Ik denk niet dat hij het aan de aanvallers gevraagd heeft maar meer aan de spelers die ik noem en wie weet sloeg hij Blind over en was die beledigd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
Ook dat benoemt ie trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.
Vorig jaar is ook 90 procent gezeik geweest van Arco inderdaad, ondanks een prima titel met 83 punten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.
Stond Ajax nu eerste en in de 8ste finale van de CL dan had hij dit interview waarschijnlijk nooit gegeven.
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.
Ik gun hem echt wel succes hoor en vind het ook jammer dat hij op deze manier vertrokken is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.
De wedstrijd tegen de VS was voor hem overigens een prachtig einde van zijn interlandloopbaan.
nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de heer Overmars als gevolg van zijn hartinfarct aantoonbaar geen erectie meer kan krijgen, kan hij dan weer in genade worden aangenomen binnen de organisatie?
Maar wanneer heeft Tadic daar voor het laatst echt goed gespeeld? Volgens mij speelde hij daar vorig seizoen ook een paar keer, maar was het niet echt een succes. In die EL-wedstrijden (toen Haller niet ingeschreven was) ging het nog wel prima, dacht ik, maar dat is wel alweer even geleden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:
Freek is wel voor de optie Tadic in de spits.
Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:
Freek is wel voor de optie Tadic in de spits.
Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
Gelukkig heb ik dat dan ook nergens beweerd…quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Blind heeft niet meer gekost dan 8 miljoen van Ocampos hoor
Omdat Brobbey altijd pijn heeft...quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaan
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:37 schreef Marsenal het volgende:
Dat Blind z'n tijd er op zit is allemaal heel normaal maar het is een echte ajacied en hij is de club altijd loyaal geweest terwijl een ander allang tegen de supporters had gezegd dat ze allemaal dood konden vallen. Alleen daarom al vind ik het een schande dat Schreuder zijn einde heeft bepaald en dat er niemand voor heeft gezorgd dat het via de voordeur was. Jongens als Blind zijn belangrijk voor de identiteit van de club en zo iemand als Schreuder zijn we over 5 jaar al vergeten. Erg teleurstellend.
Ik kan me niet per se heel bewust zinvolle opmerking va je herinneren, maar deze verdient best een complimentje. Binnen het kader “schreuder-is-een-debiel-en-kan-er-niks-van” past dit natuurlijk heel mooi in de negatieve zin, maar zonder de context en nuance behalve de duiding van een op zijn pielemoos getrapt jr scholletje valt deze anekdote eigenlijk niet te beoordelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje onderschat, intelligentie is niet hetzelfde voetbalintelligentie, het is heel normaal dat een coach met spelers als Tadic Klaassen, Berghuis, Blind en eventueel Timber overlegt hoor, het gaat erom dat hij uiteindelijk wel duidelijkheid verschaft hoe het gaat gebeuren.
Tevens: Stuntelaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
vd Sar weg lijkt me ook niet handig omdat je dan helemaal geen ex voetballers in je directie/RVC hebt, wat ik hem en ook de RVC verwijt is dat ze na vertrek Overmars alles maar op z'n beloop laten (iig zo lijkt het), geef duidelijk aan wie wat doet en wie waar verantwoordelijk voor is, zo'n Ocampos zeperd van 8 miljoen wordt gewoon onder het tapijt geveegd terwijl er juist voor dit soort dingen wel een kop mag rollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.
Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.
Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.
Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef manny het volgende:
[..]
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.
Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
Hij leek me daar ook wat realistischer dan hij bij Ajax is, het gaat in eerste instantie om winnen en dan pas komt mooi winnen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon.
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch
Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad![]()
Schreuder is een slachtoffer jongens
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
quote:Intussen heeft voorzitter Leen Meijaard ook zijn afscheid bekendgemaakt. Hun rol in de rvc is uitgespeeld. Zodoende ligt de macht bij de vrouwelijke zittenblijvers Annette Mosman – zij loodste in november de al onder vuur liggende directeur Maurits Hendriks binnen – en Georgette Schlick. Met de streberige financiële vrouw Lenderink wordt Ajax geleid door drie vrouwen.”
Denk dat Valentijn het functioneren van een RVC een beetje overschat en Lenderink is een capabele financieel directeur, die kijkt naar wat er financieel kan en niet zo zeer of er iemand wel of niet kan voetballen, daar zijn anderen voor.quote:
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.
Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.
Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.
Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch
Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad![]()
Schreuder is een slachtoffer jongens
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Een trainer bij Ajax heeft bij voorbaat al geen krediet tot hij resultaten boekt. Kijk naar Ten Hag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan?Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.
Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
Gedaan. Niet schelden trouwens.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goh.
En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
Is allemaal wat te makkelijk, wat hier al eerder gezegd is, hij maakte Club Brugge kampioen dus hij kan echt wel wat in tegenstelling tot Lijnders die weer snel weer terug ging naar Klopp met z'n laptopje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
Bij Klopp zag je geljik al een verbetering, vergelijkbaar met EtH nu bij MU. Al was het bij Klopp ook de wijze van voetballen en de spectaculaire wedstrijden en niet te vergeten zijn persoonlijkheid die de supporters enthousiast maakten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.
Bij Ajax zijn er wat teveel vertrokken en is ook minder kwaliteit aangetrokken maar ondanks dat kan je er echt wel een team van maken wat kampioen wordt, echter daar lijkt Alfred wat moeite mee te hebben.
Dat hangt natuurlijk ook van het niveau af waar je begint, toen Klopp begon was het niet geweldig net als toen Ten Hag bij Ajax en ManU begon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:49 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bij Klopp zag je geljik al een verbetering, vergelijkbaar met EtH nu bij MU. Al was het bij Klopp ook de wijze van voetballen en de spectaculaire wedstrijden en niet te vergeten zijn persoonlijkheid die de supporters enthousiast maakten.
Bij Chelsea zijn de supporters Tuchel al weer aan het toezingen.
Klopt, daarom zijn Liverpool/Chelsea ook totaal niet vergelijkbaar met de reactie op Ajax/Schreuder.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van het niveau af waar je begint, toen Klopp begon was het niet geweldig net als toen Ten Hag bij Ajax en ManU begon.
Met een nipte nederlaag is die waarschijnlijk ook tevreden. Was zelfs in staat om die slachting tegen Napoli op 80% goed te lullen.quote:
Dat artikel waarin Brobbey iemand een aansteller durfde te noemen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
De T. heeft weer wat gevonden. Lekker keihard stoken maar het ligt nooit aan waterhoofd
Morgen gaat echt zo kut wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:54 schreef Bugno3 het volgende:
'Ik heb al vaker gezegd dat er een goede energie is en dat er goed getraind wordt.'
'Dat kon je zien in de eerste helft tegen NEC. Tegen Den Bosch was het zakelijk en tegen FC Twente was het eerste kwartier onder de maat. Daarna hebben we het met tien man goed gedaan en dan moet je tevreden zijn met het punt. Er is meer perspectief ook in de kleedkamer. Er zijn jonge jongens bijgekomen, nadat er wat jongens zijn vertrokken.'
TOPSPORTKLIMAATED
Als je uitgaat van 6-0 dan kan het alleen maar meevallen natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik teken voor een 3-1 nederlaag, maar vrees voor een 5 of 6-0 afstraffing.
En dan zie ik het nog niet gebeuren dat Schreuder eruit gaat
En daar gaat het in de media vrijwel niet over. Er wordt gewezen naar allerlei omstandigheden, maar de kern wordt gemist. Schreuder weet niet wat winnaarsmentaliteit is. Daarbij handelt hij eerst in zijn eigen belang ("Hoe kan ik zo goed mogelijk uit dit interview komen?") in plaats van dat hij staat voor verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Morgen gaat echt zo kut wordendie instelling is gewoon pure aids. Middelmatigheid is de nieuwe norm.
Dat lijkt me aannemelijker, die wedstrijd wordt zo gehypet, dan blijft er op het veld meestal weinig over.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelijkspel met mager voetbal en Schreuder blijft nog even.
https://nos.nl/artikel/24(...)allemaal-boekhoudersquote:Op zondag 22 januari 2023 09:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En daar gaat het in de media vrijwel niet over. Er wordt gewezen naar allerlei omstandigheden, maar de kern wordt gemist. Schreuder weet niet wat winnaarsmentaliteit is. Daarbij handelt hij eerst in zijn eigen belang ("Hoe kan ik zo goed mogelijk uit dit interview komen?") in plaats van dat hij staat voor verantwoordelijkheid.
Daarbovenop nog de "onverstoorbaar"-act, waar natuurlijk niemand in trapt. Zelfs kinderen van 4 hebben al door wanneer iemand niet authentiek is en geen natuurlijk overwicht heeft.
Hopelijk wel dan een reglementaire 0-3 zonder een dartpijl in iemands lichaam.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:19 schreef Malavita het volgende:
We gaan het meemaken vandaag. Wellicht komt 1 van die wilde verhalen die voorbijkomen over chaos en wordt het een reglementaire 0-3
Of het gaat alsnog lopen en het wordt op eigen kracht 0-3.
in rotterdam weet je het nooit, hoop dat het meevaltquote:Op zondag 22 januari 2023 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hopelijk wel dan een reglementaire 0-3 zonder een dartpijl in iemands lichaam.![]()
Die sfeer hier.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me aannemelijker, die wedstrijd wordt zo gehypet, dan blijft er op het veld meestal weinig over.
Feyenoord is qua resultaat niet een angstgegner. Alleen we zitten in een vreselijke flow, onrustig, geen goede coach, geen echte td, rvc incompleet etc. Dat speelt nou eenmaal nu, dus ja verwachtingen zijn laag.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb in mijn hele leven nog nooit zoveel defaitisme gezien bij Ajax-fans voor een 'klassieker'. Dat zal dus wel weer ouderwets 3-0 voor jullie worden.
Feyenoord heeft alleen helemaal niet zo'n goed elftal.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
Feyenoord is qua resultaat niet een angstgegner. Alleen we zitten in een vreselijke flow, onrustig, geen goede coach, geen echte td, rvc incompleet etc. Dat speelt nou eenmaal nu, dus ja verwachtingen zijn laag.
eens, maar thuis kunnen ze wel wat extras brengen.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alleen helemaal niet zo'n goed elftal.
Ik zou het anders hebben gedaan maar kan ermee levenquote:Op zondag 22 januari 2023 13:16 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Rulli, Sánchez, Álvarez, Timber, Bassey, Berghuis, Klaassen, Taylor, Conceiçăo, Kudus en Tadic.
De twee domste van het veld naast elkaar. Die gaan zich op laten naaien.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het anders hebben gedaan maar kan ermee leven
Op papier hebben jullie nog steeds een veel beter elftal, maarja.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het anders hebben gedaan maar kan ermee leven
Of ze gaan laten zien dat zij snappen wat er nodig is in zo'n potquote:Op zondag 22 januari 2023 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De twee domste van het veld naast elkaar. Die gaan zich op laten naaien.
Staat symbool voor Schreuderquote:Op zondag 22 januari 2023 14:42 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin een beetje Taylor-moe te worden
nog 19 te gaanquote:Op zondag 22 januari 2023 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kudus mag weer 20 keer buitenspel staan wordt genieten
Allemaal waar wat je zegt behalve dat Blind niet echt heeft laten zien een leider te zijn en Tadic wel dus die eigenschap moet je hem niet toedichten, neemt niet weg dat hij natuurlijk wel ervaring heeft en daar wel degelijk gebruik van gemaakt kan/kon worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:14 schreef manny het volgende:
[..]
Eens.
Basis management dingetjes:
Voor het seizoen eens gaan zitten met Blind en Tadic en doorpraten dat de tijden langzamerhand gaan veranderen, maar dat ze daar zelf een hele belangrijke rol in krijgen. Niet meer als speler 90 minuten elke wedstrijd maar als leiders in de groep.
Als het dan van de rails loopt, huur je een ruimte af in een goed restaurant. gaat zitten, en voert gewoon eens een gesprek samen. Het zijn gewoon mensen hoor.
Daarnaast heeft een hele ervaren manager mij ooit geleerd (en ja, iedereen doet dat op z'n eigen manier): als het goed gaat laat je de eer aan het team, maar als het slecht gaat dan neem je als manager verantwoordelijkheid en pakt de volle laag. Dan moet je laten zien dat je er bent, zodat de rest gewoon zijn werk kan doen en zich gesteund voelt. Vd Sar ?
Zo moeilijk is het allemaal niet, en het zijn situatie die elke leidinggevende op een beetje niveau een paar keer meemaakt.
Trouwens langs de managementmeetlat laat Schreuder ook bedroevend gedrag zien, juist dan zou een sterke persoon binnen Ajax veel wind uit de zeilen kunnen nemen en hem intern ook veel harder aan kunnen sturen.
Nee. Edwin en Alfred. We kunnen niet concluderen dat het lekker op orde is momenteel.
Nee het is echt verschrikkelijk om te zienquote:Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef BobW het volgende:
Ze kunnen echt geen fatsoenlijke aanval opzetten zeg
Kennelijk was Blind wel de enige die Schreuder op zijn bullshit durfde aan te spreken. Dat is ook leiderschap.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Allemaal waar wat je zegt behalve dat Blind niet echt heeft laten zien een leider te zijn en Tadic wel dus die eigenschap moet je hem niet toedichten, neemt niet weg dat hij natuurlijk wel ervaring heeft en daar wel degelijk gebruik van gemaakt kan/kon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |