Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
vd Sar weg lijkt me ook niet handig omdat je dan helemaal geen ex voetballers in je directie/RVC hebt, wat ik hem en ook de RVC verwijt is dat ze na vertrek Overmars alles maar op z'n beloop laten (iig zo lijkt het), geef duidelijk aan wie wat doet en wie waar verantwoordelijk voor is, zo'n Ocampos zeperd van 8 miljoen wordt gewoon onder het tapijt geveegd terwijl er juist voor dit soort dingen wel een kop mag rollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.
Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.
Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.
Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef manny het volgende:
[..]
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.
Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
Hij leek me daar ook wat realistischer dan hij bij Ajax is, het gaat in eerste instantie om winnen en dan pas komt mooi winnen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon.
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch
Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad![]()
Schreuder is een slachtoffer jongens
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
quote:Intussen heeft voorzitter Leen Meijaard ook zijn afscheid bekendgemaakt. Hun rol in de rvc is uitgespeeld. Zodoende ligt de macht bij de vrouwelijke zittenblijvers Annette Mosman – zij loodste in november de al onder vuur liggende directeur Maurits Hendriks binnen – en Georgette Schlick. Met de streberige financiële vrouw Lenderink wordt Ajax geleid door drie vrouwen.”
Denk dat Valentijn het functioneren van een RVC een beetje overschat en Lenderink is een capabele financieel directeur, die kijkt naar wat er financieel kan en niet zo zeer of er iemand wel of niet kan voetballen, daar zijn anderen voor.quote:
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.
Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.
Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.
Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch
Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad![]()
Schreuder is een slachtoffer jongens
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Een trainer bij Ajax heeft bij voorbaat al geen krediet tot hij resultaten boekt. Kijk naar Ten Hag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan?Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.
Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
Gedaan. Niet schelden trouwens.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goh.
En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
Is allemaal wat te makkelijk, wat hier al eerder gezegd is, hij maakte Club Brugge kampioen dus hij kan echt wel wat in tegenstelling tot Lijnders die weer snel weer terug ging naar Klopp met z'n laptopje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |