Je hebt een dm.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:04 schreef Harrie het volgende:
Hoe kom ik aan de code van dat slotmorgen sixpack in mijn rugzak en ff lekker op reis maar wil wel weten of ik een betonschaar mee moet nemen
Nee ik loop nog ff terug 😀 was te fanatiek en mega goede voorbereiding ook.quote:
Exacte locatie in je dm.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik loop nog ff terug 😀 was te fanatiek en mega goede voorbereiding ook.
BTW.. dus volgende keer iets beter voorbereiden. er zijn erg kleine plaatsjes met wel meer dan 8 borden die gruwelijk ver uit elkaar staan. Als je het allemaal moet lopen.-O- . Dus eerst pinpointen in maps streetview o.i.d.. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:36 schreef Harrie het volgende:
Vooruit ik zal een verslag doen van deze kansloze missie
Owja die stok heb ik ook nog nooit opgehaald.
Tering wat ligt dat klote dorp ver weg.
Of ik nu thuis bier ga zitten zuipen of in de trein maakt weinig uit.
loveislikeakiss ging mee.... Ownee toch niet!...
gewoon naar Hoorn reizen, daar bobeldijk op je navigatie typen en lopen maar is geen perfecte voorbereiding kwam ik achter...... 300 inwoners ofzo had ik ergens gezien dus dat kon nooit moeilijk zijn.
blijkt dat er ook borden zonder naam zijn in dat kleine klote gehuchtwaarom maar 30 dan
rustig ff zitten, biertje er bij en die foto een keer echt bekijken maakte een hoop duidelijk
Proost en onderweg terug naar huis in de trein met een lekker koude
Dan is het spontane er af en is er geen fuck meer aan als je het mij vraagt............... Dus bedankt voor het advies maarquote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef Rob het volgende:
[..]
BTW.. dus volgende keer iets beter voorbereiden. er zijn erg kleine plaatsjes met wel meer dan 8 borden die gruwelijk ver uit elkaar staan als je het allemaal moet lopen.. Dus eerst pinpointen in maps streetview o.i.d.. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Dat zou wel leuk zijn en heeft de voorkeur, maar geen noodzaak.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:52 schreef Harrie het volgende:
nu dat ding nog ergens neer leggen waar ie nog niet gelegen heeft dat wordt nog wel een dingetje
Wat is de Straf als ik het morgen niet red om dat ding ergens vast te knopen en dat woensdag pas doequote:Op maandag 29 mei 2023 19:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn en heeft de voorkeur, maar geen noodzaak.
Er zijn diverse gemeentes waar hij al vaker gelegen heeft bij verschillende borden.
Ik ga meestal spontaan dat ding ophalen, maar wel alleen als ik weet waar hij ligt. Ik ben een redelijk getrainde wandelaar, en juist daarom heb ik er een hekel aan om verkeerd te lopenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan is het spontane er af en is er geen fuck meer aan als je het mij vraagt............... Dus bedankt voor het advies maarNee
Hou het wel gewoon bij spontaan.... niet nadenken en gaan....
Dan moet je bij een bijeenkomst alle deelnemers/spelers op koffie met gebak trakteren..quote:Op maandag 29 mei 2023 19:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is de Straf als ik het morgen niet red om dat ding ergens vast te knopen en dat woensdag pas doe
Ik een redelijk ongetrainde wandelaar dus een paar keer heen en weer lopen doe ik zonder te knipperenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga meestal spontaan dat ding ophalen, maar wel alleen als ik weet waar hij ligt. Ik ben een redelijk getrainde wandelaar, en juist daarom heb ik er een hekel aan om verkeerd te lopen
Ben meer van het Bier en Bitterballen maar okequote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan moet je bij een bijeenkomst alle deelnemers/spelers op koffie met gebak trakteren..
Texel is wel een leuk eiland... moet ik binnenkort weer heen want zag op de geocaching app dat er weer een hoop niet smily's zichtbaar warenquote:Alleen is er nooit een bijeenkomst/meeting
(op Rondje TEXEL na)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |