producten niet echt lekker. Wel ongelooflijk duur. Pizzabodem niet geprobeerd maar doe ik ook niet na jouw ervaringquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van de Weight Watchers
In het echt ziet het er prima uit, ik hou van volkoren.
Maar dit was 3x niks.
Edit: ik las Turk ipv kurk
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:03 schreef marc0871 het volgende:
Een varkenshaasje, met ui, paprika, tomaat en puree, teentje knoflook en tijm, rozemarijn, peper en zout,
Een maizenapapje voor een sausje.
de tagliatelle was veel te dik en plakkerig, kon het helemaal niet goed mengen met de saus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
Heb nog een zak gedroogde tagliatelle pasta en tomatensaus liggen uit mn kerstpakket.
Beetje gehakt erbij doen, mss beetje wokgroente.
Dat vanavond maar eten denk ik.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: met gerookt spek omhulde, gekruide zeeduivelfilets uit de oven, verse patat uit de airfryer en een Italiaanse salade.
Krijg het water in de mond bij de laatste minuten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:38 schreef marc0871 het volgende:
Hamburgers gebakken.
Filmpje van gemaakt.
Sorry, het is even een zit.
In het gehakt ging een verkruimeld beschuitje,
Zout,
Witte peper,
Uienpoeder,
Korianderzaad,
Knoflook uit de molen,
Gemberpoeder,
Kruidnagel,
En cayennepeper.
De rest lijkt me duidelijk.
Kaas en een blaadje sla doe ik niet aan.
Heheh. Thanks.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Krijg het water in de mond bij de laatste minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |