ZINGEN 1000quote:Op zondag 15 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Harder straffen
Zendercheck 100 uit de pot
Fluisteren 250 uit de pot
Etc
danny , zelfde cupmaatquote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Flori het volgende:
Ffkes m'n lenzen uitdoen maar dan ben ik blind.
Was dat Lotte?
Challenge voor PON, of is dat nog niet duidelijk?quote:Op zondag 15 januari 2023 00:25 schreef BB-King het volgende:
Bart
Chayron
Chelsea
Danny
Jason
Deze zijn uitgekozen om een challenge te mogen doen.
De rest die niet meedoen hebben dus ieder 10 coins gekregen.
Geen idee maar lijkt er wel op.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Challenge voor PON, of is dat nog niet duidelijk?
Wiskundeprobleemquote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte heeft maar 9 munten gekregen roept ze
oooh ze telt nog eens en nu klopt het wel
Onderschat niet hoe lastig het is om tot 10 te tellen hequote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Verbaast mij ook niet echt van iemand die Qeeun spelt.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Heb genoten van de uitzending.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Wat is die presentatie van de live uitzending, toch een aanfluiting zeg.
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo dent ?
Die Belgische is gewend om kinderprogramma's aan elkaar te presenteren begrijp ik. Zo deed ze dit vanavond ook...quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo denkt ?
Hij heeft zijn kofferquote:Op zondag 15 januari 2023 00:36 schreef B00STER het volgende:
Ik vind het oprecht zo sneu dat Danny geen shirts heeft. Hoop dat BB hem snel helpt..
Ik vindt dit ook wel wat hebben, maar laat die live maar zitten, gewoon 10 minuten …. Jij gaat naar huis en door.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo denkt ?
Danny heeft er geen last vanquote:Op zondag 15 januari 2023 00:36 schreef B00STER het volgende:
Ik vind het oprecht zo sneu dat Danny geen shirts heeft. Hoop dat BB hem snel helpt..
Het zou eventueel ook zo kunnen zijn dat hij graag in z'n blote bast rondloopt voor een of andere reden. Ik kan het mis hebben..quote:Op zondag 15 januari 2023 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar toch geen shirts blijkbaar, anders droeg hij ze wel toch?
dr was blote konte Feestquote:Op zondag 15 januari 2023 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tja iets met spierbundels showen oidquote:Op zondag 15 januari 2023 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Snap ik, ik was ook sarcastisch. Als ik zo'n lichaam had, had ik wellicht er ook zo over gedacht haha.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het zou eventueel ook zo kunnen zijn dat hij graag in z'n blote bast rondloopt voor een of andere reden. Ik kan het mis hebben..
Ik zit nu ook zo te cossenquote:Op zondag 15 januari 2023 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Snap ik, ik was ook sarcastisch. Als ik zo'n lichaam had, had ik wellicht er ook zo over gedacht haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee, net ff snel gekeken .. 2 slaapstreamsquote:Op zondag 15 januari 2023 01:33 schreef mario390 het volgende:
twitch is al enn ur over , hebben du nog
stream?
Nope helaasquote:
Het is Commentaar op Streams niet op usersquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet hoor
Zullen we de mods maar laten beslissen of we elkaar af mogen zeiken of niet?
De coins zijn inderdaad verdeeld dit staat wel ergens in de COS, tegen de klok van 00,00 uur moest iedereen zich in de kamer verzamelen las ik,quote:Op zondag 15 januari 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
er schijnt vannacht nog coins verdeeld te zijn, judy was er lees ik op Twitter, ook staat er dit.
"Update; Chelsea, Danny, Chayron (en Charlotte zonder dat ze het wist) zitten in een bondje. Ze snappen nog steeds niet dat Jason mocht blijven.
Verder is er 'n dillema geweest met roze (coins)/blauw(challenge). De verdeling moest 5/5 zijn. Was streamlock. "
Wat mij betreft is dit al veel te laatquote:Op zondag 15 januari 2023 08:32 schreef jorietje het volgende:
Goedemorgen!
Wat mij betreft is dit een mooie tijd om de bewoners te laten ontwaken
Het is zondag, weekend, uitslapenquote:Op zondag 15 januari 2023 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dit al veel te laat
Haha ja dat is ook wel weer zo, maar de lampen zijn aanquote:Op zondag 15 januari 2023 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dit al veel te laat
Ja heb ik ook gedaan en zit ook al op de bankquote:
Dan zal het oneindige schaften wel afgelopen zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 08:41 schreef jorietje het volgende:
Er ligt allemaal eten in The Wall. En ze hebben het over een bandje/cassette
Nee nee er is nog pindakaasquote:Op zondag 15 januari 2023 08:45 schreef bpi het volgende:
Alles is leeggehaald uit de kasten en frigo.
Succesquote:
Het zal toch wel iets betekenen uiteindelijk. Lindsey gaat hier wel erg dom mee om.quote:Op zondag 15 januari 2023 08:57 schreef bpi het volgende:
[..]
Voor niks een coin uitgegeven waarschijnlijk
We zullen het wel gaan horen.quote:Op zondag 15 januari 2023 08:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal toch wel iets betekenen uiteindelijk. Lindsey gaat hier wel erg dom mee om.
Ze had het over chocoladepasta toch? Vervolgens zei ze namelijk dat ze dan wel droog brood zou eten..quote:Op zondag 15 januari 2023 09:08 schreef jorietje het volgende:
Charlotte: "Maar Big Brother, I don't lust pasta!"
Onze internationale qeeun
Klopt ja, het ging me meer om de combinatie van Nederlands en Engelsquote:Op zondag 15 januari 2023 09:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had het over chocoladepasta toch? Vervolgens zei ze namelijk dat ze dan wel droog brood zou eten..
Ow zoquote:Op zondag 15 januari 2023 09:11 schreef jorietje het volgende:
[..]
Klopt ja, het ging me meer om de combinatie van Nederlands en Engels
Hij vond em zelf ook heel leukquote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan brood maken en pakken er gist bij.
Rob komt aanlopen. "kijk uit dat je je niet vergist"![]()
Ze moeten iig iets anders gaan doen dan zingen en skreeuwen.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef engine het volgende:
Ik vind dit wel leuk. Etende mensen kan ik niet zo goed naar kijken maar kokende mensen wel
En daarna vragen; "Heb je 'm?"quote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan brood maken en pakken er gist bij.
Rob komt aanlopen. "kijk uit dat je je niet vergist"![]()
Ze kunnen vast beide wel tegelijk ben ik bangquote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze moeten iig iets anders gaan doen dan zingen en skreeuwen.
Ja dat zat ik ook al te denken. Als ze onbeperkt bloem en zo hebben dan kunnen ze beter aan een voorraad beginnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:29 schreef bpi het volgende:
Zouden ze niet beter aan het 2de brood beginnen. Zoals sommige eten daar gaan er sommige niets hebben.
streamverslagen vanaf 20.40 gisteravond Li0nHeart in BB / Big Brother 2023 Streamverslagenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedemorgen Cossers![]()
Eindelijk afgelopen met het constant vreten ?
Weten we al hoe de coins van Judy zijn verdeeld?
Thx!!quote:Op zondag 15 januari 2023 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
streamverslagen vanaf 20.40 gisteravond Li0nHeart in BB / Big Brother 2023 Streamverslagen
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:40 schreef rinardo het volgende:
er wordt Ilse afgespeeld, er komt een Ilse
Ja lijkt er idd op. Vast als de zandloper afgelopen is.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:40 schreef rinardo het volgende:
er wordt Ilse afgespeeld, er komt een Ilse
Als ze de naam raden voor de zandloper klaar is, neemt ze ontbijt mee. Indien niet gaat ze eerst zelf luxe ontbijten voor ze naar binnen gaatquote:Op zondag 15 januari 2023 09:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja lijkt er idd op. Vast als de zandloper afgelopen is.
Dan kan ze meteen mee-eten met het brood
Ik heb het net wel even opgenomen. Zal poging wagen om het ergens te uploadenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:46 schreef bpi het volgende:
Heeft er iemand het fragment van de morse code?
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het net wel even opgenomen. Zal poging wagen om het ergens te uploaden
Ja daarom nam ik het ook op. Maar ze blijven er ook doorheen tetteren. Jeugd van tegenwoordigquote:
Met deze groep kunnen ze beter het zekere voor het onzekere nemen, ivm schadeclaims enzoquote:Op zondag 15 januari 2023 10:12 schreef Monique___ het volgende:
Lachen een kaartje met uitleg hoe lang kip in de vriezer houdbaar is en buiten de koelkast, hoe lang broccoli in de koelkast en buiten de koelkast houdbaar is.
Dat dit nodig is om te vermelden haha
Nou ik denk dat het voor Ali wel verstandig is om dit nog even te melden. Misschien hadden ze er bij moeten zetten dat je het ook eerst moet bakken.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:12 schreef Monique___ het volgende:
Lachen een kaartje met uitleg hoe lang kip in de vriezer houdbaar is en buiten de koelkast, hoe lang broccoli in de koelkast en buiten de koelkast houdbaar is.
Dat dit nodig is om te vermelden haha
Ja zeker voor een aantal bewoners is dit hele bruikbare info maar zelf denk ik dat dit basic info is als je op jezelf woont.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het voor Ali wel verstandig is om dit nog even te melden. Misschien hadden ze er bij moeten zetten dat je het ook eerst moet bakken.
Het nieuwe bandje waarvan het testgedeelte wel werkt..quote:Op zondag 15 januari 2023 10:34 schreef Ireth het volgende:
Er ligt iets in de voorraadkamer maar er mag niet meer over gepraat worden? Was wel een andere stem trouwens..
Het bandje was verkeerd. Wat een flutproductiequote:Op zondag 15 januari 2023 10:34 schreef Monique___ het volgende:
haha jaaa nu komt het nieuwe bandje. het testbandje lukte niet maar het nieuwe bandje lukt dat wel mee
en dan hebben we het er vanaf nu niet meer over.
het testbandje lukte maaar het bandje zelf wel.
quote:Op zondag 15 januari 2023 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Moeten ze nou echt doen alsof ze het nu voor het eerst horen dat bandje haha
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:08 schreef jorietje het volgende:
Charlotte: "Maar Big Brother, I don't lust pasta!"
Onze internationale qeeun
De stagiaire weer, deze staat er niet goed op vandaagquote:Op zondag 15 januari 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
Haha het is denk ik een foutje geweest dat ze vanmorgen opeens warm water hadden. Het is nu weer weg.. koude douche weer.
Ik begrijp uit het gesprekje tussen Ali en Rob dat ze het wel hebben aanstaan nu en dan kijken of er wat opstaat.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Bandje is niet boeiend meer, dit gaan ze niet oplossen
Klopt. Ze laten het afspelen.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het gesprekje tussen Ali en Rob dat ze het wel hebben aanstaan nu en dan kijken of er wat opstaat.
Waarschijnlijk in het hotel dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:57 schreef Monique___ het volgende:
Bart heeft een trui met capuchon aan, Rob zegt dat hij 2 truien met capuchon niet mee mocht nemen en heeft moeten achterlaten 'daar waar ze eerst zaten'.
Die Jason is wel een vreselijk eigenwijs menneke zegquote:Op zondag 15 januari 2023 10:58 schreef JDB94 het volgende:
Eerste wrijvingen over wat wel en niet te eten, manderijnen haha
Ik vermoed dat dit nog een flinke bonje kan gaan wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 10:58 schreef JDB94 het volgende:
Eerste wrijvingen over wat wel en niet te eten, manderijnen haha
Er zal waarschijnlijk de merknaam te groot hebben opgestaan.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is daar al de hele koffer nagekeken.
Irritant ventje dat nog door z'n moeder verwend wordt denk ik, gaat het niet lang volhouden hierquote:Op zondag 15 januari 2023 10:59 schreef Flori het volgende:
[..]
Die Jason is wel een vreselijk eigenwijs menneke zeg
Hebben ze hier de morse code al opgehoord?quote:Op zondag 15 januari 2023 10:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het bandje was verkeerd. Wat een flutproductie![]()
Er ligt nu een nieuw bandje en ze mogen het er niet meer over hebben..
De opname loopt ondertussen en filmpje volgt zo
Ali heeft nog nooit yoghurt gegeten zegt ie, tis gewoon een kleuterquote:
Oh ja klopt dat mag ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:00 schreef bpi het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk de merknaam te groot hebben opgestaan.
quote:Op zondag 15 januari 2023 11:04 schreef bpi het volgende:
Ali wil frikandel speciaal als ontbijt waarschijnlijk.
Als t op is,ist op heur!quote:Op zondag 15 januari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
Dat geschraap met de lepel in het kommetje
quote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef ledn81 het volgende:
Jeej weer SL, nog meer aanwijzingen want ze snappen het zelf niet![]()
Kijk naar ze, die hebben voor alles instructie nodig.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef ledn81 het volgende:
De nieuwe bewoner staat al 4 uur in de game room te wachten omdat ze de morse code niet krijgen opgelost.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef bpi het volgende:
[..]
De nieuwe bewoner staat al 4 uur in de game room te wachten omdat ze de morse code niet krijgen opgelost.
Oja welke camera, is wel grappigquote:Op zondag 15 januari 2023 11:16 schreef engine het volgende:
Op het scherm gaat een foto verschijnen geloof ik. Dan moeten ze aan de hand van die foto uitzoeken welke camera gebruikt is en daar heen om op de foto te verschijnen. Sta je er op, krijg je coins.
Dat er dan wel iemand bij het scherm moet blijvenquote:
Een echte bankhanger is er nog niet hè.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:17 schreef engine het volgende:
En de niksnutten gaan door het hele huis kijken ipv bij het scherm te blijven
Lijkt mij vol genoegquote:Op zondag 15 januari 2023 11:19 schreef Ireth het volgende:
Wasmachine is te vol volgens Rob, volgens Cheche niet. Rob heeft er 13 handdoeken in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |