Moest je je inschrijven?quote:Op zondag 15 januari 2023 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met ESF niet, maar indien we kaarten kunnen krijgen dan ga ik wel met mijn broer er naartoe. We hebben ons i.i.g. wel tijdig ingeschreven al blijft het afwachten.
Dat klopt wel. En dan met name een rondje waarin een echte steile klim zit die nog net op een mooie afstand van de streep ligt. Niet te dichtbij, niet te ver weg. Zo is de Amstel Gold Race ook steeds leuker geworden.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee voor de OS ook was om een enigszins selectief parcours uit te zetten, in ieder geval niet zo plat als het criterium wat we normaal voorgeschoteld krijgen in Parijs
Zo’n parcours is volgens mij ook leuker dan een échte bergetappe, dan wacht iedereen ook tot diep in de finale, een goed heuvelparcours geeft tactische opties
Wat heerlijk!quote:Op zondag 15 januari 2023 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn ze zo gewend dat de Fransen klagen en gaan staken dat ze hun schouders ophalen voor die paar mensen die de Spelen niet willen
Ja, dat is de hEt MoEt SpAnNeNd BlIjVeN-brigade die op steeds meer plekken toeslaat, ook op het ESF natuurlijk. Terwijl je met een zwaarder parcours juist meer kans hebt op spektakel in de laatste week.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan mij nog wel voorstellen dat de aankomst daar wel zodanig iconisch is dat ze het daar wel graag willen houden. Waarbij het ook wel de plek is waar het maximale aantal mensen het kunnen zien. En het ook nog eens het makkelijkste in het gareel te houden is.
Maar bovenal willen ze juist geen strijd meer tussen de klassementsrenners. Dat willen ze sowieso heel veel ritten niet. Want als je ziet hoe vaak ze bij een etappe een route kiezen die veel lastige klimmen ontwijkt, terwijl ze zo makkelijk een loodzware etappe ervan kunnen maken
Nou ja, Fransen hebben wat meer ervaring met protesten en het (weinig subtiel) aanpakken daarvan natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 23:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoewel ze voor een deel ook vast een punt hebben, kan ik me daar toch aan ergerenzou zoiets in Frankrijk helemaal niet echt zo zijn? Of denken ze daar meer fuck it en juist wel trotser?
Ja leuk dat het er precies één is geweest. In de regel ontwijken ze elke molshoop om maar op die dag per se een sprintersetappe te krijgen. Uiteraard kan dit de komende jaren wel weer veranderen, maar één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar de afgelopen Tour had een goed parcours. Meer zware klimmen is niet noodzakelijk beter, dan krijg je vaak juist een gesloten koers.
Ja, een wedstrijd als de OS moet sowieso wel open zijn voor veel kanshebbers en niet 1 of ander loodzwaar parcours naar een col van de buitencategorie hebben, waar er een stuk of 5 kansmaken.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee voor de OS ook was om een enigszins selectief parcours uit te zetten, in ieder geval niet zo plat als het criterium wat we normaal voorgeschoteld krijgen in Parijs
Zo’n parcours is volgens mij ook leuker dan een échte bergetappe, dan wacht iedereen ook tot diep in de finale, een goed heuvelparcours geeft tactische opties
Nou ja ik heb toch liever de wat lagere stakingsdrang van onze landgenoten dan het gezeik wat zij daar steeds hebbenquote:
De laatste jaren is het parcours steeds wel goed hoor. Ze zijn echt op zoek naar een manier om de koers wat meer open te houden (en meer Fransen te laten winnen, dat lukt nog niet echt).quote:Op zondag 15 januari 2023 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk dat het er precies één is geweest. In de regel ontwijken ze elke molshoop om maar op die dag per se een sprintersetappe te krijgen. Uiteraard kan dit de komende jaren wel weer veranderen, maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Inschrijven kan nog steeds hoorquote:Op zondag 15 januari 2023 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest je je inschrijven?
Dan kan ik wel al vergeten.
Pas na een minuut of 20 komen de zombies. Als je er blind in gaat, dan verwacht je niet dat de film die kant op gaatquote:Op zondag 15 januari 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar op MeJane viel mijn oog wel op de woorden 'zombie-uitbraak' en in een screenshot 'sletterige vagina'
Nou vooruit een paar jaar dan. Maar het is nog niet gemeengoed. Als ze het een aantal jaren zo volhouden is het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De laatste jaren is het parcours steeds wel goed hoor. Ze zijn echt op zoek naar een manier om de koers wat meer open te houden (en meer Fransen te laten winnen, dat lukt nog niet echt).
Haha ja, want ze gaan ook gewoon door als ze hun zin willen en het zit denk ik toch echt wel in het achterhoofd bij bepaalde besluiten.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik heb toch liever de wat lagere stakingsdrang van onze landgenoten dan het gezeik wat zij daar steeds hebben
Zou leuk zijn als je erheen kan!quote:Op zondag 15 januari 2023 23:29 schreef Redefine het volgende:
https://teamnl.org/artike(...)he-spelen-in-parijs#
Voordeel als de wereld 2 jaar stil ligt: daarna komt alles lekker snelquote:Op zondag 15 januari 2023 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je erheen kan!
Bizar idee trouwens dat het volgend jaar al is
Jaja, geniet nog maar even van MvdP dit jaar, want volgend jaar krijgen we weer een heel jaar gezeik over zijn schema, omdat het hoogtepunt van het jaar de mountainbike-race op de OS is. Waar hij dan helaas door een slechte dag niet in het stuk voorkomt.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je erheen kan!
Bizar idee trouwens dat het volgend jaar al is
Ik keek laatst een film waarvan ik dacht dat het over nazispoken ging, maar dat bleken helemaal geen nazispoken te zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas na een minuut of 20 komen de zombies. Als je er blind in gaat, dan verwacht je niet dat de film die kant op gaat
Thanks. Ook geregistreerd.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:29 schreef Redefine het volgende:
https://teamnl.org/artike(...)he-spelen-in-parijs#
Zul je zien dat er dan juist wel een pallet (plankje) ligt en hij denkt van niet. Gaat die weer op zijn snufferd.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaja, geniet nog maar even van MvdP dit jaar, want volgend jaar krijgen we weer een heel jaar gezeik over zijn schema, omdat het hoogtepunt van het jaar de mountainbike-race op de OS is. Waar hij dan helaas door een slechte dag niet in het stuk voorkomt.
Je weet gewoon dat de NOS het dan weer weken lang over plankjes gaat hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan juist wel een pallet (plankje) ligt en hij denkt van niet. Gaat die weer op zijn snufferd.
Ik regel wel een paar gele hesjes om jou af te schrikkenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Ook geregistreerd.
Nu heb jij natuurlijk minder kans.
Nog steeds zo vaag dat hij het niet wist, maar het past ook wel bij ‘m.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:40 schreef Redefine het volgende:
Dat blijf ik nog steeds wel zo typisch vinden dat men het over een plankje had, terwijl het gewoon een full size pallet was![]()
[ afbeelding ]
Ach ja. Het is ook iemand die de nodige rugklachten heeft, maar het dan verstandig vindt om wel diverse veldritten te gaan doen i.p.v. goed te herstellen.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog steeds zo vaag dat hij het niet wist, maar het past ook wel bij ‘m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |