Is toch lief jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:52 schreef Aggie46 het volgende:
Kijk, dat vind ik nou weer leuk:
KimD en Jeff gaan een peukie roken.
KimD was in gesprek met Erik, dat maakte ze netjes af en gaf hem een kus op zijn hand met de woorden :"Dag schatje".
Erik glom helemaal..
Er staat geen fakking in dus Wanda kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:53 schreef Silves het volgende:
Deze week een goeie gehoord in de loods..we zijn allemaal hier narcisten, we houden te zeer van ons zelf, anders kun je hier niet zitten....ik weet wie dit heeft gezegd...raad deze
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er staat geen fakking in dus Wanda kan het niet zijn.
Nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , en wordt ook niets aan gedaan
Zegt zinnige dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:57 schreef engine het volgende:
Kim zegt dat Jeff de band met Jappie weer aan moet halen. "Als je hem hebt heb je Wanda. Als je Wanda hebt heb je Kenzi".
Die stream van mij loopt achterquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was het enige zinnige wat ze zei
En deelt het met haarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:04 schreef engine het volgende:
Hahaha Jeff heeft toch nog een drankje weten te scoren.
quote:
Laten we er maar vanuit gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt wel zo . Je weet het nooit daar
Zei Jeff dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:20 schreef Silves het volgende:
Bahhhh..trusten knul..o wacht maar morgen zorg ik voor een grote stunt...ik ik ik
Verbaal verliest ze het en dan komt agressie naar boven waarna Isaac transformeert in King Kongquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:12 schreef puzziepie het volgende:
Kim durft dus niet tegen Isaac in te gaan begrijp ik
Op dat moment voelt ze zich een meisjes meisje oid
[ afbeelding ]
Ja , daar kan ze gewoon niet tegenop met woordenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verbaal verliest ze het en dan komt agressie naar boven waarna Isaac transformeert in King Kong
Maar ook fysiek dus geheel kansloos want Jeff en een heleboel andere kerels/wijven valt ze fysiek zonder pardon aanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
|Ja , daar kan ze gewoon niet tegenop met woorden
Dat zou ze bij Isaac niet durven denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ook fysiek dus geheel kansloos want Jeff en een heleboel andere kerels/wijven valt ze fysiek zonder pardon aan
ja net..Esther zei goeie nacht en hij schreeuwde dit ff..als dit een grapje moest voorstellen? dan een slecht grapje.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:26 schreef Silves het volgende:
[..]
ja net..Esther zei goeie nacht en hij schreeuwde dit ff..als dit een grapje moest voorstellen? dan een slecht grapje.
Jeff durft het wel maar die weet toch wel dat ie in deze setting geen vuistslag krijgtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ze bij Isaac niet durven denk ik
Naja zo gek is dat niet met zo'n drukke omgevingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:31 schreef engine het volgende:
Erik merkt aan zichzelf dat hij soms geïrriteerd raakt. Als hij moe is bijvoorbeeld. Hij wil daar wel wat aan gaan doen.
Is ook niet gek. Het is juist mooi dat hij dat wel aan zichzelf merkt en er voor kan kiezen om daar niet in door te slaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja zo gek is dat niet met zo'n drukke omgeving
B2.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:03 schreef Aggie46 het volgende:
Ik weet het, ze doet het zelf. Maar ik vind het toch triest.
[ afbeelding ]
Nou goffer de goffersquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Videoland is stuk, Live start niet meer op, dus geen streams
Gelukkig, ben ik niet alleenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou goffer de goffers
Hier ook
Hier ook mop, je kan "live" aanklikken maar er gebeurt niets.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan het start scherm
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:12 schreef Silves het volgende:
Goeie morgen alle..
Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel problemen bij Videoland
Normaal staat er nog wel wat in de cos na 00.00 uur maar nu ook niksquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:12 schreef Silves het volgende:
Vanaf middernacht waren er al storingen..
Had nog niet gekeken. Maar als ik op live klik zie ik geen streams staanquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
@:Frummelie
Ochtendploeg
Hebben jullie wel streams ?
Missen we niks aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef Silves het volgende:
BB streams staan er helemaal niet op..wel Jvjl ..
Nee alleen een paar pap eters..quote:
Zodra het slotje weg is kun je kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier alleen deze met 'n slotje...
[ afbeelding ]
hier dus niets zo even de laptop aan zetten en daar kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef Silves het volgende:
BB streams staan er helemaal niet op..wel Jvjl ..
Huhquote:
Ik kijk nu ook via mobielquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hier dus niets zo even de laptop aan zetten en daar kijken
Goedemorgen....quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
@:Frummelie
Ochtendploeg
Hebben jullie wel streams ?
Ze hebben het gefixed als het goed isquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Nee, ik kom niet in EJVJL...
Hih?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Streams doen het weer Martin en Marciano in gesprek
Marci zegt tegen Martin dat ze moeten nadenken en niet in zijn eigen voordeel
Hij doucht welquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef Silves het volgende:
Heeft Erik zich eindelijk gedoucht? of zijn 10 euro luchtje opgespoten om zijn ander luchtje te verbergen..
Ik nu ook, maar begon met Martin en Marciano in de keukenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hih?
Ik heb de badkamer of Eunice
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het gefixed als het goed is
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar begon met Martin en Marciano in de keuken
Misschien lopen jou streams iets voor
Zie hem toch zeker twee drie keer per week onder de douche gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef Silves het volgende:
Heeft Erik zich eindelijk gedoucht? of zijn 10 euro luchtje opgespoten om zijn ander luchtje te verbergen..
Gisteren zei hij ik heb niet gedoucht..nu alleen geschoren en met natte handen door zijn haren..quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij doucht wel
Maar gebruikt geen zeep of schampoo
Of 2 x per dag zoals Kim kquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem toch zeker twee drie keer per week onder de douche gaan.
Zijn er zat die dat doen, iedere dag douchen schijnt helemaal niet goed te zijn
Tis een vreemd mannekequote:Op woensdag 11 januari 2023 08:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren zei hij ik heb niet gedoucht..nu alleen geschoren en met natte handen door zijn haren..
ja klopt, het is dat hij zegt ik ga pas douchen naar sporten..volgens Esther ruikt hij erg muf..quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem toch zeker twee drie keer per week onder de douche gaan.
Zijn er zat die dat doen, iedere dag douchen schijnt helemaal niet goed te zijn
Met zijn vriendje dommmeellllquote:
Vandaag de dag?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:39 schreef Silves het volgende:
nu is iedereen op en moeten wachten op de brunch..vreemde setting.
Ze vinden allemaal dat ze te weinig etenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Niet normaal de hyper nerveuse idioot van de loods.
Ik hoop het zo, duurt nu te lang , elke keer gesprekjes over wie op wie en dat 24/7quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag de dag?
Eliminatie???
Zou het?
ontevreden inwoners..die zien we dan nooit meer bij Robinson of milj islands ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vinden allemaal dat ze te weinig eten
Joehoequote:Op woensdag 11 januari 2023 08:37 schreef Setje72 het volgende:
GoedemorgenWeet Babs dat ze target is aangezien ze er ineens vroeg uit is?
En is Isaak nou beetje door de mand gevallen bij Jef? Ik denk dat ze die Isaak en Tiano uit elkaar moeten halen,die hebben gewoon een bondje samen
En wachten op het volgende verkapte zakgeld om weer in te slaan..quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
Jappie kan na zijn halve fles whisky gisteravond ook weer lachen
Geen ideequote:
Dus ze moesten er vroeg uitquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Wendy vraagt zich af of mensen nu al naar ze kijken ze vraagt zich af waarom ze vroeg op moeten staan
Erik zegt waarom zou je je anders gedragen dan in de buitenwereld
Misschien zitter er wel een paar te kijken zegt hij, met een zak chips
Geen idee maar ze moeten er tegenwoordig allemaal op tijd uit en mogen overdag niet meer op bed liggenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:37 schreef Setje72 het volgende:
GoedemorgenWeet Babs dat ze target is aangezien ze er ineens vroeg uit is?
En is Isaak nou beetje door de mand gevallen bij Jef? Ik denk dat ze die Isaak en Tiano uit elkaar moeten halen,die hebben gewoon een bondje samen
Dat gaat niet veranderen ben ik bangquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, duurt nu te lang , elke keer gesprekjes over wie op wie en dat 24/7
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het ons gegund is, als trouwe kijkers
Imi was kennelijk voor JAA alle dagen de hele dag stonedquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:50 schreef Harry het volgende:
GJ, Babette en Wendy wandelen in de tuin.
Ze zijn vol lof over de presentatie van Imadidin, maar een MMA vechter zien ze niet in hem.
En om een bijzondere App te ontwikkelen moet je niet een jaar van de wereld gaan.
Ik ookquote:
GJ is homofoob of nog in de kast.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Babbel vind Ima een Rupie een mooi stel
GJ niet
En denkt niet dat ze samen blijven
Ik zou erg moe worden van die constante aandacht vraag van matinquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Marciano zei net dat Martin eigenwijs was, vanmorgen ook al dat hi niet aan zich moest denken
ZIt er een scheurtje tussen die twee?
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ is homofoob of nog in de kast.
Voor hij met Rupie was al?quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
GJ denkt dat Ima geen homo was
Nee Bi is hij
En dat heeft hij vaak genoeg aangegeven
Nooit meegekregenquote:
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij is per defenitie tegen Rupie en Ima
Ik ook hoor. In zijn beschrijving staat dat hij thuis een vriendin heeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit meegekregen
Maar goed, er kwam sowieso heel weinig uit
Ik was ook vol verbazing toen ie ineens vriendjes was met Rupert
In het begin vertelde hij meteen dat hij het voor de start heeft uitgemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor. In zijn beschrijving staat dat hij thuis een vriendin heeft
Whut!quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ergens las ik dat Rupie vader zou worden tijdens EJVJL.
Zoe en Sasha nu ook, of noem je dat bi-curious?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In het begin vertelde hij meteen dat hij het voor de start heeft uitgemaakt
Er zijn er meerdere bi
In een gesprek toen al hebben ze het aangegeven
Kenzi Kim d Ima
Heb het een en ander gemist in het begin doordat mijn vader ziek werdquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In het begin vertelde hij meteen dat hij het voor de start heeft uitgemaakt
Er zijn er meerdere bi
In een gesprek toen al hebben ze het aangegeven
Kenzi Kim d Ima
Ik denk dat beide gewoon hetero zijnquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe en Sasha nu ook, of noem je dat bi-curious?
ik hoorde hem ook zeggen dat Imadin geen homo was toen hij er in kwamquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ is homofoob of nog in de kast.
Kim D heeft vooral relaties gehad met damesquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het een en ander gemist in het begin doordat mijn vader ziek werd![]()
KimD ook al, wist wel van Kenzi
Beetje raar dat je dan 'gewoon' hetero bent, en als man nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat beide gewoon hetero zijn
Maar er zijn meer vrouwen die wel eens een vrouw zoenen
Maakt het andere geslacht zoenen iemand bi of gay?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan 'gewoon' hetero bent, en als man niet
Maar, dat gaat te ver off-topic
Nee, hetzelfde geslachtquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt het andere geslacht zoenen iemand bi of gay?
Hij zou het als eerste gaan doen bij de 'bankhangers'.. nou als er iemand GEEN bankhanger is is het ons sjenet welquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:12 schreef greysbones het volgende:
Isaac gaat vandaag stage lopen bij janet
Ik denk daar anders overquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan, ja, da's nl. een beetje de definitie
Maar, goed, door naar Janet's appeltaartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdoriequote:Op woensdag 11 januari 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan doe mij maar appeltaart
Warmmmm
als ik naar hem kijk denkt hij nog steeds, vol verbazing, waar hij nu is...quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Imi was kennelijk voor JAA alle dagen de hele dag stoned
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan doe mij maar appeltaart
Warmmmm
Goed ideequote:Op woensdag 11 januari 2023 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Moet zo er zo nog uit, meteen zooi voor in huis halen...
isaacquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee
Maar dan haal ik wel zooi voor monchoutaart
Isaak is echt vervelend
Bah
Heb ik ook al een paar keer geroepen, 's nachts die zoemer zou ik wel prachtig vindenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:21 schreef D. het volgende:
Eerst brunch zo, dus nog even geen zoemer
Al zou ik een zoemer op 'ongepaste' tijden een keer wel leuk vinden
Tijdens het eten of 's nachts
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee
Maar dan haal ik wel zooi voor monchoutaart
Isaak is echt vervelend
Bah
Laat ze maar gewoon 10 opdrachtjes doen voor 100 euro per opdracht ipv eentje voor 1000quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer geroepen, 's nachts die zoemer zou ik wel prachtig vinden![]()
Überhaupt zou ik de zoemer wel prachtig vinden, dat ding gaat veel te weinig.
En dan is ie nog niet eens boks-schreeuwingen aan het gevenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:26 schreef Chanel5 het volgende:
die isaac hoor je overal bovenuit...![]()
wippen die handel!!
onverwacht zoooo voor zijn raap!!
Inderdaad, allemaal onverwachte dingen zodat ze ontzettend onzeker worden, het wordt ze nu veel te gemakkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon 10 opdrachtjes doen voor 100 euro per opdracht ipv eentje voor 1000
En een zoemer voor een valse nominatie, en eentje voor een open nominatie, en, en....
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan is ie nog niet eens boks-schreeuwingen aan het geven
beetje?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik de stem van Isaac hoor moet ik een beetje
Boks-schreeuwingen zijn de enige geoorloofde schreeuwingen voor Isaacquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan is ie nog niet eens boks-schreeuwingen aan het geven
Ook weer zo, als hij het daar nou bij zou houden was het nog net te doen geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Boks-schreeuwingen zijn de enige geoorloofde schreeuwingen voor Isaac
Nouja, niemand spreekt hem tegen, alleen achter zijn rug om, dus Isaac gaat lekker doorquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, als hij het daar nou bij zou houden was het nog net te doen geweest.
Omdat het kanquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:29 schreef Loveable het volgende:
Maar waarom brunchen ze weer uitgebreid?
En dan vanavond weer een karige avond maalquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het kan
Ontbijt en lunch ineen, dus dan kan het iets luxer
Ontbijt en lunch in één, dan kan het wat uitgebreider.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:29 schreef Loveable het volgende:
Maar waarom brunchen ze weer uitgebreid?
Uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan vanavond weer een karige avond maal
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef D. het volgende:
Ontbijt en lunch ineen, dus dan kan het iets luxer
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch in één, dan kan het wat uitgebreider.
Nja ieder geval beter dan vieze havermoutpapquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch in één, dan kan het wat uitgebreider.
Daar proef je niets van, met een kilo suiker erinquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja ieder geval beter dan vieze havermoutpap
Ja daarom juist is veel te zoet enzquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Daar proef je niets van, met een kilo suiker erin
Uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef Deisyy het volgende:
Marciano heeft gelijk die botervlootjes kunnen beter op tafel
Engnek, gooit zijn handen in de lucht als in "Niet bij mij klagen"quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Is het niet handiger om dit op tafel neer te zetten, want als mensen hier gaan smeren"
Isaac: "Janet, Janet, moet je bij mijn stagebegeleider zijn, Janet. Janet! De manager heeft gesproken."
Dus Isaak is 'stage' aan het lopen bij janet vandaag...
Kansloos dat bemoeien stagelopenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Is het niet handiger om dit op tafel neer te zetten, want als mensen hier gaan smeren"
Isaac: "Janet, Janet, moet je bij mijn stagebegeleider zijn, Janet. Janet! De manager heeft gesproken."
Ik vond Marciano inderdaad tactisch met die reactie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Idd hij heeft helemaal gelijk.
Zegt ze "is het onze ochtend of de jouwe?"
maar die pareert hij door te zeggen "ik denk mee"
Jepquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
die luidruchtige kotskop moet zijn harses houden, ik word agressief van die man bah.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ja zwaar irritant ook. Weet ook niet of hij vraagt of ze het goed vinden of dat hij het gewoon doet, of ze nou willen of niet.quote:
Misschien probeert hij dat ook wel uit te lokken bij anderenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die luidruchtige kotskop moet zijn harses houden, ik word agressief van die man bah.
Ik had gezegdquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zwaar irritant ook. Weet ook niet of hij vraagt of ze het goed vinden of dat hij het gewoon doet, of ze nou willen of niet.
Neem aan dat het in overleg gaat, ik zou 'm uitlachen en weglopenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zwaar irritant ook. Weet ook niet of hij vraagt of ze het goed vinden of dat hij het gewoon doet, of ze nou willen of niet.
Ik moet toegeven dat hij mij steeds meer begint mee te vallen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Marciano inderdaad tactisch met die reactie.
Mij ook, de laatste dagen voordat hij manager werd is deze verbetering al ingezet en dat is nog steeds.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij mij steeds meer begint mee te vallen.
DAT, als iemand dat eens zou doen daar....quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat het in overleg gaat, ik zou 'm uitlachen en weglopen
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Janet heeft tegenwoordig ook al van die intimiderende wenkbrauwen
zie ik hem toe in staat, hij had toch gezegd het spel te gaan spelen nu...quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien probeert hij dat ook wel uit te lokken bij anderen
Ik zou in zijn eigen cadeau 'Omringd door idioten' gaan zitten lezen de hele dag, en zodra hij begint te praten heel demonstratief 'SSSST' doen en in stilte naar de titel van het boek wijzen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gezegd
Ga zelf eens wat doen
Ipv. Alleen maar sporten en uit je neus eten
Ze wil bij de bro's horen denkquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat ze 'm maar wegstemmen, met de boodschap dat er geen ruimte is voor stagelopers en dat ze nu weer aan het werk moeten. Tot ziens!quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DAT, als iemand dat eens zou doen daar....
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou in zijn eigen cadeau 'Omringd door idioten' gaan zitten lezen de hele dag, en zodra hij begint te praten heel demonstratief 'SSSST' doen en in stilte naar de titel van het boek wijzen.
Die hebben ze vanochtend ook gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja ieder geval beter dan vieze havermoutpap
eigenlijk hoort er nu een tuinbroek bijquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag niet van de feboquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef Loveable het volgende:
Misschien moeten ze een whiteboard bestellen, kunnen ze daar op schrijven tijdens de Spaanse les
en een werkplan, de boel afzetten, gereedschap uitzoeken..etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ze doet het zelf wel want "Erik moet altijd eerst een hele gereedschapsset hebben voor hij iets gaat maken"
Wendy
haha Sjanet : "Wij hebben geen man nodig Wen hahaha"quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef ledn81 het volgende:
Wendy heeft geen vent (Erik) nodig en probeert de lekkage te fixen![]()
[ afbeelding ]
Goed nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
haha Sjanet : "Wij hebben geen man nodig Wen hahaha"
Isaac : "Nou Erik kan ook naar huis"
Ja maar dat is geen echte manquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff is 'de man', dus daar is ie klaar dan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen echte man![]()
Grapjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |