quote:Op zondag 15 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het dringt ineens tot me door: het was vandaag een Ed Sheeran vrije dag!
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat spiraal was ook wel episch.
Niet helemaal aangezien je nu toch aan hem denktquote:Op zondag 15 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het dringt ineens tot me door: het was vandaag een Ed Sheeran vrije dag!
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:13 schreef Em31 het volgende:
Zo’n Spaanse Super Cup finale in Saudi-Arabië, wat is dat toch treurig.
Mwehquote:Op zondag 15 januari 2023 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet helemaal aangezien je nu toch aan hem denkt
Wat luister jij dan dat je hem bijna elke dag hoort? Enige reden dat ik ‘m tegenwoordig elke dag ‘zie’ is dit topicquote:Op zondag 15 januari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mweh
Maar ik heb niet gehoord of gezien. Daar mag ik ook even van genieten.
Ja. De Italiaanse Supercup werd of wordt bijvoorbeeld in de VS gespeeld. Ondertussen komt dat WK voor clubs met 24 clubs eraan, wordt de CL volgend jaar volledig verkloot en zijn ze bezig met nog andere toernooien erbij...quote:
Ik vermoed dan 2 of 3FM, Skyradio. En mogelijk dat die bij Q-Music en 538 ook wel voorbij zal komen.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat luister jij dan dat je hem bijna elke dag hoort? Enige reden dat ik ‘m tegenwoordig elke dag ‘zie’ is dit topic
En het zou me ook hélemaal niets verbazen als dat WK in Saudi-Arabië in 2030 er gewoon komt. Wat waardeloos allemaal en iedereen kijkt lekker toe, want geld.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De Italiaanse Supercup werd of wordt bijvoorbeeld in de VS gespeeld. Ondertussen komt dat WK voor clubs met 24 clubs eraan, wordt de CL volgend jaar volledig verkloot en zijn ze bezig met nog andere toernooien erbij...
En als het aan Gianni Incorrupto ligt komt er om de twee jaar een WKGezien dat meer geld oplevert zullen alle landen behalve die in de UEFA wel voor stemmen.
De radio. Daar heb ik geen invloed op.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat luister jij dan dat je hem bijna elke dag hoort? Enige reden dat ik ‘m tegenwoordig elke dag ‘zie’ is dit topic
Zeker als je de reacties van veel bobo's consorten hoort. 'Een van de beste WK's ooit' En inderdaad financieel gezien worden heel veel bonden hier blij van.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
En het zou me ook hélemaal niets verbazen als dat WK in Saudi-Arabië in 2030 er gewoon komt. Wat waardeloos allemaal en iedereen kijkt lekker toe, want geld.
Ik ga die Imperial Stout van Gulden Draak ook gewoon eens ergens vandaan halen en proberen dan!quote:Op zondag 15 januari 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had met oud en nieuw eindelijk maar eens iets van De Moersleutel geprobeerd. De Motor Oil was lekker, maar ik geef de voorkeur aan de imperial stout van Gulden Draak
Het valt me denk ik niet echt opquote:Op zondag 15 januari 2023 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dan 2 of 3FM, Skyradio. En mogelijk dat die bij Q-Music en 538 ook wel voorbij zal komen.
Ja alsof dat aan Qatar lag. Komt ze mooi uitquote:Op zondag 15 januari 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als je de reacties van veel bobo's consorten hoort. 'Een van de beste WK's ooit' En inderdaad financieel gezien worden heel veel bonden hier blij van.![]()
[ afbeelding ]
Oost-Indisch Sheeran doof dusquote:
Precies. Elk WK zou nu een commercieel succes zijn geweest. Zeker omdat het de FIFA zelf nauwelijks wat kost, maar wel bijna alle inkomsten vangtquote:Op zondag 15 januari 2023 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alsof dat aan Qatar lag. Komt ze mooi uit
Op Radio 4 lijkt de kans op Ed Sheeran me een stuk kleinerquote:Op zondag 15 januari 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De radio. Daar heb ik geen invloed op.
Joh, het is maar voetbal, er zijn nog tig andere sporten die niet aan het geld ten prooi zijn gevallen.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als je de reacties van veel bobo's consorten hoort. 'Een van de beste WK's ooit' En inderdaad financieel gezien worden heel veel bonden hier blij van.![]()
[ afbeelding ]
Na twee weken weet ik het verschil niet meet precies, maar ik geloof dat GD iets lichter van smaak isquote:Op zondag 15 januari 2023 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga die Imperial Stout van Gulden Draak ook gewoon eens ergens vandaan halen en proberen dan!Wel fijn dat de Motor Oil gesmaakt heeft. Waarom is die van de Gulden Draak toch lekkerder voor jou?
Of bij FunX.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Radio 4 lijkt de kans op Ed Sheeran me een stuk kleiner
Ja alleen daar las ik over dat ze het ook zo duur maken dat steeds minder landen willen organiseren? Dus dan zie je al aankomen dat we straks in de winter weer naar Qatar zitten te kijken.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Joh, het is maar voetbal, er zijn nog tig andere sporten die niet aan het geld ten prooi zijn gevallen.![]()
Laten we ons maar vasthouden aan het feit dat de komende Olympische Spelen in respectievelijk Parijs, Milaan en Los Angeles zijn.
Andere sporten gaan vanzelf volgen. Zo zijn de Aziatische Winterspelen straks ook in Saudi-Arabië waar ze speciaal een winterdorp gaan maken in de woestijnquote:Op zondag 15 januari 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Joh, het is maar voetbal, er zijn nog tig andere sporten die niet aan het geld ten prooi zijn gevallen.![]()
Laten we ons maar vasthouden aan het feit dat de komende Olympische Spelen in respectievelijk Parijs, Milaan en Los Angeles zijn.
Dat ja. Daarom hopelijk dat Parijs het streven waar gaat maken om de Spelen een stuk goedkoper te organiseren.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen daar las ik over dat ze het ook zo duur maken dat steeds minder landen willen organiseren? Dus dan zie je al aankomen dat we straks in de winter weer naar Qatar zitten te kijken.
Dan kunnen wij het ook!quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andere sporten gaan vanzelf volgen. Zo zijn de Aziatische Winterspelen straks ook in Saudi-Arabië waar ze speciaal een winterdorp gaan maken in de woestijn
#Diebergkomterquote:
Ik zou dat zo graag mee willen maken in Nederland, volgens mij kunnen we dat echt wel. Alleen zal het gezeur wel de overhand nemen bij zoiets hier.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Daarom hopelijk dat Parijs het streven waar gaat maken om de Spelen een stuk goedkoper te organiseren.
Dat zouden we zeker wel goed kunnen ja. Misschien dat de openingsceremonie dan ook weer keer door te komen is. Al wordt 'binnenkomst' van de sporters in Parijs ook wel bijzonder over de Seinequote:Op zondag 15 januari 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo graag mee willen maken in Nederland, volgens mij kunnen we dat echt wel. Alleen zal het gezeur wel de overhand nemen bij zoiets hier.
De plannen van Parijs, locaties etc. zien er echt geweldig uit. Kan niet wachtenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zouden we zeker wel goed kunnen ja. Misschien dat de openingsceremonie dan ook weer keer door te komen is. Al wordt 'binnenkomst' van de sporters in Parijs ook wel bijzonder over de Seine
Maar ook meer kans om in slaap te vallenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Radio 4 lijkt de kans op Ed Sheeran me een stuk kleiner
De Europese Spelen lukte een paar jaar geleden al niet omdat de overheid er geen geld voor over had.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo graag mee willen maken in Nederland, volgens mij kunnen we dat echt wel. Alleen zal het gezeur wel de overhand nemen bij zoiets hier.
Die zien er inderdaad spectaculair uit. Ook echt gebruik maken van de iconische plekken in de stad. Dat miste toch wel een beetje in Tokio. Buiten de MTB wedstrijden met Mount-Fuji in de achtergrond was het allemaal niet zo bijzonder.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
De plannen van Parijs, locaties etc. zien er echt geweldig uit. Kan niet wachten
Ja ik denk dat als je een euro kreeg voor elke 'van mijn belastingcenten' en 'geef dat geld liever aan X uit i.p.v. deze geldverspilling' opmerking je de Spelen met gemak zou kunnen organiseren.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Judo in de historische Budokan ook wel. Maar voor lege tribunes was het ook weer niks...quote:Op zondag 15 januari 2023 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad spectaculair uit. Ook echt gebruik maken van de iconische plekken in de stad. Dat miste toch wel een beetje in Tokio. Buiten de MTB wedstrijden met Mount-Fuji in de achtergrond was het allemaal niet zo bijzonder.
Er zijn wel wat rare keuzes gemaakt. Het mountainbiken vindt plaats op een soort VAM-berg net buiten Parijs. Terwijl het surfen plaatsvindt op Tahiti. Dan kun je het mtb-en toch ook in de Alpen doen?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
De plannen van Parijs, locaties etc. zien er echt geweldig uit. Kan niet wachten
Het surfer in Tahiti is inderdaad wel een aparte. Daarvoor is de Golf van Biskaje bij Biarritz juist ook zeer geschikt.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn wel wat rare keuzes gemaakt. Het mountainbiken vindt plaats op een soort VAM-berg net buiten Parijs. Terwijl het surfen plaatsvindt op Tahiti. Dan kun je het mtb-en toch ook in de Alpen doen?
Een ‘oplossing’ zou eventueel zijn als ze zelf wat losser worden met toewijzen. Dat het niet zoveel mogelijk in één stad hoeft te zijn. Dat is nu ook niet altijd, maar in NL valt dat veel meer op als je dan ineens in Rotterdam zit. Of desnoods twee landen samen ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je een euro kreeg voor elke 'van mijn belastingcenten' en 'geef dat geld liever aan X uit i.p.v. deze geldverspilling' opmerking je de Spelen met gemak zou kunnen organiseren.
Het zou inderdaad wel schelen als ze meer naar een regio zouden gaan. Waarbij je dan nog steeds wel kan aanhouden dat de kern in een bepaalde grote stad is.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een ‘oplossing’ zou eventueel zijn als ze zelf wat losser worden met toewijzen. Dat het niet zoveel mogelijk in één stad hoeft te zijn. Dat is nu ook niet altijd, maar in NL valt dat veel meer op als je dan ineens in Rotterdam zit. Of desnoods twee landen samen ofzo.
Dat surfen klinkt wel coolquote:Op zondag 15 januari 2023 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn wel wat rare keuzes gemaakt. Het mountainbiken vindt plaats op een soort VAM-berg net buiten Parijs. Terwijl het surfen plaatsvindt op Tahiti. Dan kun je het mtb-en toch ook in de Alpen doen?
Met ESF niet, maar indien we kaarten kunnen krijgen dan ga ik wel met mijn broer er naartoe. We hebben ons i.i.g. wel tijdig ingeschreven al blijft het afwachten.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan we als ESF on tour naar de OS volgend jaar?
NL is zo klein dat organiseren in NL ook een optie is, zonder specifieke stad te noemenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel schelen als ze meer naar een regio zouden gaan. Waarbij je dan nog steeds wel kan aanhouden dat de kern in een bepaalde grote stad is.
Met wielrennen hoeven ze uiteraard niet de bergen in. Schijnt jaarlijks wel een bekend rondje langs te komen in Parijs.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat surfen klinkt wel coolgaan ze met het wielrennen wel gewoon de bergen in?
En dat is nog maar het begin natuurlijk. Zelfs als er op het strand een beachvolleybalveld moet worden aangelegd zullen de protesten vanwege natuur en milieu niet van de lucht zijn. En al die sporters en fans zorgen voor extra vluchten naar Schiphol en de sportaccommodaties moeten natuurlijk ook goed bereikbaar zijn over nieuw aan te leggen asfalt. En wat te denken van al die extra toeristen in ons veel te drukke land. Kortom, Nederland kan de Spelen wel organiseren, maar is daar in de praktijk niet ruim genoeg van geest voor.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je een euro kreeg voor elke 'van mijn belastingcenten' en 'geef dat geld liever aan X uit i.p.v. deze geldverspilling' opmerking je de Spelen met gemak zou kunnen organiseren.
Maar dat mag dus juist niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL is zo klein dat organiseren in NL ook een optie is, zonder specifieke stad te noemen
Dat verbaast me niets, de Motor Oil doet zijn naam eer aan en is erg dikquote:Op zondag 15 januari 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Na twee weken weet ik het verschil niet meet precies, maar ik geloof dat GD iets lichter van smaak is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |