Mag je geen voorkeur doorgeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Bruine bolletjes Hema rookworst.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Nee joh. De enige regel is: geen zuurkool wanneer ik kom eten.quote:
Lasagna met spinaziequote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droogquote:
Graag topic aanmaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.
Beelden van de politie, vanaf 4:18
kbr maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet er dan ook wat plakken kaas tussen leggenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droog
lekker maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
had carpaccio xl box besteld @:drizzt_dourden
straks saunaatje @:kingroland
morgen mijn kop er af zuipen bij Ajax @:yankee
preciesquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker maat
kunnen die paupers hier niet betalen
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droog
Precies. Tennis geeft strakkere broekjes.quote:
Kreeg het ook maar als tip en wilde het weleens proberen. Niet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.
Iedere Italiaan die dit leest krijgt direct een hartverzakkingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.
Geld moet rollen @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:42 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag ramen laten lappen voor 14 euro. @:wereldgozer
heb jij werk ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
kun jij niet een kookkanaaltje beginnen a la braddie?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg het ook maar als tip en wilde het weleens proberen. Niet doen
Spinazi a la crème door je lasagne doen en het toch droog krijgen vind ik dan wel weer knap.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De recepten zijn dan wel op na drie dagenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun jij niet een kookkanaaltje beginnen a la braddie?
ik zou kijken, mooie recepten
waarschijnlijk een pakje sigaretten gaan roken toen het in de oven stondquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spinazi a la crème door je lasagne doen en het toch droog krijgen vind ik dan wel weer knap.
*shagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk een pakje sigaretten gaan roken toen het in de oven stond
lekker maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |