abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2023 @ 13:39:59 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207626270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Ik denk niet dat hij het aan de aanvallers gevraagd heeft maar meer aan de spelers die ik noem en wie weet sloeg hij Blind over en was die beledigd.
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:24:04 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_207626867
Pak Schaal begint deze keer min of meer met een aardige tirade / monoloog van Freek. Naar mijn bescheiden mening zegt ie wel een paar rake dingen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207626911
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:55:33 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207627180
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Freek Jansen is totaal niet meer serieus te nemen, omdat hij samen met de Telegraaf hun handen boven Schreuders hoofd houden in ruil voor inside info. Dat is echt al een lange tijd een publiekelijk geheim. Daarom bagatelliseert hij de fouten van Schreuder continue en wijst alleen maar naar de directie. Veel te doorzichtbaar. Het luisteren van de podcast wordt met de week minder boeiend en ongeloofwaardig.
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.
  donderdag 19 januari 2023 @ 15:02:08 #205
80382 manny
30 is best veel
pi_207627257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ook dat benoemt ie trouwens.

En los daar van. Alsof hij en de Telegraaf in een soort complotje zitten.... wat denk je zelf. Freek zit veel meer in kamp Parool dan de riool "BREAKING" gasten van de Telegraaf.
pi_207627284
Freek is wel voor de optie Tadic in de spits.

Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
pi_207627858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mja daar heb je ook een punt.. maar je moet toch als coach een basis/kader aangeven.. om het maar aan je aanvallers te vragen vind ik uitstralen dat ie zelf geen enkel idee heeft....
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.
  donderdag 19 januari 2023 @ 16:12:15 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207628096
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ik verwacht toch echt dat een trainer vanaf de zijlijn (en met de technologie van tegenwoordig met camerabeelden) veel beter een tactische omzetting kan doen dan de linksbuiten, die is namelijk druk bezig met voetballen, en niet met het tactisch spel lezen van zijn verdedigers of middenvelders.
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.
pi_207628287
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het heeft dit keer blijkbaar wel gewerkt want het werd 1-4 na 1-1 ruststand, Blind is zuur en dat is begrijpelijk maar het wordt wel een beetje uit z'n verband gerukt zo.
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.

Stond Ajax nu eerste en in de 8ste finale van de CL dan had hij dit interview waarschijnlijk nooit gegeven.
pi_207628307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik kan niet zo goed tegen die zelfbenoemde emo Ajacied, Arco huilt zelfs in goede tijden.
Vorig jaar is ook 90 procent gezeik geweest van Arco inderdaad, ondanks een prima titel met 83 punten.
  donderdag 19 januari 2023 @ 16:31:56 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207628308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bij goede resultaten heb je dit gezeik ook niet. Spelers als Blind voelen zich gesterkt door de kritiek uit de media en zien dit als het moment om te gaan zeiken.

Stond Ajax nu eerste en in de 8ste finale van de CL dan had hij dit interview waarschijnlijk nooit gegeven.
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.
pi_207628327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er zal Schreuder echt wel wat te verwijten zijn hoor in deze maar Blind waarschijnlijk ook.
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.

De wedstrijd tegen de VS was voor hem overigens een prachtig einde van zijn interlandloopbaan.
  donderdag 19 januari 2023 @ 16:43:41 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207628421
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ach Blind voelt zich een grote speler en ergens is hij dat ook wel. Maar hoop stiekem wel dat het gewoon banken wordt bij Bayern en dat het ook klaar is bij Oranje. Het is wel tijd voor een fris gezicht in plaats van constante verongelijktheid.

De wedstrijd tegen de VS was voor hem overigens een prachtig einde van zijn interlandloopbaan.
Ik gun hem echt wel succes hoor en vind het ook jammer dat hij op deze manier vertrokken is.
Blind is een speler met specifieke kwaliteiten maar je moet wel zorgen dat hij in z'n kracht komt te spelen (zoals met iedere speler) en dat lukte dus dit seizoen niet vooral door het vertrek van Martinez, ik denk ook dat hij daar zelf ook niet zo heel goed op heeft ingespeeld.

Ik zie Bayern alleen in de CL af en toe maar daar kan hij ook van waarde zijn met z'n passing als er maar iemand is die hem rugdekking geeft.
pi_207628834
Als de heer Overmars als gevolg van zijn hartinfarct aantoonbaar geen erectie meer kan krijgen, kan hij dan weer in genade worden aangenomen binnen de organisatie?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207629094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de heer Overmars als gevolg van zijn hartinfarct aantoonbaar geen erectie meer kan krijgen, kan hij dan weer in genade worden aangenomen binnen de organisatie?
nee.
pi_207629357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:

Bergwijn - Tadic - Conceicao vind ik eigenlijk wel een goede optie. Zeker omdat Brobbey nog niet echt overtuigt.
Maar wanneer heeft Tadic daar voor het laatst echt goed gespeeld? Volgens mij speelde hij daar vorig seizoen ook een paar keer, maar was het niet echt een succes. In die EL-wedstrijden (toen Haller niet ingeschreven was) ging het nog wel prima, dacht ik, maar dat is wel alweer even geleden.
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:13:28 #217
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207629477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:05 schreef BobW het volgende:

Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaan
pi_207631032
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Anderhalf jaar Blind heeft niet meer gekost dan 8 miljoen van Ocampos hoor
Gelukkig heb ik dat dan ook nergens beweerd…

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 20-01-2023 00:54:12 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_207632092
Dat Blind z'n tijd er op zit is allemaal heel normaal maar het is een echte ajacied en hij is de club altijd loyaal geweest terwijl een ander allang tegen de supporters had gezegd dat ze allemaal dood konden vallen. Alleen daarom al vind ik het een schande dat Schreuder zijn einde heeft bepaald en dat er niemand voor heeft gezorgd dat het via de voordeur was. Jongens als Blind zijn belangrijk voor de identiteit van de club en zo iemand als Schreuder zijn we over 5 jaar al vergeten. Erg teleurstellend.
-nee-
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:55:48 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207633689
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Misschien omdat Brobbey nog niet een paar wedstrijden achter elkaar basis heeft gestaan
Omdat Brobbey altijd pijn heeft...
  donderdag 19 januari 2023 @ 23:47:53 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207635417
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:37 schreef Marsenal het volgende:
Dat Blind z'n tijd er op zit is allemaal heel normaal maar het is een echte ajacied en hij is de club altijd loyaal geweest terwijl een ander allang tegen de supporters had gezegd dat ze allemaal dood konden vallen. Alleen daarom al vind ik het een schande dat Schreuder zijn einde heeft bepaald en dat er niemand voor heeft gezorgd dat het via de voordeur was. Jongens als Blind zijn belangrijk voor de identiteit van de club en zo iemand als Schreuder zijn we over 5 jaar al vergeten. Erg teleurstellend.
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
pi_207635828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat een beetje onderschat, intelligentie is niet hetzelfde voetbalintelligentie, het is heel normaal dat een coach met spelers als Tadic Klaassen, Berghuis, Blind en eventueel Timber overlegt hoor, het gaat erom dat hij uiteindelijk wel duidelijkheid verschaft hoe het gaat gebeuren.
Ik kan me niet per se heel bewust zinvolle opmerking va je herinneren, maar deze verdient best een complimentje. Binnen het kader “schreuder-is-een-debiel-en-kan-er-niks-van” past dit natuurlijk heel mooi in de negatieve zin, maar zonder de context en nuance behalve de duiding van een op zijn pielemoos getrapt jr scholletje valt deze anekdote eigenlijk niet te beoordelen.

Desalniettemin: Alfred _O-
pi_207635834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind dit vd Sar zwaarder aan te rekenen eigenlijk, dat een trainer en speler niet meer door 1 deur kunnen kan gebeuren maar vd Sar had hier echt wel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft, zoals wel vaker.
Tevens: Stuntelaar _O-
  vrijdag 20 januari 2023 @ 07:14:09 #224
80382 manny
30 is best veel
pi_207636184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Eens.

Basis management dingetjes:

Voor het seizoen eens gaan zitten met Blind en Tadic en doorpraten dat de tijden langzamerhand gaan veranderen, maar dat ze daar zelf een hele belangrijke rol in krijgen. Niet meer als speler 90 minuten elke wedstrijd maar als leiders in de groep.

Als het dan van de rails loopt, huur je een ruimte af in een goed restaurant. gaat zitten, en voert gewoon eens een gesprek samen. Het zijn gewoon mensen hoor.

Daarnaast heeft een hele ervaren manager mij ooit geleerd (en ja, iedereen doet dat op z'n eigen manier): als het goed gaat laat je de eer aan het team, maar als het slecht gaat dan neem je als manager verantwoordelijkheid en pakt de volle laag. Dan moet je laten zien dat je er bent, zodat de rest gewoon zijn werk kan doen en zich gesteund voelt. Vd Sar ?

Zo moeilijk is het allemaal niet, en het zijn situatie die elke leidinggevende op een beetje niveau een paar keer meemaakt.

Trouwens langs de managementmeetlat laat Schreuder ook bedroevend gedrag zien, juist dan zou een sterke persoon binnen Ajax veel wind uit de zeilen kunnen nemen en hem intern ook veel harder aan kunnen sturen.

Nee. Edwin en Alfred. We kunnen niet concluderen dat het lekker op orde is momenteel.
pi_207636552
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:00:16 #226
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207636729
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi :')
pi_207636804
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.

Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.

Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.

Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:18:55 #228
80382 manny
30 is best veel
pi_207636927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.

Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:21:44 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207636965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.

Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.

Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.

Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
vd Sar weg lijkt me ook niet handig omdat je dan helemaal geen ex voetballers in je directie/RVC hebt, wat ik hem en ook de RVC verwijt is dat ze na vertrek Overmars alles maar op z'n beloop laten (iig zo lijkt het), geef duidelijk aan wie wat doet en wie waar verantwoordelijk voor is, zo'n Ocampos zeperd van 8 miljoen wordt gewoon onder het tapijt geveegd terwijl er juist voor dit soort dingen wel een kop mag rollen.

Dus snel een RVC lid voetbalzaken aanstellen, Freek noemde Ronald de Boer, wat ik niet eens zo gek vind en maak duidelijk wie er de verantwoordelijkheid draagt over transfers en trainers of stel een TD aan.

Schreuder ben ik ook wel klaar mee hoor maar die eruit flikkeren zonder dat je de rest op orde hebt lijkt me ook niet meer een tijdelijke zondebok vinden dan dat je er wat mee opschiet, tenzij ze een topper weten te strikken en dan bedoel ik niet van het kaliber Bosz.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:22:49 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207636985
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef manny het volgende:

[..]
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.

Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:36:54 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207637153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Hij leek me daar ook wat realistischer dan hij bij Ajax is, het gaat in eerste instantie om winnen en dan pas komt mooi winnen lijkt me.
Er loopt voldoende kwaliteit voorin om de meeste wedstrijden te beslissen, als je het dan achterin dichthoudt word je ook in NL eenvoudig kampioen, je wint alleen niet de schoonheidsprijs, jammer dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 20-01-2023 09:50:19 ]
  vrijdag 20 januari 2023 @ 10:07:28 #232
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_207637519
Pakschaal podcast even geluisterd in de auto opweg naar het werk. Waar toen Freek zelf een sketch maakte van de persco uitbarsting van Schreuder enkele afleveringen terug. Daar doet hij nu precies zo'n zelfde tirade waar het om zichzelf gaat :D
pi_207637642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Wienerschnitzels op 20-01-2023 11:19:54 ]
pi_207638065
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch _O-

Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad _O-

Schreuder is een slachtoffer jongens :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:24:34 #235
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207638506
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon. :+
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:31:25 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638592
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch _O-

Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
pi_207638665
Wel knap van de Telegraaf om iedereen en alles de schuld te geven, behalve Schreuder..

Terwijl dat bij Ten Hag exact omgekeerd was
pi_207638676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
quote:
Intussen heeft voorzitter Leen Meijaard ook zijn afscheid bekendgemaakt. Hun rol in de rvc is uitgespeeld. Zodoende ligt de macht bij de vrouwelijke zittenblijvers Annette Mosman – zij loodste in november de al onder vuur liggende directeur Maurits Hendriks binnen – en Georgette Schlick. Met de streberige financiële vrouw Lenderink wordt Ajax geleid door drie vrouwen.”
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:45:26 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]

Denk dat Valentijn het functioneren van een RVC een beetje overschat en Lenderink is een capabele financieel directeur, die kijkt naar wat er financieel kan en niet zo zeer of er iemand wel of niet kan voetballen, daar zijn anderen voor.
pi_207638800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:

Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
pi_207638814
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:

Dit kan echt niet. :')
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:49:53 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
pi_207638921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:13:29 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207639142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.

Bij Ajax zijn er wat teveel vertrokken en is ook minder kwaliteit aangetrokken maar ondanks dat kan je er echt wel een team van maken wat kampioen wordt, echter daar lijkt Alfred wat moeite mee te hebben.
pi_207639185
quote:

[..]
Een trainer bij Ajax heeft bij voorbaat al geen krediet tot hij resultaten boekt. Kijk naar Ten Hag.

Leuk leesvoer uit 2018 toen Ten Haag een halfjaar bezig was. Het topic daarvoor bevat nog een filmpje van Kale en Kokkie die "helemaal klaar zijn met Ten Hag".

Vier jaar later is het de best presterende trainer sinds Van Gaal. :P
pi_207639455
quote:

[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
pi_207639517
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan? :') Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.

Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:48:23 #248
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207639536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan? :') Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.

Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
Goh.

En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
pi_207639582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Goh.

En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
Gedaan. Niet schelden trouwens.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 14:35:47 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207640846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
Is allemaal wat te makkelijk, wat hier al eerder gezegd is, hij maakte Club Brugge kampioen dus hij kan echt wel wat in tegenstelling tot Lijnders die weer snel weer terug ging naar Klopp met z'n laptopje.

Of hij Ajax nog aan de praat krijgt weet ik niet en of hij er de tijd nog voor krijgt.
pi_207642282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.

Bij Ajax zijn er wat teveel vertrokken en is ook minder kwaliteit aangetrokken maar ondanks dat kan je er echt wel een team van maken wat kampioen wordt, echter daar lijkt Alfred wat moeite mee te hebben.
Bij Klopp zag je geljik al een verbetering, vergelijkbaar met EtH nu bij MU. Al was het bij Klopp ook de wijze van voetballen en de spectaculaire wedstrijden en niet te vergeten zijn persoonlijkheid die de supporters enthousiast maakten.

Bij Chelsea zijn de supporters Tuchel al weer aan het toezingen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:52:40 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207642309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:49 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Bij Klopp zag je geljik al een verbetering, vergelijkbaar met EtH nu bij MU. Al was het bij Klopp ook de wijze van voetballen en de spectaculaire wedstrijden en niet te vergeten zijn persoonlijkheid die de supporters enthousiast maakten.

Bij Chelsea zijn de supporters Tuchel al weer aan het toezingen.
Dat hangt natuurlijk ook van het niveau af waar je begint, toen Klopp begon was het niet geweldig net als toen Ten Hag bij Ajax en ManU begon.
pi_207642343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat hangt natuurlijk ook van het niveau af waar je begint, toen Klopp begon was het niet geweldig net als toen Ten Hag bij Ajax en ManU begon.
Klopt, daarom zijn Liverpool/Chelsea ook totaal niet vergelijkbaar met de reactie op Ajax/Schreuder.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 17:42:43 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207642735
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:27:09 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207643148
quote:
Met een nipte nederlaag is die waarschijnlijk ook tevreden. Was zelfs in staat om die slachting tegen Napoli op 80% goed te lullen.
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:00:17 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207645928
De T. heeft weer wat gevonden. Lekker keihard stoken maar het ligt nooit aan waterhoofd
pi_207645981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
De T. heeft weer wat gevonden. Lekker keihard stoken maar het ligt nooit aan waterhoofd
Dat artikel waarin Brobbey iemand een aansteller durfde te noemen?
pi_207647488
Zou Blind al even hebben ingegrepen in de kleedkamer vanavond? 8-)
pi_207650455
'Ik heb al vaker gezegd dat er een goede energie is en dat er goed getraind wordt.'

'Dat kon je zien in de eerste helft tegen NEC. Tegen Den Bosch was het zakelijk en tegen FC Twente was het eerste kwartier onder de maat. Daarna hebben we het met tien man goed gedaan en dan moet je tevreden zijn met het punt. Er is meer perspectief ook in de kleedkamer. Er zijn jonge jongens bijgekomen, nadat er wat jongens zijn vertrokken.'

TOPSPORTKLIMAATED
pi_207663961
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 07:54 schreef Bugno3 het volgende:
'Ik heb al vaker gezegd dat er een goede energie is en dat er goed getraind wordt.'

'Dat kon je zien in de eerste helft tegen NEC. Tegen Den Bosch was het zakelijk en tegen FC Twente was het eerste kwartier onder de maat. Daarna hebben we het met tien man goed gedaan en dan moet je tevreden zijn met het punt. Er is meer perspectief ook in de kleedkamer. Er zijn jonge jongens bijgekomen, nadat er wat jongens zijn vertrokken.'

TOPSPORTKLIMAATED
Morgen gaat echt zo kut worden :') die instelling is gewoon pure aids. Middelmatigheid is de nieuwe norm.
  zondag 22 januari 2023 @ 01:08:40 #261
80382 manny
30 is best veel
pi_207665692
Matchday. Op naar glorie!
  zondag 22 januari 2023 @ 07:44:47 #262
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_207666657
Matchday *O*
Succes allemaal, hoop dat jullie winnen.
pi_207666729
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:08 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Nou, geweldig
  zondag 22 januari 2023 @ 08:47:12 #264
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_207666895
Ik wens ons succes.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_207666967
Ik teken voor een 3-1 nederlaag, maar vrees voor een 5 of 6-0 afstraffing.

En dan zie ik het nog niet gebeuren dat Schreuder eruit gaat :')
pi_207667060
Matchday, op naar vernedering!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_207667062
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik teken voor een 3-1 nederlaag, maar vrees voor een 5 of 6-0 afstraffing.

En dan zie ik het nog niet gebeuren dat Schreuder eruit gaat :')
Als je uitgaat van 6-0 dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk
pi_207667098
We gaan het meemaken vandaag. Wellicht komt 1 van die wilde verhalen die voorbijkomen over chaos en wordt het een reglementaire 0-3

Of het gaat alsnog lopen en het wordt op eigen kracht 0-3.
pi_207667216
Gelijkspel met mager voetbal en Schreuder blijft nog even.
-nee-
pi_207667397
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 22:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Morgen gaat echt zo kut worden :') die instelling is gewoon pure aids. Middelmatigheid is de nieuwe norm.
En daar gaat het in de media vrijwel niet over. Er wordt gewezen naar allerlei omstandigheden, maar de kern wordt gemist. Schreuder weet niet wat winnaarsmentaliteit is. Daarbij handelt hij eerst in zijn eigen belang ("Hoe kan ik zo goed mogelijk uit dit interview komen?") in plaats van dat hij staat voor verantwoordelijkheid.

Daarbovenop nog de "onverstoorbaar"-act, waar natuurlijk niemand in trapt. Zelfs kinderen van 4 hebben al door wanneer iemand niet authentiek is en geen natuurlijk overwicht heeft.
  zondag 22 januari 2023 @ 10:10:13 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207667544
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelijkspel met mager voetbal en Schreuder blijft nog even.
Dat lijkt me aannemelijker, die wedstrijd wordt zo gehypet, dan blijft er op het veld meestal weinig over.
  zondag 22 januari 2023 @ 10:15:08 #272
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207667601
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:58 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
En daar gaat het in de media vrijwel niet over. Er wordt gewezen naar allerlei omstandigheden, maar de kern wordt gemist. Schreuder weet niet wat winnaarsmentaliteit is. Daarbij handelt hij eerst in zijn eigen belang ("Hoe kan ik zo goed mogelijk uit dit interview komen?") in plaats van dat hij staat voor verantwoordelijkheid.

Daarbovenop nog de "onverstoorbaar"-act, waar natuurlijk niemand in trapt. Zelfs kinderen van 4 hebben al door wanneer iemand niet authentiek is en geen natuurlijk overwicht heeft.
https://nos.nl/artikel/24(...)allemaal-boekhouders

Het ligt heus niet aan Schreuder!!
pi_207668160
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:19 schreef Malavita het volgende:
We gaan het meemaken vandaag. Wellicht komt 1 van die wilde verhalen die voorbijkomen over chaos en wordt het een reglementaire 0-3

Of het gaat alsnog lopen en het wordt op eigen kracht 0-3.
Hopelijk wel dan een reglementaire 0-3 zonder een dartpijl in iemands lichaam. :N
  zondag 22 januari 2023 @ 11:21:48 #274
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207668181
Nou.... vandaag is de dag van de waarheid.
pi_207668188
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hopelijk wel dan een reglementaire 0-3 zonder een dartpijl in iemands lichaam. :N
in rotterdam weet je het nooit, hoop dat het meevalt :)
pi_207669182
Heb in mijn hele leven nog nooit zoveel defaitisme gezien bij Ajax-fans voor een 'klassieker'. Dat zal dus wel weer ouderwets 3-0 voor jullie worden.
pi_207669197
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat lijkt me aannemelijker, die wedstrijd wordt zo gehypet, dan blijft er op het veld meestal weinig over.
Die sfeer hier. :') Tering. Heb jij dit weleens meegemaakt? Zelfs onder Drank was het minder cynisch.
  zondag 22 januari 2023 @ 13:12:11 #278
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207669309
Ik heb er tegelijkertijd wel en geen zin in moet ik zeggen
pi_207669346
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb in mijn hele leven nog nooit zoveel defaitisme gezien bij Ajax-fans voor een 'klassieker'. Dat zal dus wel weer ouderwets 3-0 voor jullie worden.
Feyenoord is qua resultaat niet een angstgegner. Alleen we zitten in een vreselijke flow, onrustig, geen goede coach, geen echte td, rvc incompleet etc. Dat speelt nou eenmaal nu, dus ja verwachtingen zijn laag.
pi_207669357
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:15 schreef Malavita het volgende:

[..]
Feyenoord is qua resultaat niet een angstgegner. Alleen we zitten in een vreselijke flow, onrustig, geen goede coach, geen echte td, rvc incompleet etc. Dat speelt nou eenmaal nu, dus ja verwachtingen zijn laag.
Feyenoord heeft alleen helemaal niet zo'n goed elftal.
pi_207669363
Opstelling: Rulli, Sánchez, Álvarez, Timber, Bassey, Berghuis, Klaassen, Taylor, Conceiçăo, Kudus en Tadic.
pi_207669387
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Feyenoord heeft alleen helemaal niet zo'n goed elftal.
eens, maar thuis kunnen ze wel wat extras brengen.

Ajax heeft betere spelers, maar dat zegt niet alles.
  zondag 22 januari 2023 @ 13:20:29 #283
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207669415
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:16 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Rulli, Sánchez, Álvarez, Timber, Bassey, Berghuis, Klaassen, Taylor, Conceiçăo, Kudus en Tadic.
Ik zou het anders hebben gedaan maar kan ermee leven
pi_207669455
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]
De twee domste van het veld naast elkaar. Die gaan zich op laten naaien.
pi_207669483
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Op papier hebben jullie nog steeds een veel beter elftal, maarja.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 22 januari 2023 @ 13:29:54 #286
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207669515
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:24 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
De twee domste van het veld naast elkaar. Die gaan zich op laten naaien.
Of ze gaan laten zien dat zij snappen wat er nodig is in zo'n pot

Maar ik denk idd wat jij zegt
  zondag 22 januari 2023 @ 13:30:03 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_207669518
Kudus mag weer 20 keer buitenspel staan wordt genieten
pi_207669528
Aanvallende opstelling
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207669654
Prima opstelling.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 22 januari 2023 @ 14:31:42 #290
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207670474
Succes en/of sterkte boys
pi_207670609
Onze nieuwe keeper is het ook niet he.
  zondag 22 januari 2023 @ 14:40:58 #292
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207670636
Misschien ben ik gek maar waarom gaat Timber ineens druk zetten in de middencirkel?
  zondag 22 januari 2023 @ 14:42:44 #293
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207670666
Ik begin een beetje Taylor-moe te worden
pi_207670694
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 14:42 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin een beetje Taylor-moe te worden
Staat symbool voor Schreuder
  FOK!fotograaf zondag 22 januari 2023 @ 14:45:06 #295
364681 over_hedge
pi_207670709
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kudus mag weer 20 keer buitenspel staan wordt genieten
nog 19 te gaan :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 22 januari 2023 @ 14:46:15 #296
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207670736
Mijn god
pi_207670748
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 07:14 schreef manny het volgende:

[..]
Eens.

Basis management dingetjes:

Voor het seizoen eens gaan zitten met Blind en Tadic en doorpraten dat de tijden langzamerhand gaan veranderen, maar dat ze daar zelf een hele belangrijke rol in krijgen. Niet meer als speler 90 minuten elke wedstrijd maar als leiders in de groep.

Als het dan van de rails loopt, huur je een ruimte af in een goed restaurant. gaat zitten, en voert gewoon eens een gesprek samen. Het zijn gewoon mensen hoor.

Daarnaast heeft een hele ervaren manager mij ooit geleerd (en ja, iedereen doet dat op z'n eigen manier): als het goed gaat laat je de eer aan het team, maar als het slecht gaat dan neem je als manager verantwoordelijkheid en pakt de volle laag. Dan moet je laten zien dat je er bent, zodat de rest gewoon zijn werk kan doen en zich gesteund voelt. Vd Sar ?

Zo moeilijk is het allemaal niet, en het zijn situatie die elke leidinggevende op een beetje niveau een paar keer meemaakt.

Trouwens langs de managementmeetlat laat Schreuder ook bedroevend gedrag zien, juist dan zou een sterke persoon binnen Ajax veel wind uit de zeilen kunnen nemen en hem intern ook veel harder aan kunnen sturen.

Nee. Edwin en Alfred. We kunnen niet concluderen dat het lekker op orde is momenteel.
Allemaal waar wat je zegt behalve dat Blind niet echt heeft laten zien een leider te zijn en Tadic wel dus die eigenschap moet je hem niet toedichten, neemt niet weg dat hij natuurlijk wel ervaring heeft en daar wel degelijk gebruik van gemaakt kan/kon worden.
pi_207670850
Ze kunnen echt geen fatsoenlijke aanval opzetten zeg
  zondag 22 januari 2023 @ 14:52:44 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207670863
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef BobW het volgende:
Ze kunnen echt geen fatsoenlijke aanval opzetten zeg
Nee het is echt verschrikkelijk om te zien
pi_207670889
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Allemaal waar wat je zegt behalve dat Blind niet echt heeft laten zien een leider te zijn en Tadic wel dus die eigenschap moet je hem niet toedichten, neemt niet weg dat hij natuurlijk wel ervaring heeft en daar wel degelijk gebruik van gemaakt kan/kon worden.
Kennelijk was Blind wel de enige die Schreuder op zijn bullshit durfde aan te spreken. Dat is ook leiderschap.
pi_207670896
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')