ZINGEN 1000quote:Op zondag 15 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Harder straffen
Zendercheck 100 uit de pot
Fluisteren 250 uit de pot
Etc
danny , zelfde cupmaatquote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Flori het volgende:
Ffkes m'n lenzen uitdoen maar dan ben ik blind.
Was dat Lotte?
Challenge voor PON, of is dat nog niet duidelijk?quote:Op zondag 15 januari 2023 00:25 schreef BB-King het volgende:
Bart
Chayron
Chelsea
Danny
Jason
Deze zijn uitgekozen om een challenge te mogen doen.
De rest die niet meedoen hebben dus ieder 10 coins gekregen.
Geen idee maar lijkt er wel op.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Challenge voor PON, of is dat nog niet duidelijk?
Wiskundeprobleemquote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte heeft maar 9 munten gekregen roept ze
oooh ze telt nog eens en nu klopt het wel
Onderschat niet hoe lastig het is om tot 10 te tellen hequote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Verbaast mij ook niet echt van iemand die Qeeun spelt.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Heb genoten van de uitzending.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Wat is die presentatie van de live uitzending, toch een aanfluiting zeg.
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo dent ?
Die Belgische is gewend om kinderprogramma's aan elkaar te presenteren begrijp ik. Zo deed ze dit vanavond ook...quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo denkt ?
Hij heeft zijn kofferquote:Op zondag 15 januari 2023 00:36 schreef B00STER het volgende:
Ik vind het oprecht zo sneu dat Danny geen shirts heeft. Hoop dat BB hem snel helpt..
Ik vindt dit ook wel wat hebben, maar laat die live maar zitten, gewoon 10 minuten …. Jij gaat naar huis en door.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef incab het volgende:
Heegt iemand iemand hier de laatste australische bb gezien, dat is toch aangenamer om naar te kijken, zonder dat mensen kunnen stemmen, gewoon de bewoners laten beslissen wie er gaat, 3 nominaties, een spel waarmee 1 iemand zich vrij kan spelen, en een live show met 1 presentator. of ben ik de enige die zo denkt ?
Danny heeft er geen last vanquote:Op zondag 15 januari 2023 00:36 schreef B00STER het volgende:
Ik vind het oprecht zo sneu dat Danny geen shirts heeft. Hoop dat BB hem snel helpt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |