Je bedoelt 0-1 sufferd. Ajax speelt uit.quote:
Niet door een of ander per ongeluk gemaakt sneltoets combinatie misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het sprong vanzelf naar iets anders
Bier?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
ja ik deed iets.. rechts op mijn scherm of met mijn muis... net als vorige keer..quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet door een of ander per ongeluk gemaakt sneltoets combinatie misschien?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
https://www.thewindowsclub.com/theme-keeps-changing-in-windowsquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik deed iets.. rechts op mijn scherm of met mijn muis... net als vorige keer..
maar wat?
wanneer je niet reageert dann niet kannquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |