Oh spannend als je moet pissenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ze mogen de slaapkamer niet verlaten vannacht
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ze mogen de slaapkamer niet verlaten vannacht
snap je lekker slijmenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:31 schreef suzi1 het volgende:
ah ja cheche gaf natuurlijk niet zomaar een kus aan mimi voor hij terug naar zn slaapkamer ging
vanwege nominazi
sorry Ali.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
je mag niet meer discrimineren op grond van handicap, dus sorry chacha, rob, ilse, mimi, babyface enz enz
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:44 schreef Krambo het volgende:
Dus ze mogen vanaf nu niet meer van de kamer af tot morgenvroeg?
Oh is dat alles, ik dacht dat er iets spannends ging gebeuren..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Er wordt gewerkt aan de riolering
Wie weet, maar ze zullen wel veel tijd nodig hebben water komt nu overal omhoog en wc spoelen niet meer weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh is dat alles, ik dacht dat er iets spannends ging gebeuren..
dat hoop ik niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:48 schreef suzi1 het volgende:
als je iets snel vergeet noemen ze dat alzheimer? ik heb dat!
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:49 schreef odie22 het volgende:
gegiechel, halfs engels praten, zingen, domme bewegingen maken etc etc
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
wejoo we slapen gewoon op een parking in de bijlmer
Ja echt, ik zat straks even te kijken toen de dames aan het afwassen waren. Om simpel van te worden, leken wel een stelletje 11 jarige kindersquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
echt zo fucking achterlijk af en toe
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Dejavu. Blijft leuk. Deze ongein houdt hem er wel in vermoed ik.
zeg maar tegen die vriend dat die niets gemist heeftquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:00 schreef Lux069 het volgende:
Nog wat bijzonders gemist na het zoekspelletje van Rob? Vraag dit voor een vriend. Vermoed van niet.
Scheelt weer, kan die ook een keer op tijd naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg maar tegen die vriend dat die niets gemist heeft
dat lijkt mij ook wel inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny voor de juiste prijs kan alles in de nachtelijke uren
zou zomaar kunnen allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:13 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga daar wel stiekem van uit. Denk dan Rob en Jason wederom?
Ik heb dat ook gehoord maar volgens mij ging dat over het spel met ringen gooien. Zo heb ik het begrepen iig, kan het ook mis hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:11 schreef Lux069 het volgende:
Michelangelo heeft tegen Bart gezegd dat hij hem niet gaat nomineren lees ik in het streamverslag?
Scheelt dan weer. Maargoed, wie doet hij dan naast Rob?
Pff die bijnamen...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:31 schreef suzi1 het volgende:
ah ja cheche gaf natuurlijk niet zomaar een kus aan mimi voor hij terug naar zn slaapkamer ging
vanwege nominazi
het lukt mij ook niet meer inderdaad,quote:Op woensdag 18 januari 2023 03:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Pff die bijnamen...
Ik heb nog steeds moeite wie, wie is met de normale namen laat staan dat ik weet wie cheche en mimi zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
yep, ze hebben de opdr gekregen vannacht niet de slk te verlaten, ivm met werkzaamheden rioolquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:11 schreef TheLuckyman het volgende:
Lijkt erop dat er gewerkt wordt in het huis aan de afvoer. Lampen nog een tijdje uit?
Je zou maar dringend naar toilet moetenquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, ze hebben de opdr gekregen vannacht niet de slk te verlaten, ivm met werkzaamheden riool
Met eens, maar is weer zo’n woke ding.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:18 schreef rinardo het volgende:
Half twitter en facebook is van ''Rob is onze grote held en vriend, naar Rob is afgeschreven'' gegaan dit omdat hij eerlijk zn mening gaf over zwartepiet, volgens Rob is zwartepiet de kindervriend
die jaren lang voor een leuk sinterklaasfeest heeft gezorgd, en is het geen racisme, en zijn roetveeg pieten
dom. Ik ben dit helemaal met hem eens (nu mogen jullie mij ook blokken) maar ook als ik het niet met hem eens zou zijn geweest. Een favoriete bewoner veranderd toch niet ineens in strond, als hij een andere mening heeft dan ik? of denk ik nu zo appart?
Jolien is rustigerquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:20 schreef lonneberga het volgende:
Zie in de OP een nieuw gezicht,is het wat of ook weer zo'n gilbegonia?
Nee geen gilbegonia, tot nu toe, je bedoeld Jolien? er is namelijk nog een nieuwe waar nog geen persfoto van is, dus nog niet toegevoegd aan de OP , die heet Ilse (stoer, rustig, wat ouder dus iemand die weet hoe een wasmachine werkt enzo, dus wel handig)quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:20 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
De liveshow van zaterdag zal wel een extra reclameblok krijgen
Om al die kosten van het ontstoppen te betalen
Was ook al aant denken. Dat moet toch een hoop geld kosten. Dit is de derde (?) Keer ondertussen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
De liveshow van zaterdag zal wel een extra reclameblok krijgen
Om al die kosten van het ontstoppen te betalen
En in de nachtelijke uren dubbel tarief.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was ook al aant denken. Dat moet toch een hoop geld kosten. Dit is de derde (?) Keer ondertussen?
Life is all about the people you know...quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En in de nachtelijke uren dubbel tarief.
Of zou de FEBO Theo hebben ingehuurd?
Er is ondertussen nog een nieuwe bijgekomen Ilsequote:Op woensdag 18 januari 2023 08:20 schreef lonneberga het volgende:
en de helft niet meer te vretenquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze zwemmen in de mandarijnen. Die zijn dan ook 1+1 gratis bij de appie heijn.
Gortdroge mandarijnen zullen ze vreten!quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
en de helft niet meer te vreten
mandarijnenseizoen is al lang voorbij
Goed idee. Denk dat dit iets voor Benny is?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:41 schreef suzi1 het volgende:
mss in de OP de bijnamen zetten die ze zelf continu gebruiken. soms vraag ik me zelf af over wie ze het hebben als ze eindelijk eens weer een naam normaal uispreken.
zo vaak dat ik me afvraag, wtf is lindsey
Lindsey meteen : tegenwoordig geen Engels kennen. Met TikTok. Lindsey mag Jason niet. Ik mag Lindsey niet. Nare griet die achter andermans rug om sneaky gaat lopen lullen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:03 schreef suzi1 het volgende:
nu blieft chacha ineens lactosevrij. ze eet en drinkt al die tijd met
heeft ze weer iets voor zichzelf en cheche
jason zegt net, de helft die kijkt kent mss geen engels en verstaat dit hele programma niet
hint hint
Inderdaad susuquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:41 schreef suzi1 het volgende:
mss in de OP de bijnamen zetten die ze zelf continu gebruiken. soms vraag ik me zelf af over wie ze het hebben als ze eindelijk eens weer een naam normaal uispreken.
zo vaak dat ik me afvraag, wtf is lindsey
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:19 schreef ledn81 het volgende:
Ze twijfelt tussen de muzieknoot en de spiegel.
Is dat eigenlijk een spiegel?
BB :"Ja dat is een spiegel.. die ken je vast wel"
[ afbeelding ]
oehhh spannend M Angelo naar de dbk ? die had ik even gemistquote:
Op twitter ligt Rob ook een beetje onder vuur vanwege dat ie het over zwarte piet had.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Alleen het idee al om ook Rob er weer op te zetten. Dan heb je echt geen idee....
Jesus gristus! De woke politie weer wakker. Stel idioten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter ligt Rob ook een beetje onder vuur vanwege dat ie het over zwarte piet had.
Maar Jason is daar ook redelijk populair omdat ze vinden dat ie 'buitengesloten' / gepest word door het clubje in de badkamer
Nee ze douchen niet, ze wassen zich daar en kleden zich daar om , de douchen hebben geen warm waterquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Douchen ze nou met badpakken? Deden de andere edities nooit ja hoogstens 1x daarna niet meer.
En raadsel van Twitter snap ik ook niets van.
Wat is Michelangelo aan het tutten zeg
Ongelooflijk. Wij zeggen hier in onze streek ook nog lekker zwarte piet !quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter ligt Rob ook een beetje onder vuur vanwege dat ie het over zwarte piet had.
Maar Jason is daar ook redelijk populair omdat ze vinden dat ie 'buitengesloten' / gepest word door het clubje in de badkamer
Kost dat een coin ofzo? Warm waterquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ze douchen niet, ze wassen zich daar en kleden zich daar om , de douchen hebben geen warm water
Ik zeg het ook nog, het hoort ook zo te zijn mijn mening!quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wij zeggen hier in onze streek ook nog lekker zwarte piet !
ja, en 1 heeft het geprobeerd en die zei dat de coins niet in het muntje automaat van de douches past, maar de hottub is continu warm en daar gaan ze in, en teiltjes warm water mee naar de badk gebeurd ook veel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kost dat een coin ofzo? Warm water
Nou dan vind ik eigenlijk wel dat BB die douche gewoon aan moet zetten als die coins niet passen. Wel vreemd vorig jaar onee dat was met tijd niet met coins.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, en 1 heeft het geprobeerd en die zei dat de coins niet in het muntje automaat van de douches past, maar de hottub is continu warm en daar gaan ze in, en teiltjes warm water mee naar de badk gebeurd ook veel.
Nja, alsof de verstopping dan opgelost isquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:59 schreef rinardo het volgende:
hahahaha gooi daar warm water in, gaatjes in de emmer en je kan douchen
[ link | afbeelding ]
Misschien kunnen ze op een gegeven moment wel speciale douche en wasmuntjes uit de wall kopen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, en 1 heeft het geprobeerd en die zei dat de coins niet in het muntje automaat van de douches past, maar de hottub is continu warm en daar gaan ze in, en teiltjes warm water mee naar de badk gebeurd ook veel.
Moet kunnen toch. Ze komt in een bestaande groep en ja das altijd even moeilijkquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef Jockari het volgende:
Jolien is 2 dagen in huis, en is al aan het miepen
[ afbeelding ]
ze hebben het erover in de badkamer en ook Ilse komt erbij en begint ook bijna te huilen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
Jolien heeft het even zwaar.
Ze zat aan tafel bij ontbijt en iedereen was ze druk en bezig en ze zat even niet op haar plek.
(Die Charlotte klinkt echt net als die Nawel, echt precies hoe ze praat en haar uitdrukkingen ook)
[ afbeelding ]
Dat is omdat ze niet veel met Jason hebben ( zijn karakter ) Niet omdat hij eruit is geweest voor de missionquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben het erover in de badkamer en ook Ilse komt erbij en begint ook bijna te huilen.
Ze vinden het beide zwaar om later binnen te komen.
De groep is ook niet heel sociaal voor de nieuwen.
Jason wordt sinds zijn terugkomst ook beetje links gelaten.
ik heb bij het hele huil moment geen jason gehoord, het ging erom dat ze het zwaar vinden om tussen de groep te komen als nieuwelingen ( ik denk dat ze jokken en dat ze de 3e moeten nomineren, dat Mangelo er 2 moet en hun de 3e )quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is omdat ze niet veel met Jason hebben ( zijn karakter ) Niet omdat hij eruit is geweest voor de mission
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb bij het hele huil moment geen jason gehoord, het ging erom dat ze het zwaar vinden om tussen de groep te komen als nieuwelingen ( ik denk dat ze jokken en dat ze de 3e moeten nomineren, dat Mangelo er 2 moet en hun de 3e )
d8 ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie jolien, nog wel vrijwillig vertrekken.
Die lijkt totaal niet op haar plaats.
Hij toch diegene die wat heeft gehad met die Gaby Blaaser of hoe ze ook heet die bekende.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny huilie om zn ex ?
tv moment ?
wrom ?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij toch diegene die wat heeft gehad met die Gaby Blaazer of hoe ze ook heet die bekende.
oh ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij toch diegene die wat heeft gehad met die Gaby Blaaser of hoe ze ook heet die bekende.
pff ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:33 schreef ledn81 het volgende:
Danny wil het er niet teveel over hebben, maar gaat het weer in detail bespreken vol met een camera op z'n snoet.
Danny "Een maand nadat het over was was ze zwanger van een ander"
Idd. Ik was Amy Weenhuis bijna vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:34 schreef Benny het volgende:
Jolien is de Amy van dit seizoen. Sowieso. Zo heerlijk instabiel dat het een soort van komisch wordt
Booty workout had charlotte 3 dagen last van.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen yoga
Vrijdag booty work-out met Danny
Huis staat zo in de fikquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte tegen Ali met handwas kan er niks misgaan
Met Ali zou ik nergens zeker van zijn
Hoeveel coins douchen kostquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef Benny het volgende:
Wat staat er op de sticker tussen de camera en het muntenboxje in de badkamer?
Dankuuuuquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoeveel coins douchen kost
1 coin 2,5 minuut 1 persoon
2 Coins 2,5 minuut 2 personen
Coins passen niet in de automaat
Zijn voornamelijk jonge POC's en sympathisanten. De ouderen maken er niet zo'n probleem van. Het waait wel weer over.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Echt geen woorden voor. Hopelijk is die woke politie niet te sterk dat ze hem er uit kunnen wippen.
geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:56 schreef Jockari het volgende:
Bart gaat naar de Versuz en de Carré. Ik probeer me dit in te beelden, maar lukt me niet.
In de categorie off-topic domme vragen POC?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk jonge POC's en sympathisanten. De ouderen maken er niet zo'n probleem van. Het waait wel weer over.
People of color. Mens weet niet meer hoe ze te noemen momenteel. Alles wordt veroordeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de categorie off-topic domme vragen POC?
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
People of color. Mens weet niet meer hoe ze te noemen momenteel. Alles wordt veroordeeld.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali, mijn trui heeft al het water ingeslikt
nou het lukt aardigquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind dat die Danny er wel een show van maakt. Zieltjes winnen. Dat is wat hij doet. In en buiten het huis.
Hij had kunnen weten dat die griet niet anders doet dat liegen en bedriegen. Vrouwelijke Gordon op liefdesgebied. Alleen geīnteresseerd in jonge fitboys. Hoe jonger hoe liever.
Tussen de Bachelorette en nu heeft ze er al wel 10 gehad denk ik.
Ze bedroog Danny met zijn beste vriend/collega en is nu zwanger van weer en ander. In een half jaar tijd!
nou dat!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Het liefst wil hij dat het nog de uitzending haalt ook. Hoe goedkoop.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef Benny het volgende:
Ilse is nu ook officieel 'Member of the OP'
[ link | afbeelding ]
hebben ze nog sinds beginquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Water in de hottub ruikt vreemd, Jayson denkt aan het filter. Ze gaan het aan de FEBO vragen
Water van de hottub verversen? Dit is nog hetzelfde water als waar Els in zatquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hebben ze nog sinds begin
nul keer dat water ververst?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Benny het volgende:
Ilse in een tuinpak maakt mijn beeld van haar wel helemaal compleet trouwens
oh gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Water van de hottub verversen? Dit is nog hetzelfde water als waar Els in zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |