Gaan vanmiddag warm eten en vanavond broodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:49 schreef bpi het volgende:
Als ze nu middag gaan eten zijn ze deze avond bij de live aan het avond eten bezig.
Was Judy niet de enige die de koffer met coins niet had?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rob even Jason duidelijk maken dat iemand na 2 dagen nomineren niet echt leuk is.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:51 schreef bpi het volgende:
[..]
Was Judy niet de enige die de koffer met coins niet had?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:56 schreef bpi het volgende:
[..]
Eerst een dikke friet eten en daarna lekker sporten.
Denk dat het middageten overgaat gaan naar het avondeten zoals ze nu bezig zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gaan vanmiddag warm eten en vanavond brood
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:06 schreef Donna1000 het volgende:
Ik trek dit aanstellerig gedoe heel slecht
Zes bewoners namen hun koffer mee naar binnen en hielden per persoon maar 2 coins over, de overige 5 bewoners die hun koffer achterlieten behielden hun 7 coins. ( gekopieerd van bigbrother insta)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:51 schreef bpi het volgende:
[..]
Was Judy niet de enige die de koffer met coins niet had?
Bedoelde met Jason in de game roomquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zes bewoners namen hun koffer mee naar binnen en hielden per persoon maar 2 coins over, de overige 5 bewoners die hun koffer achterlieten behielden hun 7 coins. ( gekopieerd van bigbrother insta)
Na de lunch begint het plamurenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef Hunter het volgende:
Moeten de dames zich niet gaan opmaken voor de live-show?
ja urennnnnnnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef Hunter het volgende:
Hadden ze gisteren al gedaan. Waarschijnlijk geen tijdsbesef meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef Hunter het volgende:
Bij sommigen kunt ge al beter gyprocplaten rond zetten. Veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Na de lunch begint het plamuren
Ach die DBK momentjesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef bpi het volgende:
Je kan vragen stellen aan de 3 genomineerden op de Instagram van big brother.
Standaard zaterdagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gebeurt echt niks he? Heb het hele huis gepoetst en het is nog van hetzelfde
De kans dat Rob eruit gaat is het grootst denk ik. Staat in de meeste polls onderaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:00 schreef wolffie het volgende:
Wie gaat eruit vanavond? Ik verwacht Rob, alhoewel van mij
die rooie eruit mag. Geen leuke vrouw, ben ook haar naam kwijt.
Judyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:00 schreef wolffie het volgende:
Vind haar ook niet sympathiek, van mij mag ze vertrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:00 schreef wolffie het volgende:
Gesportquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:13 schreef GayGuy het volgende:
Goedemiddag allemaal. Is er in het huis nog wat gebeurd?
Neeee Rob moet echt blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:00 schreef wolffie het volgende:
Chelsea is niet genomineerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:15 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Neeee Rob moet echt blijven
Chelsea of Judy eruit
Chelsea mag er van mij ook uit maar is niet genomineerd helaas,quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:15 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Neeee Rob moet echt blijven
Chelsea of Judy eruit
Dan Jason wieberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chelsea is niet genomineerd.
Tis judy, rob of jason
Jason lijkt veilig volgens de meeste polls. Judy gok ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculaties over wie er uit gaat vanavond
Waarom zouden boomers feitelijk nog meedoen aan BB; worden er toch altijd vrij snel weggestemd omdat ze niet jong en hip genoeg zijnquote:
die kippenborstquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:22 schreef GayGuy het volgende:
Die Jason heeft wel echt een mooi lijf hoor. Weet hij volgens mij maar al te goed😉
Zal wel door alle zooi (chemicaliën) komen die ze er in gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Is dat water in die Hottub nu zo smerig?
tijd om te verversen dat water danquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel door alle zooi (chemicaliën) komen die ze er in gooien
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Is dat water in die Hottub nu zo smerig?
Ja ik zag het.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:37 schreef odie22 het volgende:
[..]ze gingen er met kleren en al er in van de week, kan nooit fris zijn
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
In elke Hottub zit een eetlepel aan poep wat los geweekt is. Handig weetje![]()
A getver,quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
ieder zijn voorkeurquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan die extreme spierbundels
als er niet mee is geknoeid, niks mis meequote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Mooi lijf ? Als ik je avater zie begrijp ik het wel met alle respect. Maar hetero niet ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:22 schreef GayGuy het volgende:
Die Jason heeft wel echt een mooi lijf hoor. Weet hij volgens mij maar al te goed😉
Zag ook een broodjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hebben ze nu friet, champignons en appelmoes?
Rare combi.
Dit is wat er nog wasquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hebben ze nu friet, champignons en appelmoes?
Rare combi.
Haar gezicht vind ik wel leuk. Die rode haar carré haar niet. Daarom vind ik ze leuker met de muts op waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de gezelligheid straalt er af, wat een zure chagrijnige kop heeft ze toch
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
* Ireth speelt advocaat van de duivel...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef alleen commentaar op wat ik zie, ik ken meer van die mensen en die zijn ook heel aardigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt advocaat van de duivel...
Dit kan ook haar gezichtsuitdrukking zijn. Dat heb ik ook. Ik hoor al mijn hele leven "kijk niet zo boos!!".
Das gewoon mijn gezicht
Judy: Mijn haren doen is best veel werk, daarom draag ik vaak een muts.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar gezicht vind ik wel leuk. Die rode haar carré haar niet. Daarom vind ik ze leuker met de muts op waarschijnlijk.
Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik geef alleen commentaar op wat ik zie, ik ken meer van die mensen en die zijn ook heel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |