Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ga ik @Speedfight wel verwennen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh je bent daar??quote:So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik steel altijd foto svan twitter en dan doe ik daar mn acts meequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij vind t goed.quote:
Zo druk met z'n voetbal dat ie dit niet ziet
So rest assured I have the key to every opening
Jezus hahahahahahaquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik steel altijd foto svan twitter en dan doe ik daar mn acts mee
[ twitter ]So rest assured I have the key to every opening
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik steel altijd foto svan twitter en dan doe ik daar mn acts mee
[ twitter ]
Slappe lach![]()
Door wie?quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tip van mij: de cookiedough snoepjes van de Action zijn niet lekkerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Doet de Speld ook al in tegeltjes tegenwoordig?![]()
Hoeveel had je er gekocht?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tip van mij: de cookiedough snoepjes van de Action zijn niet lekker![]()
Paul met z'n kaartje dat ie van Twitter pluktquote:
Hij heeft t nog steeds niet gezien, inmiddels kunnen we al kinderen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hij vind t goed.
Zo druk met z'n voetbal dat ie dit niet zietSo rest assured I have the key to every opening
Gelukkig maar 1 verpakking. Maar het lijkt niet eens op cookiedoughquote:Trotste mama van Ambar
![]()
En jou vergeet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:44 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Paul met z'n kaartje dat ie van Twitter plukt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Balen .... bedankt voor de waarschuwing!quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig maar 1 verpakking. Maar het lijkt niet eens op cookiedough![]()
Proberen ze zo kijkers te trekken?quote:
sorry wijffie, maar in deze topic praat ik alleen andersquote:
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2022/23 #1Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe noem je mij?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry wijffie, maar in deze topic praat ik alleen anders
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2022/23 #1
Trotste mama van Ambar
Komt meteen de Amsterdammer in je naar boven met je "wijffie"So rest assured I have the key to every opening
Het gaat zoveel regenene vannacht dat misschien weer steden overstromen #waarheidWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
kijk je nu naar BB hee?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:51 schreef Speedfight het volgende:
Komt meteen de Amsterdammer in je naar boven met je "wijffie"Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
41 mm morgen. Ik word al nat bij de gedachteTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
41 mm morgen. Ik word al nat bij de gedachte
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Ja maar ik let niet zo opquote:
Bahhhhquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
41 mm morgen. Ik word al nat bij de gedachteSo rest assured I have the key to every opening
waarom is een fries voor ajax hee en niet voor cambuur hee of heereveneenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Leid ik je zo af?quote:
Hahaha jaquote:So rest assured I have the key to every opening
Heer Emmer.quote:
wel raar niemand in knvbtopic, nemen ze mijn in het ootje daar ofzoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Neem ze lekker ook in het ootje heequote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef Paul het volgende:
wel raar niemand in knvbtopic, nemen ze mijn in het ootje daar ofzoI have a therapist, her name is music. ♪![]()
T stormt echt hard ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Paul het volgende:
ik heef mn raam maar ff dicht gedaan stormt hardSo rest assured I have the key to every opening
Fireeequote:So rest assured I have the key to every opening
Rellen is niet leuk Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi ze van de tribune!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe gewoon een leuke wedstrijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ajax 6-0 ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
T regent harder dan ik hebben kan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna carnaval ook...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is correct en tevens juist. #onelovequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
ohneeee ik doe iets en nu heeft mijn scherm een andere kleur![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. #onelove“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
deed ik een tijdje terug en toen dus maar gewend aan die nieuwe kleurquote:
en nu doe ik het weer
kut♡♡♡♡![]()
niet scheldenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deed ik een tijdje terug en toen dus maar gewend aan die nieuwe kleur
en nu doe ik het weer
kut![]()
![]()
Ik las : hempjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Black modus matters.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:11 schreef Emmerdeur het volgende:
Kan dat nog wel anno 2023
Zwarte modus
nee niet donker... alles heeft een ander kleurtjequote:
van bijvoorbeeld eerst lichtgrijs naar paarsig ofzo
geeeeeeeeen idee hoe ik dat moet fixen♡♡♡♡![]()
Ik heb ook paars.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee niet donker... alles heeft een ander kleurtje
geeeeeeeeen idee hoe ik dat moet fixen
Ja het is pas 10 minuten bezig toch?quote:So rest assured I have the key to every opening
nee dat is wat andersquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook paars.
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Je bent zelf anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thema aanpassenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee niet donker... alles heeft een ander kleurtje
geeeeeeeeen idee hoe ik dat moet fixen![]()
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
hoezo reageer je niet op mijn posts??quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
T regent harder dan ik hebben kan...![]()
ik ga kijken, thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
https://www.coolblue.nl/advies/beeldscherm-kleuren-aanpassen.html♡♡♡♡![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1-0
Je bedoelt 0-1 sufferd. Ajax speelt uit.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet door een of ander per ongeluk gemaakt sneltoets combinatie misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het sprong vanzelf naar iets anders![]()
Bier?quote:So rest assured I have the key to every opening
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
ja ik deed iets.. rechts op mijn scherm of met mijn muis... net als vorige keer..quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet door een of ander per ongeluk gemaakt sneltoets combinatie misschien?
maar wat?
♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.thewindowsclub.com/theme-keeps-changing-in-windowsquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik deed iets.. rechts op mijn scherm of met mijn muis... net als vorige keer..
maar wat?
https://www.thewindowsclub.com/ways-to-change-theme-in-windows![]()
wanneer je niet reageert dann niet kannquote:
ik ook niets doen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 1192 / +234 / +208 / 1196 / 1622
2. Emmerdeur / 954 / +47 / +5 / 1410 / 1826
3. Dotteke / 696 / +31 / +86 / 737 / 1056
4. devzero / 624 / +41 / +80 / 953 / 1226
5. aloa / 604 / +92 / +75 / 997 / 1262
6. SoS87 / 503 / +0 / +0 / 425 / 647
7. Maanvis / 410 / +65 / +0 / 612 / 865
8. hemarookworst / 338 / +22 / +6 / 508 / 670
9. HappyCharly / 337 / +44 / +35 / 759 / 951
10. PLY / 314 / +34 / +48 / 494 / 621
11. Dr.Mikey / 294 / +36 / +70 / 369 / 516
12. mario390 / 283 / +16 / +46 / 310 / 450
13. maily / 197 / +53 / +15 / 427 / 546
14. Harrie / 191 / +0 / +0 / 231 / 304
15. Moonlight / 173 / +3 / +1 / 376 / 463
16. Grrrrrrrr / 158 / +0 / +0 / 97 / 155
17. Paul / 139 / +17 / +6 / 388 / 470
18. Loveable / 128 / +9 / +4 / 299 / 380
19. greysbones / 126 / +0 / +0 / 399 / 449
20. gebrokenglas / 119 / +2 / +4 / 324 / 394SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ik vond big brother tegenvallenSo rest assured I have the key to every opening
Henk Henk.quote:
Vind t niet kunnenquote:
Kaap ook nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Offtopic!!!!!quote:So rest assured I have the key to every opening
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
heerlijk! er gaat niks boven een verse bolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ESo rest assured I have the key to every opening
Gaat te snelIk heb er één en ik ben er trots op
Doen we niks mee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolk2xHenkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
450 keer JA. Ik hou niet zo van bechamelsaus, vooral als de meel niet goed in de boter/melk is geroerd. Het is eigenlijk ook te veel werkquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:53 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tatatataaaaa
Is lasagne wel lasagne zonder bechamelsaus?(zegt iemand die de pasta van scratch maakt
)
Ik doe meestal gewoon wat kaas op de lasagneDat geeft een even mooie korst en het is kaas
![]()
![]()
Lasagna maak ik altijd zonde bechamel hahahahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Lasagna maak ik altijd zonde bechamel hahahaha![]()
Te kort.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja vind dat zo onnodig dat gedoe om bechamelsaus te maken.
Al helemaal als je geen melk magOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je zou eventueel water ipv melk kunnen proberen en een beetje extra boter om het toch romig te houden. Maar bechamelsaus is gewoon overratedquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja vind dat zo onnodig dat gedoe om bechamelsaus te maken.
Al helemaal als je geen melk mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: