Coco regeert met harde hand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Coco het volgende:
vinden jullie dit nog een ok optie als op?
Lenny eruit
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Coco het volgende:
vinden jullie dit nog een ok optie als op?
Lenny eruit
De directeur heeft er een mooie sloep bij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er net een broodje falafel gehaald bij de Hogeschool
We kregen geen kerstpakket zeiden ze zodat het eten in de restaurants dan goedkoper kon worden zodat het voor iedereen betaalbaar zou blijven.
Dit is een leugen gebleken.
Of heel veel kaasplankjes, waxinehouders, biologische chips en slechte wijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De directeur heeft er een mooie sloep bij.
Voel jij je geen musketier dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.
Alhoewel, de tekst die deze OP ooit met zich mee droeg was nog kanslozer.
Wat is jouw plaat van de dag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.
Alhoewel, de tekst die deze OP ooit met zich mee droeg was nog kanslozer.
Zak in elkaar joh kk gekquote:
Volgens spotify is mijn laatst gespeelde nummer Primordial - The coffin ships maar ik geloof niet dat ik mensen er een dienst mee doe hier.quote:
Is dat jouw lievelingsgenre?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens spotify is mijn laatst gespeelde nummer Primordial - The coffin ships maar ik geloof niet dat ik mensen er een dienst mee doe hier.
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.quote:
Is het huis van je ouders in Zweden toevallig in de buurt van Kiruna?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.
Lapland lijkt mij niet heel leuk vertoeven maar hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het huis van je ouders in Zweden toevallig in de buurt van Kiruna?
Maakt hij nog veel tripjes?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-grond~a463e16c/quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lapland lijkt mij niet heel leuk vertoeven maar hoezo?
Ebba Busch heeft een gigantische mondquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-grond~a463e16c/
Dan zou je mooi een eigen mijn kunnen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |