Neeee Rob moet echt blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:00 schreef wolffie het volgende:
Wie gaat eruit vanavond? Ik verwacht Rob, alhoewel van mij
die rooie eruit mag. Geen leuke vrouw, ben ook haar naam kwijt.
Chelsea is niet genomineerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:15 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Neeee Rob moet echt blijven
Chelsea of Judy eruit
Chelsea mag er van mij ook uit maar is niet genomineerd helaas,quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:15 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Neeee Rob moet echt blijven
Chelsea of Judy eruit
Dan Jason wieberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chelsea is niet genomineerd.
Tis judy, rob of jason
Jason lijkt veilig volgens de meeste polls. Judy gok ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculaties over wie er uit gaat vanavond
Waarom zouden boomers feitelijk nog meedoen aan BB; worden er toch altijd vrij snel weggestemd omdat ze niet jong en hip genoeg zijnquote:
die kippenborstquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:22 schreef GayGuy het volgende:
Die Jason heeft wel echt een mooi lijf hoor. Weet hij volgens mij maar al te goed😉
Zal wel door alle zooi (chemicaliën) komen die ze er in gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Is dat water in die Hottub nu zo smerig?
tijd om te verversen dat water danquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel door alle zooi (chemicaliën) komen die ze er in gooien
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Is dat water in die Hottub nu zo smerig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |