Leuk dat je op deze foto kunt zien wat er op die laarzen geschreven werd:quote:Op maandag 16 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch best handig, als je dezelfde schoenmaat als je kinderen hebt.
quote:Let's work
Een kleine salami tussen zijn benen zou veel van zijn compensatiegedrag verklaren.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch best handig, als je dezelfde schoenmaat als je kinderen hebt.
Nee, stel je voor! Dan moet de regering ook nog eens logisch gaan handelen in plaats van steeds dit soort onzin regeltjes bedenken!quote:
Is het logisch handelen door nu meer huizen te bouwen terwijl over een jaar of 5 a 10 er vele huizen beschikbaar komen wegens overlijden van de babyboomers?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, stel je voor! Dan moet de regering ook nog eens logisch gaan handelen in plaats van steeds dit soort onzin regeltjes bedenken!
Zal maar gewoon blijven verlegenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef BEFEM het volgende:
Staan er niet gewoon heel veel mensen ingeschreven die niet actief een huis nodig hebben? Ik heb mij 15 jaar geleden ook ingeschreven voor een sociale huurwoning in Amsterdam maar heb een koophuis ergens anders. Kan me niet herinneren dat ik mij heb uitgeschreven dus zou zomaar kunnen zjjn dat ik een slapende woningzoeker ben daar?
Dat is alles wat bestuurders tegenwoordig nog kunnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Kansloze pleisters op een gapende wond
Jup er staan heel veel mensen ingeschreven, ook mensen die niet actief op zoek zijn. De gemiddelde wachtlijst wordt dan ook niet berekend door de totale wachtlijst te delen door het aantal woningen dat per jaar op de markt komt, maar te kijken hoe lang de mensen ingeschreven staan die de woningen in een jaar hebben gekregen. Dus of Amsterdam nu 100.000 of theoretisch 30.000.000 namen op de wachtlijst had staan doet niks met de gemiddelde wachttijd.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef BEFEM het volgende:
Staan er niet gewoon heel veel mensen ingeschreven die niet actief een huis nodig hebben? Ik heb mij 15 jaar geleden ook ingeschreven voor een sociale huurwoning in Amsterdam maar heb een koophuis ergens anders. Kan me niet herinneren dat ik mij heb uitgeschreven dus zou zomaar kunnen zjjn dat ik een slapende woningzoeker ben daar?
Ja want dat roept men al 20 jaar dit terwijl de prognoses bevolkingsgroei zien tot in 2050.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is het logisch handelen door nu meer huizen te bouwen terwijl over een jaar of 5 a 10 er vele huizen beschikbaar komen wegens overlijden van de babyboomers?
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Leuk dat je op deze foto kunt zien wat er op die laarzen geschreven werd:
[..]
Wow. Gewoon wow.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat. Je bent op je hoede, vooral 's avonds laat.
Waar is dat dan? Daar ga ik me dan aanmeldenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel per gemeente verschillen, maar hier in elk geval niet.
Eerste valt reuze mee tegenwoordig, althans waar ik kom. Dat laatste klopt wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow. Gewoon wow.
Heb jij dit ook op een tegel of een Action bord in je woonkamer hangen? @:3rr0r
Het tegeltje?quote:Op maandag 16 januari 2023 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerste valt reuze mee tegenwoordig, althans waar ik kom. Dat laatste klopt wel.
Verstandig.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:10 schreef etuiedelapiel het volgende:
Wij staan ook ingeschreven terwijl wij een koopwoning hebben. Misschien ooit nodig en misschien niet.
Het is wel zo dat wachtrijen een zichzelf versterkend effect hebben. Zag je ook mooi tijdens de chaos op Schiphol: mensen die denken dat het heel druk gaat zijn en zodoende zes uur van tevoren al in de rij gaan staan. Het klopte wel dat het heel druk was, maar door zulk gedrag wordt het alleen nog maar drukker.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef BEFEM het volgende:
Blijf jij maar lekker in de modder spelen in je middel of nowhere shitholequote:Op maandag 16 januari 2023 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat. Je bent op je hoede, vooral 's avonds laat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |