Heb jij je caps lock toetsenbord in Oekrane gekocht?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
WeEt JiJ wEL daT dE OPrichTER Paul Julius Baron von Reuter eEn JOOD is?
Het is vreemde kronkel in de hoofdjes van Ruzbots. Als je land wordt binnengevallen en je vecht terug ben je kennelijk pro oorlog of oorlogszuchtig. En binnenvallende partij is enkel uit op vrede.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Russen zijn blijkbaar pro oorlog. Zij zijn het begonnen. Ook al mogen ze het woord nog steeds niet zeggen.
Tijd om alle monumenten voor de geallieerden uit de tweede Wereldoorlog te slopen.. hoe durfden ze wel niet terug te vechten tegen die vreedzame nazis.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is vreemde kronkel in de hoofdjes van Ruzbots. Als je land wordt binnengevallen en je vecht terug ben je kennelijk pro oorlog of oorlogszuchtig. En binnenvallende partij is enkel uit op vrede.
Dat zegt niemand. Trouwens wat vinden de Russen eigenlijk? Veel de Russische info wordt hier gecensureerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is vreemde kronkel in de hoofdjes van Ruzbots. Als je land wordt binnengevallen en je vecht terug ben je kennelijk pro oorlog of oorlogszuchtig. En binnenvallende partij is enkel uit op vrede.
Er is geen open publiek debat in die dictatuurquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Trouwens wat vinden de Russen eigenlijk? Veel de Russische info wordt hier gecensureerd
En volgens de Ruzbot logica hadden de gealiieerden met Duitsland moeten onderhandelen over vrede, want zou dan zoveel doden en geweld gescheeld hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tijd om alle monumenten voor de geallieerden uit de tweede Wereldoorlog te slopen.. hoe durfden ze wel niet terug te vechten tegen die vreedzame nazis.
Edit: wacht even, de Russen vochten ook terug tegen de nazis… *kortsluiting*
Hier op Fok! wordt helemaal niks gecensureerd. ( @Straatcommando) Tenzij het erg onsmakelijk is, denk bv aan fotos van kapot geschoten lijken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Trouwens wat vinden de Russen eigenlijk? Veel de Russische info wordt hier gecensureerd
Zelfs Russische propaganda mag hier besproken wordenquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier op Fok! wordt helemaal niks gecensureerd. ( @:Straatcommando) Tenzij het erg onsmakelijk is, denk bv aan fotos van kapot geschoten lijken.
Alleen niet gespamd zonder enige inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelfs Russische propaganda mag hier besproken worden
Het is @Straatcommando. met een puntquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier op Fok! wordt helemaal niks gecensureerd. ( @:Straatcommando) Tenzij het erg onsmakelijk is, denk bv aan fotos van kapot geschoten lijken.
Ik bedoel in de EU.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op dit soort kansloze persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kan me nog een discussie herinneren waarbij AchJa een hele boom over Oekraense oorlogsmisdaden opzette, en vervolgens niet wilde praten over wat de Russen allemaal uitvreten.
Want de servers van FOK! staan niet in de EU? En wij, de gebruikers van FOK! wonen niet in de EU?quote:
Dat klopt ook. Denk alleen niet dat het Kremlin erg blij is met deze twitterambassade.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens deze Ruzzische ambassade hoort de Krim bij Oekrane!
[ twitter ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Had Ursula dan toch gelijk?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Nee meermaals ontkrachtte complotbullshit willen we hier niet zien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
En wat moeten we hiermee?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Had Ursula dan toch gelijk?
Die kleuren gaan natuurlijk niet over de landen maar over de prijsverhoudingen. Blijkbaar is het voor de Russen duurder om daar hun benzine te verkopen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Die dingen zijn niet bedoeld als permanente statische luchtbeveiliging. Die dingen zijn bedoeld als luchtverdediging in gebieden waar de poep aan is om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben wij in totaal 3 patriot eenheden (en 1 reserve).
Zolang we niet actief gaan deelnemen lijkt het me dat je dat ding best kan missen, aan de andere kant is 2 eenheden in NL om uberhaubt militaire infrastructuur te beschermen wel weinig lijkt me.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er minimaal 1 of meer zou staan bij elke militaire basis.
Geeft eigenlijk ook wel een beetje de staat van het NL leger aan...
https://www.consilium.eur(...)adcasting-in-the-eu/quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want de servers van FOK! staan niet in de EU? En wij, de gebruikers van FOK! wonen niet in de EU?
Ja, heel interessantquote:
Dit nieuws hadden we niet gemist nee. Maar RT brengt geen nieuws h.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.consilium.eur(...)adcasting-in-the-eu/
Had je het nieuws gemist?
Oke dus dan is censuur goed? Dat zullen ze ook in China/Noord Korea zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit nieuws hadden we niet gemist nee. Maar RT brengt geen nieuws h.
En vooral in Rusland, oelewapper.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Oke dus dan is censuur goed? Dat zullen ze ook in China/Noord Korea zeggen.
Doen de regimes van die landen toch al, sensuur is er mateloos populair.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook in China/Noord Korea zeggen.
Vaak genoeg gedaan dan heb je niet goed opgelet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En vooral in Rusland, oelewapper.
Als je zo genteresseerd bent in vrij nieuwsgaring, waarom hoor ik dan nooit een onvertogen woord van jou over Rusland.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:20 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)ercrash-in-kyiv.html
Tragisch ongeval of neergeschoten.
Het is wel lekker dat we een mp hebben met jaren ervaring. Vast niet doelloos dat goofing. Ik geloof ook echt wel dat Rutte momenteel een rol vervuld in de onderhandelingen wat betreft Oekrane.quote:
OnDeRhAnDeLiNgEn met een onbetrouwbaar, leugenachtig volk als de Russen. Dat zal vast een succes worden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:10 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Pro VS/EU, Pro oorlog, anti Rusland, anti China, anti onderhandelingen. Wat voornamelijk in de mainstream media wordt verkondigd.
Dat kan prima, helaas. Helikopters zijn zo ongeveer de meest gevaarlijke voertuigen die bestaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ook al zo’n jonge minister.
Ik denk dat het het beste is dat blijkt dat het een ongeluk is.
En nu eens een map van het gemiddelde salaris er naast houden. Dan betalen in verhouding de russen een stuk meer dan het grootste gedeelte van Europaquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:53 schreef YStec het volgende:
[..].
In de tweet daarop lees je dat ze het van een ander hebben: [ twitter ]
Maar ze hebben vast wel gezien en gewoon genegeerd, ze konden het niet weerstaan om te delen.
Kun je uitleggen hoe iemand wiens moedertaal keihard afgestraft wordt president kan worden van datzelfde land?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alles wat niet het NAVO narratief volgt is Russische propaganda toch?
Vergeet ook niet te vragen hoe het kan dat ze nazi's zijn en zelensky ook joods is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe iemand wiens moedertaal keihard afgestraft wordt president kan worden van datzelfde land?
Als je daarmee klaar bent: zou je kunnen uitleggen hoe het is om zoveel elkaar uitsluitende opvattingen over de wereld te hebben? Ik gok heel vermoeiend. Volgens 1984 ben je trouwens wel bovengemiddeld slim dusGG i guess.
Nouja er kunnen prima nazis zijn. Zelfs in het leger. ook al is hij joods natuurlijk. het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vergeet ook niet te vragen hoe het kan dat ze nazi's zijn en zelensky ook joods is.
Sorry, mijn excuses, ik ben nog bezig met forensisch onderzoek, het spijt me.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:46 schreef TLC het volgende:
Is die helicopter nu door technisch mankement neergestort of is ie neergehaald ?
Werk dan eens door jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:05 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses, ik ben nog bezig met forensisch onderzoek, het spijt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |