quote:Op zondag 15 januari 2023 11:22 schreef Flori het volgende:
1200 is watt??
Dat zijn bij mij toeren voor de centrifuge
We weten wie het zegtquote:Op zondag 15 januari 2023 11:22 schreef Flori het volgende:
1200 is watt??
Dat zijn bij mij toeren voor de centrifuge
Rob wast elke dag dus hij weet wat hij doetquote:Op zondag 15 januari 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
8 kilo wasmachine... 13 handdoeken. Ik heb een 9 kilo wasmachine maar volgens mij zit ie dan toch echt wel bomvol met 13 stuks
Echt ja, man3 er is ook niemand die een beetje verstand heeft van het huishouden enzo.quote:
Rob was ook degene die zei dat ie vol was, maar welk programma die dan moest wist ie weer nietquote:Op zondag 15 januari 2023 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob wast elke dag dus hij weet wat hij doet
Ik denk dat Judy hier nog het meeste van af had geweten, als moeder zijnde...quote:Op zondag 15 januari 2023 11:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Echt ja, man3 er is ook niemand die een beetje verstand heeft van het huishouden enzo.
De verbazing ook ook over hoe een brood tot stand komt
Inderdaad ja, ach we gaan nog wat meemaken zoquote:Op zondag 15 januari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat Judy hier nog het meeste van af had geweten, als moeder zijnde...
Beter laat dan nooitquote:
Zou wat zijnquote:
oh was dit op de andere stream te zien?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
Niet alle ogen en monden van iedereen staan erop
[ afbeelding ]
Geen coins gewoon denk ik. Volgens mij kreeg degene die er met 2 ogen en mond op stond een coin?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
oh was dit op de andere stream te zien?
ben benieuwd of er een consequentie is voor degene die er niet helemaal opstaat
Geen coins voor hun dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
iedereen die met mond en ogen op de foto staat, krijgt een coin. geen ogen of mond, dan geen coinquote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
Een van die grieten moet eruit. Of een week in de secret roomquote:Op zondag 15 januari 2023 11:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Echt bij alles schreeuwen ze door elkaar heen
Ja idd vreselijk die 2quote:Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een van die grieten moet eruit. Of een week in de secret room
Ja. Ze mochten Max 25 kg meenemen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:
Jason vertelt dat hij nieuwe kleren heeft gekocht omdat er veel van zijn kleren een te groot logo stond dat mag niet. Hij heeft maar wat gekocht.
bart mist ook kleding, een shirt of trui met een latijnse spreuk oa. Lindsy mist ook dingen uit haar koffer.
Er is blijkbaar ook een bepaald gewicht aan spullen wat ze mee mochten nemen begrijp ik uit het gesprek.
Dat wist ik niet. Er was iemand die het huis inging die heeeel veeeel leek bij zich te hebben. meerdere tassen en een koffer. Weet al niet meer wie het was. vroeg me toen al af of ze onbeperkt dingen mee mochten nemen.. niet dus.quote:
Ja dat zegt chelsea steeds.. of dat ook echt zo is?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef engine het volgende:
Wij gaan nooit op elkaar
Groepje van vier is de kern.
Softie is het ookquote:Op zondag 15 januari 2023 12:00 schreef engine het volgende:
BB is weer coulant en iedereen krijgt coins
wat een geslijm, foto was overduidelijk niet goedquote:Op zondag 15 januari 2023 12:00 schreef engine het volgende:
BB is weer coulant en iedereen krijgt coins
dat is Charlotte in de spiegel. Ze gaf ook aan dat ze er 2 keer op stond en dus 2 coins wildequote:Op zondag 15 januari 2023 12:12 schreef rinardo het volgende:
kijk eens bij blauwe pijltje rechts
[ twitter ]
ik zie er geen charlotte inquote:Op zondag 15 januari 2023 12:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is Charlotte in de spiegel. Ze gaf ook aan dat ze er 2 keer op stond en dus 2 coins wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhhh okequote:Op zondag 15 januari 2023 12:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is Charlotte in de spiegel. Ze gaf ook aan dat ze er 2 keer op stond en dus 2 coins wilde
De FEBO dacht dat hij het kende omwille van dat hij militair is. Maar dat is een andere afdeling had die gezegd.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Moet hij morse code kennen ( even gemist) oh hij zegt net hij kent het niet
Zo te horen weet hij hoe het werkt maar kent de code zelf niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Moet hij morse code kennen ( even gemist) oh hij zegt net hij kent het niet
Slim van FEBO misschien eerst vragen bij aanmelden dan aan mensen voor je opdracht verzintquote:Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef bpi het volgende:
[..]
De FEBO dacht dat hij het kende omwille van dat hij militair is. Maar dat is een andere afdeling had die gezegd.
Ik niet hoor hahaquote:
zodat je van tevoren alles kan googlen of het wel heel makkelijk maken?quote:Op zondag 15 januari 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Slim van FEBO misschien eerst vragen bij aanmelden dan aan mensen voor je opdracht verzint
En dan mag niemand het meer over de bandjes met morse code hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:53 schreef bpi het volgende:
Anders moeten ze een nieuw cassettebandje maken en i L s e op spellen.
Nee zoals hij is militair of zoiets dan hadden ze bij de intake ook door kunnen vragen ken je morse ofzo gewoon ver in begin bij aanmelden, hoe verzin je zo'n spel als niemand het kan hahaquote:Op zondag 15 januari 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zodat je van tevoren alles kan googlen of het wel heel makkelijk maken?
Binnenkort moeten ze ook een konijn uit een hoge hoed toveren.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zoals hij is militair of zoiets dan hadden ze bij de intake ook door kunnen vragen ken je morse ofzo gewoon ver in begin bij aanmelden, hoe verzin je zo'n spel als niemand het kan haha
Dat gaat voor Ali nog knap lastig wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali er zijn dus 120 camera’s ik dacht 115. Nou tel ze eens Ali
Kan niet voor de uitzendingen natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
En dan mag niemand het meer over de bandjes met morse code hebben
Ze hebben nu noedels, kip en broccoli voor een hele week gekregen. Brood moeten ze zelf bakken en beleg is er alleen pindakaas.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:21 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan warm eten straks, eten ze aldoor nog veel enz?
En Pompoenpitpastaquote:Op zondag 15 januari 2023 13:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze hebben nu noedels, kip en broccoli voor een hele week gekregen. Brood moeten ze zelf bakken en beleg is er alleen pindakaas.
Ah weer lekker op rantsoen dusquote:Op zondag 15 januari 2023 13:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze hebben nu noedels, kip en broccoli voor een hele week gekregen. Brood moeten ze zelf bakken en beleg is er alleen pindakaas.
Ze hebben recepten gekregen om allerlei dingen zelf te maken zoals Jam.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Honger hebben zal jequote:Op zondag 15 januari 2023 13:23 schreef JDB94 het volgende:
Jason dag 1 al lopen janken omdat hij zo'n grote jongen is die meer moet eten dan de rest, dat wordt nog mooi
Vreselijk het is nu al een soort woonkamerquote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef Loveable het volgende:
Wel mooi dat ze in de badkamer nu dat bad weg hebben gehaald en en een soort make-up tafel hebben
Hoeveel coins hebben ze dan? en die kunnen ze ook verdienen met spelopdrachten toch?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:24 schreef bpi het volgende:
[..]
Ja. De luxeproducten zitten in de wall en kosten coins.
Dat dus, Chacha en Cheche hebben hem fulltime geclaimdquote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk het is nu al een soort woonkamer
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoeveel coins hebben ze dan? en die kunnen ze ook verdienen met spelopdrachten toch?
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
Chelsea zit eerst krullen in haar haar te maken en nu weer eruit te stylen.
Die vrouwquote:Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
Man man man die charlotte met haar honkie tonkie engels. I'm super uh uh stijf.
Oh echt haha, dan was misschien geen handige plek om het daar te plaatsenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk het is nu al een soort woonkamer
soort verkanziequote:Op zondag 15 januari 2023 13:24 schreef Hunter het volgende:
Jason heeft twee jaar achter zijn computer gezeten. Zijn moeder schoof het eten zo bij hem naar binnen.
verstandig..quote:Op zondag 15 januari 2023 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron heeft zijn gouden ketting maar thuis gelaten
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:31 schreef engine het volgende:
Bart overweegt al houtsnippers te gaan eten
[ afbeelding ]
Ik bemerk veel ergernis bij mensen hier over die Jason (begrijp dat ook wel); maar men wou hem er in laten voor het drama-effect... dus jaquote:Op zondag 15 januari 2023 13:23 schreef JDB94 het volgende:
Jason dag 1 al lopen janken omdat hij zo'n grote jongen is die meer moet eten dan de rest, dat wordt nog mooi
Gaat die geen kubb spel maken?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:31 schreef engine het volgende:
Bart overweegt al houtsnippers te gaan eten
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt.quote:
Dat is echt triest hopelijk gaat hij daar ooit mee aan het werk.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
Jason geeft aan dat hij niet te breken of op te beuren is.
hij geeft aan dat hij niet veel leuke dingen heeft meegemaakt in zijn jeugd dat heeft ervoor gezorgd dat zijn emoties op slot zitten en hij niet snel blij of verdrietig is. Hij reageert niet snel op emoties.
Hij kan daarom niet zo blij zijn met zijn koffer.
Ja zeker omdat hij nog zo jong is en nu al afgevlakt is.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt triest hopelijk gaat hij daar ooit mee aan het werk.
Zo'n wicht is het nou net........kotsquote:Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
Chelsea zit eerst krullen in haar haar te maken en nu weer eruit te stylen.
Hij is nog jong, maar soms een stuk snuggerder dan sommige van de anderen daar. Maar valt soms wat buiten de buit voor sommigen daar. Die Danny is ook steeds over hem aan het zeiken.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt triest hopelijk gaat hij daar ooit mee aan het werk.
Chayron is morgen jarig volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
Chelsea hoopt op een feest voor haar verjaardag vanavond of morgen.
ja kloptquote:Op zondag 15 januari 2023 13:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron is morgen jarig volgens mij
Klopt!quote:Op zondag 15 januari 2023 13:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron is morgen jarig volgens mij
Iets met houten blokken die je omver moet gooien met een stok. Soort bowling iets. Ken de spelregels er ook niet van.quote:
hmm ik krijg soms een melding dat er een error is op de site.. en dan opeens worden beide dingen gepost. Meer mensen last van?quote:
Kan niet goed zien, wat er op het grote bord staatquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan niet goed zien, wat er op het grote bord staat
Iig wel iets met 10 minutenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan niet goed zien, wat er op het grote bord staat
En zingen. Vergeet het zingen niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
Sommige mensen vinden het raar dat Jason de hele dag achter zijn pc zat, ik vindt het afschuwelijk dat twee meiden de hele dag voor de spiegel zitten te schilderen etc
Vind beide niet kunnen, maar goed ieder zijn/haar ding héquote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
Sommige mensen vinden het raar dat Jason de hele dag achter zijn pc zat, ik vindt het afschuwelijk dat twee meiden de hele dag voor de spiegel zitten te schilderen etc
Hij heeft van zijn 17e tot 20e ofzo Fifa E-sports gedaan en daarmee best leuke events en dingen gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
Zolang ze die snavels maar dichthouden,mogen ze daar vastroesten wat mij betreftquote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik mag die jongen welquote:Op zondag 15 januari 2023 13:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft van zijn 17e tot 20e ofzo Fifa E-sports gedaan en daarmee best leuke events en dingen gedaan.
En zelf besloten ermee te stoppen en iets anders te gaan doen. En blijkbaar ook vervelende of heftige dingen meegemaakt afgelopen jaren. Ben benieuwd naar zijn verhaal.
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ze die snavels maar dichthouden,mogen ze daar vastroesten wat mij betreft
Ogen iddquote:Op zondag 15 januari 2023 13:49 schreef bpi het volgende:
Danny heeft toch wel wat weg van Elon musk of niet?
Elon Muscle danquote:Op zondag 15 januari 2023 13:49 schreef bpi het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:49 schreef bpi het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:52 schreef Ireth het volgende:
Kan hun labello niet stiekem vervangen worden voor een pritstift?
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:52 schreef Ireth het volgende:
Kan hun labello niet stiekem vervangen worden voor een pritstift?
geloof je het zelf? Ik hoorde het haar zeggen maar als je echt echt een pinda allergie hebt dan mag er niks van pinda in het huis vanwege de kans op een zwaar allergische reactiequote:
O, dan moet je zeker geen pindakaas eten.quote:
Ik lust ook geen pindakaas en zal dat, bij echte honger, ook absoluut niet eten. Alleen neem ik dan zonder zeuren wel een droge boterham. Vult ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
wat een verwende mensen daar (sommigen dan) Charlotte lust echt echt geen pindakaas, nu heeft ze niks voor op haar boterham. Tja als je honger hebt dan eet je dat denk ik wel.
ah dat dusquote:Op zondag 15 januari 2023 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
"had beter kunnen zeggen dat ik allergies was" zegt charlotte
weet je precies wat voor ene het is
Ja of dat.. een droge boterham zonder iets. Zou je het echt echt niet eten?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen pindakaas en zal dat, bij echte honger, ook absoluut niet eten. Alleen neem ik dan zonder zeuren wel een droge boterham. Vult ook.
Ik wordt onderhand schijtziek van die wortelquote:Op zondag 15 januari 2023 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea vragen of ze de foto van net niet willen gebruiken voor de socials
klopt!quote:Op zondag 15 januari 2023 14:00 schreef suzi1 het volgende:
als je lekker brood hebt hoeft er geen beleg op
We zullen haar maar geloven op haar blauwe ogenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Hoor nu dat charlotte 100 duizend op jaarbasis verdient.. best aardig voor een nanny
ze mag daar niks over loslatenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Hoor nu dat charlotte 100 duizend op jaarbasis verdient.. best aardig voor een nanny
Nee ik ga er echt van kotsenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah dat dus
[..]
Ja of dat.. een droge boterham zonder iets. Zou je het echt echt niet eten?
Is in vlaanderen niet echt gekend en geliefd.. Enkel mijn dochter lust dit hier in huis (Heeft recent nog een "speciaal" potteke meegebracht uit Maastricht).quote:
makkelijker om je dom voor te doen..en je eigen plan te trekkenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:06 schreef engine het volgende:
Misschien toch niet compleet achterlijk.
typisch nederlands product. Heeft ook een aparte smaak.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is in vlaanderen niet echt gekend en geliefd.. Enkel mijn dochter lust dit hier in huis (Heeft recent nog een "speciaal" potteke meegebracht uit Maastricht).
Zwart werk is echt belgisch. Vooral die zelfstandigen.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
Zit ali nu te vertellen dat hij zwart deed werken , nederlandse les geven. niet handig om te vertellen.
In Nederland ook hoor maar niet handig om dat te vertellen op streamquote:Op zondag 15 januari 2023 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwart werk is echt belgisch. Vooral die zelfstandigen.
Als de FOD financiën mee leest mag ze natuurlijk een onderzoekje verwachten.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze mag daar niks over loslaten
wel dr inkomen natuurlijk
Vertelde ze eerder deze dagen ook al. Dus doet ze aan BB mee voor kleingeld.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |