Els en haar crowdfunding project voor een hottub toen. Dat was wel ultiem triestquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh gelukkig
dna van Els..altijd relax
Febo: "Nieuwe muntjes zijn besteld op Ali. Even geduld nog..."quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob vraagt aan Chels
als je straks daar bent, wil je dan vragen mbt douchen
de munten passen niet in het app
ik wil graag douchen
.
Met of zonder SL?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
14.30 uur Secret Room krijg ik net door
En de broccoli nog langer zodat het echt pap wordtquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou iets meer water op die noedels doen
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:02 schreef Donna1000 het volgende:
en ineens staat Danny in de keuken, roert in de pannen en kijkt alsof hij Jonnie Boer zelf is
Problemen met de setup?quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:06 schreef Lux069 het volgende:
Secret room inmiddels weer een half uur uitgesteld. Zou eerst om 14:00, toen 14:30 starten.
inmiddels 15:00 geweest en nog steeds geen actie in de taxi
Ik denk dat Ilse wel leuk kan zijn. Maar ze is er nog maar pas.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Bart,ilse en Jason nog niet veel aan. Maar heb ook niemand die ik echt er boven uit vind stijgen. Allemaal zo vlak
Advocaat van Ed hangt aan de lijn bij de FEBOquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Problemen met de setup?
Geen geld voor de rechten voor ern Ed Sheeran nummer?
Ja vind ik ook. Zorgt voor wat actie, en mogelijkheid tot drama.quote:
Bart is wel een leuke bewoner, jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bart neemt wel voortouw in dingen regelen enzo.
Een geitenwollensok rijdt niet met zulke zware motor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een geitenwollensokje die Ilse.
Patience is a virtue.quote:
Hij kan soms vrij dominant overkomen. Bij de foto bij de spiegel ook echt commanderen. Maarja, hij is een militair he...quote:
Ik vind hem een chago Heb hem nog nooit zien lachenquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke streber/neuroot.
Ik ook niet, telkens met die T-shirtjes aan die te maken hebben met het leger. Leger waanzinnige.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind hem een chago Heb hem nog nooit zien lachen
Ja dat ook, maar hij lacht weinig en kan slecht geduld opbrengen naar anderen te luisteren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij kan soms vrij dominant overkomen. Bij de foto bij de spiegel ook echt commanderen. Maarja, hij is een militair he...
Ja, dat is ook waar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar hij lacht weinig en kan slecht geduld opbrengen naar anderen te luisteren.
hij zit vanaf 18jr bij het legerquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar hij lacht weinig en kan slecht geduld opbrengen naar anderen te luisteren.
Eens!quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb dit seizoen weinig bewoners die ik de moeite waard vind om te volgen. Beetje leeghoofden de meesten. Voor het eerst vind ik de oudere bewoners leuker dan de jonge. Vind Rob wel oké. Gewoon lekker no-nonsense, relaxed.
Ali is grappig. Bart is actief en komt met oplossingen ipv problemen.
En dit klopt ook. Alleen de combinatie met Chelsea is niet te doen. Het is voorbij joligheidquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:45 schreef Lillfex het volgende:
Toch word Charlotte steeds leuker vind ik Ze kan met iedereen een gesprek voeren en luistert ook goed naar anderen ook als ze het moeilijk hebben Ze moet zich nog meer los maken van Chelsea
Ohnee dat zeker nie, hij is zeker wel okay, maar qua gezelligheid heb ik toch liever Rob.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij zit vanaf 18jr bij het leger
dat vormt iemand
lang van huis op missie
met ziel en zaligheid
maar zo af en toe ook verhalen mbt uitgaan /events/feesten
geen slecht mens imo ...
Rob moest ff geopereerd worden hequote:Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het is zover Chels naar de secret room
eerst ff plassen kirrt Chels
afspraak van 14.30 naar 16.uur
het kan gebeuren
Is ook zo.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:01 schreef spapaars het volgende:
Snap het wel dat de Belgen 1 stream meer dan voldoende vinden.
Die lichte vertraging ook... Heerlijk dynamisch effectquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voordeel van 2 is, het is stereo.
Met vertraging soms though.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed dat je dit weet, bedankt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dankje BB!quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik zit klaar, BB! Gooi die secret room stream maar aan!
Om de spanning er in te houdenquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap waarom het klaarzetten zo lang duurde
1 secquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:18 schreef Benny het volgende:
"Ik weet niet hoe lang een seconde is in mijn hoofd"
Hoi, al jaren 😀👌quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Hoi, leuk een commentaar op stream topic
hopelijk doet Chelsea het goed
Stream 2.quote:
Stream 2quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
Lekker dat ze van de streams is zeg.
Ze is nog op 2quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
Lekker dat ze van de streams is zeg.
BB is heel coulant voor Chels.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:30 schreef BB-King het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat Chelsea deze opdracht gaat halen.
Of Big Brother moet wel heel coulant zijn.
Lief he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
BB is heel coulant voor Chels.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou chels
suc6 straks met vertellen wat je moest doen![]()
die kleine laat zich niet zo in d hoek zetten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaat nog niet akkoord met haar verlies.
mind fuckersquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:36 schreef Benny het volgende:
"Chelsea, met dit melodietje mag je de secret room verlaten"
Nee, de gele heeft ze steeds foutquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wat mij betreft heeft ze gelijk qua kleuren
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chels is wel brutaalbekje hoor.
"Is dit gemaakt door een muzikant?"
quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:37 schreef engine het volgende:
Gefeliciteerd met niks![]()
BB moet zijn productiemensen nakijken.
Ja maar zij heeft wel de muziekschool gedaan en BB kwam mij wel twijfelachtig overquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chels is wel brutaalbekje hoor.
"Is dit gemaakt door een muzikant?"
Muziek op school of een muziekschool is toch wel een degelijk verschil....quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft wel de muziekschool gedaan en BB kwam mij wel twijfelachtig over
gatverdamme wat klinkt dat smerig, (en dat is het ook)quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart de Badmeester ..druk
vette randen afsteken rond de Tube
okequote:Op woensdag 18 januari 2023 16:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft wel de muziekschool gedaan en BB kwam mij wel twijfelachtig over
Dat van de muziekschool wist ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vond ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Chelsea had het echt fout. Zat hem in licht en donker oranjequote:Op woensdag 18 januari 2023 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de time game net gemist foor een call, maar had Chelsea het echt fout? Of heeft de FEBO weer eens geblunderd?
spapaars in BB / [BB '23 COS #44] De Douchemunten passen nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de time game net gemist foor een call, maar had Chelsea het echt fout? Of heeft de FEBO weer eens geblunderd?
Ja ik weet het niet dat zei ze vanmorgen geloof ik ik heb het niet gezien hoe ze het deed op het eindequote:Op woensdag 18 januari 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Muziek op school of een muziekschool is toch wel een degelijk verschil....
Wies Wendy?quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Wendy lacht hem gewoon uit als hij weer stoer wil doen.
Wellicht een toekomstige bewonerquote:
JAA, SHOTJE!quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Wendy lacht hem gewoon uit als hij weer stoer wil doen.
Duidelijk Chelsea zit foutquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
spapaars in BB / [BB '23 COS #44] De Douchemunten passen niet
Ze heeft de groente saus gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:00 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ilse is wat anoniem. vind ik. Niet echt aanwezig.
Vooralsnog een grijze muis. Ik vind de nieuwe nog niet geweldig, hopelijk snel wat andere erbij maar ik denk pas na de live uitzending zaterdag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:00 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ilse is wat anoniem. vind ik. Niet echt aanwezig.
moeilijke keuzequote:Op woensdag 18 januari 2023 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte bij the wall droog brood of confiture
Dat vinden we ergquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:04 schreef engine het volgende:
De muizenstrontjes zijn op en ze lust niks anders. Charlotte moet nu droog brood eten
hagelslagquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:04 schreef engine het volgende:
De muizenstrontjes zijn op en ze lust niks anders. Charlotte moet nu droog brood eten
Aaahquote:
Staat op de deur van de DBK te tikken want ze moet en zal naar binnen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea blijft ook maar zeuren, je zal er toch mee moeten samen leven
quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat op de deur van de DBK te tikken want ze moet en zal naar binnen.
Lekker laten staan mag ik hopen.
[ afbeelding ]
Het blijft een kleine meidquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat op de deur van de DBK te tikken want ze moet en zal naar binnen.
Lekker laten staan mag ik hopen.
[ afbeelding ]
straks komt ze naar buiten met 10 potten shagquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:11 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Wil de bewoner die al enige tijd een zit in voor mijn dagboekkamer houd deze betreden
Haha nu je dat zegt, heeft ze wel wat weg van die griet ooit in Secret Story. Ook een klein blond ding en die gilde ook om de haverklap om "me moeder" en probeerde ook vanalles te ritselen volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze ooit geëlimineerd wordt. Zou ze dan ook weigeren te gaan omdat ze de stemming niet geloofd?
Haha idd, dan heeft ze nog iets gemeen met Trump, naast de huidskleur..quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze ooit geëlimineerd wordt. Zou ze dan ook weigeren te gaan omdat ze de stemming niet geloofd?
jammer, je hebt een account nodig om in te loggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:42 schreef spapaars het volgende:
Moest wel 2 x de streams wisselen.
Op tekst van video klikken
Heb alleen op de tekst Chelsea geklikt?quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
jammer, je hebt een account nodig om in te loggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |