Ja, sorry, was mijn eerste lapo ooit en ik wist niet meer hoe nieuw deel te openenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Als niemand opent doe ik het maar.![]()
En cossen maar![]()
Goedemorgen.
Ik begrijp niks van deze BB.
Ja ze vallen in herhaling. Gelukkig is puzzelen nu voor de secret roomquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan ping pongen met slippers![]()
Ik mis de groep van vorig jaar. De lat ligt ook wel erg hoog, want die waren zo creatief.
Maar zelfde spelletjes en nu ook dat ping pongen met slippers.
She a malibu girl man, glorified oppasquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte kap nou eens met al die fake accent Engelse tekstjes
Thuis waarschijnlijk allemaal een vaatwasserquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:16 schreef Joke43 het volgende:
En afwassen met koud water. Kraan gewoon open. Borden niet op de kop.
Om zijn libido te verlagen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dafalgan van 1000gr ja hoor Ali. Dan heb je nergens meer last van.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Was discussie over pijnstillers.
Ali sprak over dafalgan (merk van paracetamol in BE) en de Nederlanders wisten niet waar ie t over had.
En hij zei als je een dafalgan van 1000 gr neemt ben je direct beter.
Hij bedoelde 1000mg of 1g.
En zitten in JAA.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk veel mensen aan het werk ofzo
BB herhaalt het evenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ook wel een timer bij want dit duurt lang
Van volgende week dan ergens...quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Moet ons lokken naar de uitzending
Jason is wel groot. Heeft ook basketbal gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik wist niet dag michalgelo zo klein is. Hij is echt mini geneigder Jason. Of is Jason abnormaal groot?
Opvallend dat we dit mogen zien, foutje ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch beelden uit de secretroom geen geluid
Secret room.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef Koekeloeren het volgende:
We mogen gewoon meekijken in de game room?
Jason is heel lang en Michelangelo is ook erg Klein.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik wist niet dag michalgelo zo klein is. Hij is echt mini geneigder Jason. Of is Jason abnormaal groot?
Oké dat verklaard. Het verschil viel echt heel erg opquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jason is heel lang en Michelangelo is ook erg Klein.
Chelsea en Charlotte is ook veel verschil tussenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:36 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Oké dat verklaard. Het verschil viel echt heel erg op
De stagiaires van het geluid hebben een paar bijlesjes nodigquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:41 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, is het geluid hier nu zo extreem slecht qua alles door elkaar? Ik vind het slecht te volgen omdat alles even hard staat.
Verder probeer ik er in te komen of ik het wat vind.
Thnx, ik heb geen Twitter dus fijn zo te volgen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:42 schreef Hunter het volgende:
Officiële BB Twitter:
OPGELET!! Danny heeft de Timegame gewonnen en gaat straks een spel spelen in de Secret Room. Het spel is vanaf 14.05u te volgen via de livestream en jij kan hem helpen. Stay tuned! #bigbrothernlbe #secretroom
Zal zijn zoals vorig jaar. Stemmen op twitter en dat bepaalt wat hij moet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:42 schreef Hunter het volgende:
Officiële BB Twitter:
OPGELET!! Danny heeft de Timegame gewonnen en gaat straks een spel spelen in de Secret Room. Het spel is vanaf 14.05u te volgen via de livestream en jij kan hem helpen. Stay tuned! #bigbrothernlbe #secretroom
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
De stagiaires van het geluid hebben een paar bijlesjes nodig
Bart neemt wel het voortouw jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:44 schreef Jockari het volgende:
Bart praat alsof hij op missie is.
Die gaat volgens mij zijn eten straks zelf buiten vangen.
Denk het niet, want Michelangelo was vanmorgen zijn tanden aan het poetsen... met zijn vinger.quote:
Ik moet er ook nog inkomen maar weet dat ze muntjes betalen voor het douchen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik volg op een afstandje nog maar ik las net bij muntenwand foto dat ze muntjes verdienen kunnen. Met wat dan? Spelletjes ofzo?
En wat moeten ze nu precies betalen allemaal?
Zover ik weet douchen en hun persoonlijke spullen uit de wall.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik volg op een afstandje nog maar ik las net bij muntenwand foto dat ze muntjes verdienen kunnen. Met wat dan? Spelletjes ofzo?
En wat moeten ze nu precies betalen allemaal?
Ja de live heb ik gezien verder nog niet veel maar dacht dat ze ondertussen wel terug hadden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee enkel degenen die 5 coins betaald hebben bij het binnengaan
Heeft vorig jaar ook laaaaang geduurdquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ja de live heb ik gezien verder nog niet veel maar dacht dat ze ondertussen wel terug hadden.
En de wasmachinequote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zover ik weet douchen en hun persoonlijke spullen uit de wall.
Ja klopt, vooral Kitty I dr roze pakquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar ook laaaaang geduurd
Ja dat jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Ja klopt, vooral Kitty I dr roze pak
Van dat pak kon je op het einde Kitty-thee trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Ja klopt, vooral Kitty I dr roze pak
Dat was echt te goor voor woorden ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van dat pak kon je op het einde Kitty-thee trekken.
Die man (hier zonder rollator te zien) is Rob.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
Danny is niet heel "open" heb ik het idee. Geen leuk vanzelf lopend gesprekje nu tussen hem Jason en die oudere man die er net bij komt (weet de namen nog niet zo goed)
ohja Rob iddquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die man (hier zonder rollator te zien) is Rob.
Een gepensioneerde concierge dacht ikquote:
Er werd hier gezegd dat BB geen twitter acount had, maar ik geloof 100% dat dit van BB isquote:
k hoorde hem net zeggen over wat ze vroegen voor een avondje enzo…quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een gepensioneerde concierge dacht ik
Wat is nou een mondbakje?quote:
ik vermoed dat ze een gebitbakje bedoelen, dus de hint ''het is iemand met een kunstgebid'' kan maar 1 zijnquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze een gebitbakje bedoelen, dus de hint ''het is iemand met een kunstgebid'' kan maar 1 zijn![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:06 schreef Hunter het volgende:
Twitter:
Danny heeft gekozen voor het spel Zwaartekracht. Hiervoor ligt er een item in de toolbox. Welk voorwerp denk jij dat bij het spel hoort? 👁 #bigbrothernlbe #secretroom
Hoezo? Hij heeft net van alles verteld over z’n werk?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
Danny is niet heel "open" heb ik het idee. Geen leuk vanzelf lopend gesprekje nu tussen hem Jason en die oudere man die er net bij komt (weet de namen nog niet zo goed)
Want? Ze sporten toch elk jaar?quote:
Jason zo te zien ook niet ...quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ali heeft geen sportkleding mee zei hij.
Hij had een trui aan net. Beetje warmquote:
Denk dat mensen aan het werk zijn en niet naar de livestream kunnen kijken. Ik kan morgen ook bijna niet kijken overdag want dan ben ik op kantoor.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef mario390 het volgende:
is het wegen sporten dat hier bijna
niemand is?
en ik an computer-delen schruivenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat mensen aan het werk zijn en niet naar de livestream kunnen kijken. Ik kan morgen ook bijna niet kijken overdag want dan ben ik op kantoor.
die Charlotte klinkt af en toe net als Nawelquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
C&C zijn echt al de hele ochtend bezig met haar en make up
wie zoll charchar zijn?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:49 schreef suzi1 het volgende:
charchar heeft klontertjes. in dr broek zeker
charlottequote:
Dat vind ik dus ook. Als ik niet echt volg heb ik soms huh, hoor ik Nawel?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die Charlotte klinkt af en toe net als Nawel![]()
Is dat toeval of een beetje Gents 'accent'?
Aha ok dat valt nog mee dan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zover ik weet douchen en hun persoonlijke spullen uit de wall.
ja wie charlotte is weet ik,quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef suzi1 het volgende:
die lange meid met staarten die aan t make uppen is.
Had ik ook al gezegd. Da's Nawell als je de taal hoort.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die Charlotte klinkt af en toe net als Nawel![]()
Is dat toeval of een beetje Gents 'accent'?
Klopt susuquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
charlotte
ik begreep dat ze de eerste letters van de namen 2 keer zeggen
dus lili, mimi, baba, und so weiter
Hij weet zelf de oplossing niet. Hilarisch !quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lol baba krijgt zijn raadsel niet verteld.
Nee een oud raadsel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef suzi1 het volgende:
is dat een opdracht geweest die hij in de gameroom heeft moeten doen of wat
Zijn raadsel gaat de mist in met die koude ledverlichting tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Op zolder hangen 3 gloeilampen: A, B en C. Beneden bevinden zich 3 schakelaars: 1, 2 en 3. Welke schakelaar hoort bij welke lamp? Je mag maar één keer van beneden naar boven gaan om waar te nemen. Daarna moet je het antwoord kunnen geven.
Dit raadsel bedoelt hij dus
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:05 schreef mario390 het volgende:
met de babynaamgedoe zollen ze
stoppen om dat zich hier niemand meer
uitkennt
Ja dat dacht ik ook al. Ledlampen worden toch niet warm?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn raadsel gaat de mist in met die koude ledverlichting tegenwoordig.
Zal altijd iets warm wordenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Ledlampen worden toch niet warm?
Besnijdenis telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heb nog nooit iets gesneden thuis? Mijn mama is een expert
Waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je echt wilt dan gaat koken wel aldus Michelangelo
dat hij op Justin Timberlake*quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:26 schreef Charmian het volgende:
Iemand heeft zeker al eerder gezegd dat die Jason op Justin Timberlake lijkt met dat bami haar?
wattuh?quote:
ow hm ja kwartje valt nu je het zegtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het duurde even, maar nu heb ik 'm !!!
Niet waar, want bibi en bobo doen niet mee !quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:30 schreef mario390 het volgende:
dat met de bibi, bobo, mimi met
dat werd het vervelend
mimi ook niet,maar hij werd geroepenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet waar, want bibi en bobo doen niet mee !
Mimi wel !quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
mimi ook niet,maar hij werd geroepen
Dank je dat je het in SV hebt gezetquote:
En de kuif van Trump er boven ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chacha wil aardbeientaart op zn Amerikaans maken, met geplette koekjes als bodem
ik zat het net te denken, van stream 1 krijg je gewoon hoofdpijnquote:
Dat komt in de recessie-themaweekquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor hoe lang...het zal me niets verwonderen dat er op een ochtend helemaal geen eten meer is in de koelkasten e.d....Kun je op wachten.
Ik hoop het. Laat ze maar afzien. Nu hebben ze zoveel dat ze moeten weggooien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor hoe lang...het zal me niets verwonderen dat er op een ochtend helemaal geen eten meer is in de koelkasten e.d....Kun je op wachten.
Broodje aap zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:07 schreef Jockari het volgende:
Bart heeft onlangs aap gegeten zegt hij.
Febo die de koelkasten en kasten leeg haald en in de geheime kamer zet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoop het. Laat ze maar afzien. Nu hebben ze zoveel dat ze moeten weggooien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja als ze niet door elkaar tokken zijn ze inderdaad beter verstaanbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Valt me op dat het geluid dit jaar vele malen beter is dan voorgaande seizoen. Goed versterkt lijkt wel of ze betere processing gebruiken. Beter in ieder geval dan het geluid bij die andere RLS.
Dat is meer welke microfoons er openstaan en wie er op beeld is, daar hebben ze nog wel wat te doenquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja als ze niet door elkaar tokken zijn ze inderdaad beter verstaanbaar.
Vanaf dat moment met coins eten kopen, ieder voorzichzelf.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Roro vertelt heel graagquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Wss toeval, maar heb nu 2x even kunnen kijken.
En allebei de keren hoor ik alleen Rob ratelen.
Ben er ook wel weer klaar mee. Die mag er wel uit zaterdag, maar ja nu krijgt hij weer een opdracht dus ik weet niet in hoeverre dit bepalend gaat zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik begin een aversie tegen Danny te krijgen.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga op de twitterzzzz Danny kut hints geven
Stream 1 nu het oogquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen even afwachten welke stream we Danny gaan zien
Zal stream 1 zijn. Stream 2 is er niet in België.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen even afwachten welke stream we Danny gaan zien
Ik vind vooral dat ze ouder lijktquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:59 schreef Hunter het volgende:
July ziet er met dat mutsje en krullend haar leuker uit dan in het begin
De stem?, die lijkt op die van naweequote:Op woensdag 11 januari 2023 13:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Charlotte doet me echt aan iemand denken, maar weet niet wie.
Ja, maar ik bedoel haar uiterlijk. Doet me denken aan iemand die ik ken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De stem?, die lijkt op die van nawee
Valt een beetje er buiten ? Heb nog niet veel van de streams gezienquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:01 schreef Hunter het volgende:
Jason met al zijn vrienden op de bank.
Heeft ook int begin afgezonderd gezeten hequote:Op woensdag 11 januari 2023 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Valt een beetje er buiten ? Heb nog niet veel van de streams gezien
Ja idd. Daar gaat Bart een pingpongtafel makenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Het spel gaat nu beginnen zegt Twitter...
Maar de stream zou er ook moeten zijn maar mijn stream zegt iets anders
Ja er kunnen via twitter hints gegeven wordenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:05 schreef ledn81 het volgende:
we mogen meekijken.. staat een 3D printer achter Danny lijkt het? [ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:09 schreef viseenoptie het volgende:
Neem aan dat ze het in de uitzending met een leuk spannend muziekje monteren
Jaa kost hem dat zijn plek denk je ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heeft ook int begin afgezonderd gezeten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |