Van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Zojuist contract afgesloten bij boomerbedrijf 50+ mobiel
[ afbeelding ]
5gb data - onbeperkt bellen - 6¤ per maand. Keurig.
Gisteren. 2x P2 gepakt. Eerste keer vanaf P12. Dus dat was lekker.quote:
Wat moeten we zonder onze Redder????quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee he, nu is FOK! helemaal dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen gratis telefoon erbij?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Zojuist contract afgesloten bij boomerbedrijf 50+ mobiel
[ afbeelding ]
5gb data - onbeperkt bellen - 6¤ per maand. Keurig.
🤣🤣 deze shit is beasted broquote:
Heel veel mensenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ik word een beetje moe van het woordje ‘beasted’.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
tong80![]()
Nu kunnen we hem niet uitlachen als Feyenoord Ajax volledig sloopt
Met zijn 1-4Dit is wel jammer, ja. En ook wbt de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En dat terwijl ik het op advies van vriend @Sked nog maar twee keer per week gebruikquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
@tong80 zorgt voor 78% aan klikverkeer op Fok! pure inkomenstenbron voor Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:16 schreef fetX het volgende:
Toch ook onbegrijpelijk dat zo iemand ontelbaar de kans blijft krijgen na zoveel bans. Maar goed, dan heeft hij in ieder geval iets te doen in zijn leven.
SimOnly natuurlijk. Nokia 3310 heb ik nogquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen gratis telefoon erbij?
[ afbeelding ]
Of kaartje voor uitzending bijwonen van omroep Max?
Ik heb geen flauw idee wat hier staat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤣🤣 deze shit is beasted bro
Ik had eerst geen idee wat je hiermee bedoelde, maar blijkbaar sla ik alle posts van Chevy per definitie al over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Vertaling in het boomers: "Makker, dit materiaal is uitermate mieters!"quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat hier staat.
Hij verkoopt ook nog eens flink wat abonnementen per jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Tong80 zorgt voor 78% aan klikverkeer op Fok! pure inkomenstenbron voor Danny.
Als je het beasted bro quotum hebt bereikt kan je altijd nog wreed gap gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het op advies van vriend @:sked nog maar twee keer per week gebruik![]()
Jammer dit
Onverwoestbaar die dingen blijkt maar weer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SimOnly natuurlijk. Nokia 3310 heb ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |