Because of Youquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Voor de TT: Welk nummer heeft Gustaph gekozen?
Insert @Cyan9 ‘s favoriete gifje.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef Cee het volgende:
Godsamme ze gaan voor het verhaal kiezen hè.
Ja al denk ik dat die ook meer kans had gehad met haar andere nummer?quote:
Jij woont in België, hoe verre speelt nog mee dat Chérine in het Frans zingt? En zijn mensen daar gevoelig voor een verhaal zoals bij Rollercoaster?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Chérine gaat dit moeiteloos winnen (ervan uitgaande dat het buitenland mag meestemmen). Meer dan 200 punten verschil zou me weinig verbazen.
Ik denk dat het niet zo’n probleem moet zijn. De HLN-gekkies maken meer geluid dan dat ze talrijk zijn. Maar het is wel zo dat de kijkers hier (net als in Nederland) erg gevoelig zijn voor jury-commentaren. Als die voor een ander liedje gaan, dan kan dat veel navolging krijgen (zie een O Julissi of Mother).quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij woont in België, hoe verre speelt nog mee dat Chérine in het Frans zingt? En zijn mensen daar gevoelig voor een verhaal zoals bij Rollercoaster?
Zou ook kloppen als die nummers tot nog toe op alfabet uit zouden zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:15 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Chérine zegt dat ze 'show number' 2 heeft, dus ik gok dat zij als tweede moet
[ twitter ]
Die vindt het ESF een belastinggeldverslindend Oost-Europees feestje en bovenal allemaal polletiek, waar de winnaar op voorhand vaststaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:49 schreef Momo het volgende:
Internationale ESF twitter is helemaal in de wolken met het nummer van Cherine, maar wat vind de gemiddelde Belg eigenlijk ervan?
Voor wat oudere mensen lijkt mij The Starling inderdaad een veilige keuze, maar Cherine heeft ook wel echt een 80s sound, dat zou mensen ook wel moeten aanspreken danquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vindt het ESF een belastinggeldverslindend Oost-Europees feestje en bovenal allemaal polletiek, waar de winnaar op voorhand vaststaat.
In het algemeen denk ik dat de sturing van de jury vanavond belangrijk gaat zijn. “Chérine is de 21e eeuwse versie van Sandra Kim” roepen, en het is gespeeld. Mede ook doordat ik verwacht dat het publiek vooral bestaat uit lineaire VRT-kijkers. Dat zijn gemiddeld toch wat oudere mensen (en wij dan), en mede daardoor denk ik dat zoiets als Gala minder in de smaak zal vallen.
Er zit dacht ik iemand van Songfestival .be in de jury toch? Hopelijk krijgt die het woord en kan die ook even melden dat ze internationale de favoriet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vindt het ESF een belastinggeldverslindend Oost-Europees feestje en bovenal allemaal polletiek, waar de winnaar op voorhand vaststaat.
In het algemeen denk ik dat de sturing van de jury vanavond belangrijk gaat zijn. “Chérine is de 21e eeuwse versie van Sandra Kim” roepen, en het is gespeeld. Mede ook doordat ik verwacht dat het publiek vooral bestaat uit lineaire VRT-kijkers. Dat zijn gemiddeld toch wat oudere mensen (en wij dan), en mede daardoor denk ik dat zoiets als Gala minder in de smaak zal vallen.
Pff Chérine had prima af kunnen sluitenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Running order tot dusver:
1. Hunter Falls - Ooh La La
2. Chérine - Ça m’ennuie pas
3. ???
4. ???
5. Gustaph - Because of You
6. ???
7. Loredana - You Lift Me Up
The Starlings zal wel op nummer 6 mogen tussen de 2 meest kansloze inzendingen van deze NF
Ineens Oh La La ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt natuurlijk een keuze voor het verkeerde liedje
quote:
Zin inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Aan de reacties te zien wordt het weer ouderwets genieten vanavond
[ afbeelding ]
Dit zag ik gisteren elders langskomen. Het zou uit de OGAE België facebook groep komen, maar daar zit ik zelf niet in dus geen idee of het klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Running order tot dusver:
1. Hunter Falls - Ooh La La
2. Chérine - Ça m’ennuie pas
3. ???
4. ???
5. Gustaph - Because of You
6. ???
7. Loredana - You Lift Me Up
The Starlings zal wel op nummer 6 mogen tussen de 2 meest kansloze inzendingen van deze NF
Ameerah is nummer 4 volgens haar Instagram Stories nu dus het zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:47 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dit zag ik gisteren elders langskomen. Het zou uit de OGAE België facebook groep komen, maar daar zit ik zelf niet in dus geen idee of het klopt.
1. Hunter Falls
2. Chérine
3. The Starlings
4. Ameerah
5. Gustaph
6. gala dragot
7. Loredana
Origineel van de Starlings is wel dik overtroffen ja.quote:
Ja, Chérine steekt er naar mijn onbescheiden mening toch wel een straatlengte bovenuit. Dus dat is mijn logische keuzequote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:49 schreef molloot200 het volgende:
@:Fred_B ga je stemmen en heb je al een keuze gemaakt op wie?
Ah, weer zo’n ‘Ollandse belastingvluchtelingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
Zo profiel aangemaakt. Ik woon vandaag in Antwerpen.
Heb dit net even teruggekeken want ik was benieuwd en Chérine en The Starlings zaten er ongeveer even lang in met allebei een stukje interviewquote:
Ok, dat valt dan weer mee danquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb dit net even teruggekeken want ik was benieuwd en Chérine en The Starlings zaten er ongeveer even lang in met allebei een stukje interviewSommige eurofans met hun drama op Twitter...
Ze lieten Gustaph, Chérine, The Starlings en Gala Dragot zien met Chérine en The Starlings die allebei dus 1 vraag beantwoordden. Chérine zei iets over dat het een droom was of zo en The Starlings hadden het over dat hun staging niet te zoetsappig wordt.quote:
Vréselijke mensen zijn dat toch!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, weer zo’n ‘Ollandse belastingvluchteling
Escplus?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:20 schreef Sableheart het volgende:
De VRT heeft de geoblock er nog op staan, zo te zien. Ik heb helaas geen TV tot mijn beschikking hier, dus als die er niet af gaat, kijk ik niet mee.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zin in zin in zin in zin in zin in zin in.
Chérine. Ze is al onderweg naar de Bahama’s voor een droomreis ipv Eurosong.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef NailQueen het volgende:
10 15 40 22 5 28 37
Wie heeft dit lottonummer?
Met een VPN werkt het welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
Ben nu met een proxy aan het prutsen, maar hoop dat de geoblock eraf gaat.
Jij nog een link naar een goeie?quote:
Ik heb Urban VPN proxyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jij nog een link naar een goeie?
Presentatie ook.quote:
Bedankt, deze werkt!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef Funhouse het volgende:
Dit twitch kanaal gaat het livestreamen voor de mensen die achter een geoblock zitten: https://www.twitch.tv/eurovisionone
Gustaph gaat zo nog een kinky afterparty denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef H_T het volgende:
Van welke autostoel zou Gustaph het leer voor zijn pak hebben getrokken?
Met een paar van die flappen moet vastbinden wel lukken, met of zonder Isofixquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gustaph gaat zo nog een kinky afterparty denk ik.
Een stuk leuker?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het songfestival zonder Mans Zelmerlow?
Tegenwoordig niet meer inderdaad. Ahoy kwam vol met NSF`s rond 2003quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef Em31 het volgende:
Kan me er echt niets bij voorstellen dat wij zoiets in de Ziggo Dome ofzo zouden hebben
Hij werktquote:
Dat zou nu ook wel weer vol zitten hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer inderdaad. Ahoy kwam vol met NSF`s rond 2003
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
Allemaal geweldige liedjes en dan komt de geweldige Chérine met zo'n matig lied. Mweh. Ik ben ineens niet meer voor haar.
Nicole en Hugo hadden de kleren tenminste op elkaar afgestemd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:32 schreef Em31 het volgende:
Hij in een pyjama, zij in een spannend pakje.
Hij was ook helemaal emotioneel dat Peter zijn nieuwe radioprogramma goedemorgen goedemorgen gaat noemen.quote:
De horror.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:37 schreef sportfreak het volgende:
ESF de Olympische Spelen van de muziek?
Stel je eens voor, maar eens in de vier jaar een Songfestival.
En dan lekker stemmen wie er mag gaan hordelopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:37 schreef sportfreak het volgende:
ESF de Olympische Spelen van de muziek?
Stel je eens voor, maar eens in de vier jaar een Songfestival.
Nog steeds een hobbitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:38 schreef usagi414 het volgende:
Alexander heeft echt goede genen. Ziet er nog steeds zo jong uit.
knap / bijzondere prestatiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat bedoelen Vlamingen altijd met 'straf'? Betekent dat iets als knap? Als in knappe prestratie?
Hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Sandra Kim komt ook nog eens opdraven, jawel.
Jij keek niet naar ons drama in 2010quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:38 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is dit voor het eerst dat ik een NSF in het Nederlands kijk
Klopt jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij keek niet naar ons drama in 2010
Onder andere. Op 10 km van de Vlaamse grens wonen helpt ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij kennen al genoeg van dat soort dingetjes door wielrennen
Kringverjaardag vibesquote:
Wel beter hoor, imo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef H_T het volgende:
Alleen je eerste stem teltInteressant idee wel
Ook nu nog verwarring over haar leeftijdquote:
Zeker als je de lijnen open gooit voordat alle artiesten hebben opgetredenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef H_T het volgende:
Alleen je eerste stem teltInteressant idee wel
Ik deed 36 + 13quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ook nu nog verwarring over haar leeftijdZe is van 15 Oktober 1972
*Iets met verbloemen*quote:
Als ze zo op het echte ESF aantreedt, komt ze niet in aanmerking voor de Top 5 inderdaad. Hier zou dat niet moeten uitmaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
Enige valkuil voor Cherine lijkt me is als het boeltje te kinderlijk overkomt.
Het zag er zo wel wat vaag uit, maar goed even afwachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
Enige valkuil voor Cherine lijkt me is als het boeltje te kinderlijk overkomt.
Daar doelde ik ook op inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze zo op het echte ESF aantreedt, komt ze niet in aanmerking voor de Top 5 inderdaad. Hier zou dat niet moeten uitmaken.
Slaande ruzie tijdens die editie hier. Ik wilde het NSF zien, de rest van het gezin Idolsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef Momo het volgende:
Mijn oudste herinnering aan een NSF is dat ik stemde voor Esther Hart
VRT had het JESF team niet moeten inhuren inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
Tijdens stemmen in de app krijg de melding internal error
Ik zat te jammen op Shinequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef Momo het volgende:
Mijn oudste herinnering aan een NSF is dat ik stemde voor Esther Hart
Ja, de server staat te roken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
Tijdens stemmen in de app krijg de melding internal error
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat wel Direkt Till Final denk ik.
Beter wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Robin Bengtsson had dit ook kunnen zingen denk ik
Ja of een Mikolas Josef ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Robin Bengtsson had dit ook kunnen zingen denk ik
Je zou kunnen zeggen nadelig voor de mensen aan het eindquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vraag me af wat de manier van stemmen gaat betekenen voor de uitslag straks. Veel mensen letten niet op en denken: "owja, dit vind ik ook wel leuk" en kunnen later niet op een ander stemmen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef ijs_beer het volgende:
You have a great voice.
Liar liar pants on fire.
Nu al een vermoeiende actquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
Iedereen weer fantastisch waarschijnlijk vanavond.
Mooie lovende woordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef sportfreak het volgende:
Oh, wordt dit zo'n avond dat de jury elk lied geweldig vind?
Was het maar watquote:
Hij valt net uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef Funhouse het volgende:
Dit twitch kanaal gaat het livestreamen voor de mensen die achter een geoblock zitten: https://www.twitch.tv/eurovisionone
Niet echt goed verbloemdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Haha er zit iemand in die bloem volgens mij
Helemaal als Netta haar Pikachu al naar huis heeft genomenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dat ze zo goed Pikachu kan nadoen zijn wel pluspunten.
Wel het terugkijken waard jaquote:
Volgens mij zijn die vrij enthousiast. Althans de normale types als Matt enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
Is buitenlandse twitter al bijgekomen?
Aussievision was ook positiefquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vrij enthousiast. Althans de normale types als Matt enzo.
Cornald stemt hierop.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Een liedje met een verhaaltje. Mweh.
Zeker als het dan zo'n reject uit de Duitse voorronde isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Ik weet nooit zo wat ik ervan moet vinden als mensen hun persoonlijke ellende zo erin gooien voor het nummer
Dit is de Vliegende Hollander met de handrem erop inderdaad.quote:
Spoilers over de WIDM staging graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk WIDM maar godsamme wat een staging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |