Dat duurt nog zo lang.quote:
Ik drink nu thee met 1 zakje prince ministars (chocola)quote:Op zondag 15 januari 2023 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach voor je het weet kijken we weer naar Abu Dhabi
op tv?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb dus Spiderman no way home opgezet en na 3 pauzes dacht ik nu is de film bijna over.
Nog ruim een uur te gaan.
Waarom vergooi je je tijd er dan meequote:Op zondag 15 januari 2023 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netflix
Vind het niet heel leuk zeg maar.
Staat nu toch op en je weekend moet toch een afsluiting hebben.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vergooi je je tijd er dan mee
Dat is toch geen tijd voor een werkloze. Kan die huisarts daar niet eens rekening mee houden?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Hopen dat ik kan slapen. Om 8:30 uur bij de huisarts zijn.
Ik ga het er dan ook bij haar inpeperen. Ik heb ook m'n grenzen.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch geen tijd voor een werkloze. Kan die huisarts daar niet eens rekening mee houden?
succes tongquote:Op zondag 15 januari 2023 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga het er dan ook bij haar inpeperen. Ik heb ook m'n grenzen.
quote:Op maandag 16 januari 2023 09:23 schreef tong80 het volgende:
Net bij huisarts geweest. Heb dus een blaasontsteking. Plus goede verkoudheid en je wil je wel beroerd voelen. Nu met een kuur beginnen. En hopen dat het gezeik ophoudt.
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig jochie.quote:
Blaasontsteking is voor wijven. Wijf. En nu je nest in ouwe.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |