quote:Op zondag 15 januari 2023 11:22 schreef Flori het volgende:
1200 is watt??
Dat zijn bij mij toeren voor de centrifuge
We weten wie het zegtquote:Op zondag 15 januari 2023 11:22 schreef Flori het volgende:
1200 is watt??
Dat zijn bij mij toeren voor de centrifuge
Rob wast elke dag dus hij weet wat hij doetquote:Op zondag 15 januari 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
8 kilo wasmachine... 13 handdoeken. Ik heb een 9 kilo wasmachine maar volgens mij zit ie dan toch echt wel bomvol met 13 stuks
Echt ja, man3 er is ook niemand die een beetje verstand heeft van het huishouden enzo.quote:
Rob was ook degene die zei dat ie vol was, maar welk programma die dan moest wist ie weer nietquote:Op zondag 15 januari 2023 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob wast elke dag dus hij weet wat hij doet
Ik denk dat Judy hier nog het meeste van af had geweten, als moeder zijnde...quote:Op zondag 15 januari 2023 11:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Echt ja, man3 er is ook niemand die een beetje verstand heeft van het huishouden enzo.
De verbazing ook ook over hoe een brood tot stand komt
Inderdaad ja, ach we gaan nog wat meemaken zoquote:Op zondag 15 januari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat Judy hier nog het meeste van af had geweten, als moeder zijnde...
Beter laat dan nooitquote:
Zou wat zijnquote:
oh was dit op de andere stream te zien?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
Niet alle ogen en monden van iedereen staan erop
[ afbeelding ]
Geen coins gewoon denk ik. Volgens mij kreeg degene die er met 2 ogen en mond op stond een coin?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
oh was dit op de andere stream te zien?
ben benieuwd of er een consequentie is voor degene die er niet helemaal opstaat
Geen coins voor hun dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
iedereen die met mond en ogen op de foto staat, krijgt een coin. geen ogen of mond, dan geen coinquote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
oww badkamer
[..]
Een van die grieten moet eruit. Of een week in de secret roomquote:Op zondag 15 januari 2023 11:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Echt bij alles schreeuwen ze door elkaar heen
Ja idd vreselijk die 2quote:Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een van die grieten moet eruit. Of een week in de secret room
Ja. Ze mochten Max 25 kg meenemen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:
Jason vertelt dat hij nieuwe kleren heeft gekocht omdat er veel van zijn kleren een te groot logo stond dat mag niet. Hij heeft maar wat gekocht.
bart mist ook kleding, een shirt of trui met een latijnse spreuk oa. Lindsy mist ook dingen uit haar koffer.
Er is blijkbaar ook een bepaald gewicht aan spullen wat ze mee mochten nemen begrijp ik uit het gesprek.
Dat wist ik niet. Er was iemand die het huis inging die heeeel veeeel leek bij zich te hebben. meerdere tassen en een koffer. Weet al niet meer wie het was. vroeg me toen al af of ze onbeperkt dingen mee mochten nemen.. niet dus.quote:
Ja dat zegt chelsea steeds.. of dat ook echt zo is?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef engine het volgende:
Wij gaan nooit op elkaar
Groepje van vier is de kern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |