SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat een stuk makkelijker en sneller met een MBT. Je soldaten zijn ook veiliger wegens het pantser en dus heb je minder nodig om hetzelfde te bereiken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar goed geplaatste schoten om infarie en schuilplaatsen, kuilen, pitholes, etc etc te raken kunnen ze nu toch ook al met die t84 mbt's?
Op gemaakte beloftes ja.quote:
Ebbi?quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:50 schreef RamboDirk het volgende:
Tijd voor tactical nudes vanuit Rusland. Om Oekraïense soldaten af te leiden.
Raar, mijn hoofd ging een andere kant opquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Leuk, zo'n TT, maar nu heb ik wel ongewenste plaatjes van Putin en al die generaals en babushkas enzo in m'n hoofd.
En Maryana Bohdana Tetyanaquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
We wachten op Himarsa en Leoparda.
Niemand zet z'n dochter op de aarde om haar als prostituee door het leven te laten gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Putina vind ik een typische naam voor een prostituee.
Javelinaquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
We wachten op Himarsa en Leoparda.
Hier een foto van Putina:quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Putina vind ik een typische naam voor een prostituee.
Nee, jij wel?quote:
Ik lees wat jij post maar jij blijkbaar niet?quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij leest graag wat je wilt lezen...
Maar het is een feit dat inflatie ons armer heeft gemaakt. Maar dat staat los van de steun aan oekrine
Ik ga voor een Putina in namaak adidas met wc-bril om de nek.quote:
Die voormalige nazi's zijn dood en begraven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:19 schreef Confetti het volgende:
De morele plicht van Duitsland kun je niet loszien van hun nazi verleden en Nazi-Duitsland. Die voormalige nazi's zijn het verplicht om meer te doen dan landen met een schoner geweten. Dat ze nu weer dreigen aan de verkeerde kant van de geschiedenis te gaan staan is schokkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |