Ik heb ondanks mijn hoogbegaafdheid, meer kilometers afgelegd als orderverzamelaar dan jij zwoegend als waterdrager op het middenveld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
@:tong80 is een boomer die het concept thuiswerken nog niet begrijpt
Niet vreemd aangezien het concept werken ook nooit werd begrepen
Wees er maar trots op dat je nooit verder bent gekomen dan het magazijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ondanks mijn hoogbegaafdheid, meer kilometers afgelegd als orderverzamelaar dan jij zwoegend als waterdrager op het middenveld.
Wie zegt datquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je nooit verder bent gekomen dan het magazijn.
Koffiepauze.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.
Zo dan. BEASTMODE.quote:
Ik ken ook zo iemand die helemaal niks bereikt in zijn leven (met al zijn studies gestopt, wordt bij al zijn banen eruit gedonderd, continu aan de drugs) en daarvoor zijn hoogbegaafdheid de schuld geeft (lol)quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:
Hoogbegaafdheid is een combinatie van een uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen. Hoogbegaafden zijn op het cognitieve vlak sterk, maar ook andere zaken spelen een belangrijke rol.
kabeljauw.quote:
EN DAT ALLEMAAL VAN ONZE CENTEN!quote:
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereiktquote:
de wereld begrijpt die persoon gewoon nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand die helemaal niks bereikt in zijn leven (met al zijn studies gestopt, wordt bij al zijn banen eruit gedonderd, continu aan de drugs) en daarvoor zijn hoogbegaafdheid de schuld geeft (lol)
of een foto van een van de handlangers van schwab die hij tegenkomt op het toilet ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereikt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereikt
Ik begrijp mezelf niet eens, laat staan dat ik dat van minder bedeelden verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de wereld begrijpt die persoon gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |