SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik hoop het, want dan blijven er tenminste renners over waar ik met mijn budget van niks op kan biedenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bod de deur uitgedaan. Een erg slecht gevoel over, aangezien we voor mijn gevoel allemaal op dezelfde 20/25 renners gaan bieden.
Ik leef maar ben op wintersport dus beetje lastigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:48 schreef hhh38 het volgende:
@:Frozen-Assassin alweer onder de levenden?
PM ff 10 namen met bedrag 4 miljoen ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik leef maar ben op wintersport dus beetje lastig
Je wordt gecanceld in de WLR SC.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijdens de biedrondes op wintersport is natuurlijk ook niet heel slim gepland!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het hoogste resterende budget, dus je kan sowieso 1 renner met zekerheid vastleggen komende rondequote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, de WLR SC.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je wordt gecanceld in de WLR SC.
Alsof niet iedereen constant z’n telefoon bij zich heeft. Even 10 namen in een PM zetten duurt 2 minuten, beetje slecht excuus ieder jaar hier met wintersport/werk/drukte en daardoor MOETEN we MINIMAAL 5 dagen de tijd hebben oid. Dit jaar kregen we 3,5 dag en iedereen kan ineens netjes een lijstje opsturen in ronde 1.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de biedrondes op wintersport is natuurlijk ook niet heel slim gepland!
Eens. Dan maar wat minder zuipen tijdens de après-ski. Want daar draait dat hele wintersport eigenlijk om toch.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen constant z’n telefoon bij zich heeft. Even 10 namen in een PM zetten duurt 2 minuten, beetje slecht excuus ieder jaar hier met wintersport/werk/drukte en daardoor MOETEN we MINIMAAL 5 dagen de tijd hebben oid. Dit jaar kregen we 3,5 dag en iedereen kan ineens netjes een lijstje opsturen in ronde 1.
Misschien is het juist heel goed voor de slagingskans van je biedingen als je ze na/tijdens de apres-ski invult?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eens. Dan maar wat minder zuipen tijdens de après-ski. Want daar draait dat hele wintersport eigenlijk om toch.
Er is vast iemand die dit experiment wil proberen komend jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het juist heel goed voor de slagingskans van je biedingen als je ze na/tijdens de apres-ski invult?
Dat verwacht ik wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het juist heel goed voor de slagingskans van je biedingen als je ze na/tijdens de apres-ski invult?
Ik kan inmiddels uit eigen ervaring vertellen dat ik tot nu toe hooguit 20 minuten heb besteed aan het bedenken en maken van de lijstjes deze editie en ik nu volgensmij een best wel oké team heb staanquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel jaWe denken allemaal veel te veel na bij deze lijstjes.
Uiteindelijk kom je toch weer in de tour tegen Vingegaard, in Vlaanderen tegen Van Aert en in de Tour du Dubs tegen een of andere Fransoos die de dag van z’n leven heeft.
Als je minimaal NOS-niveau aan kennis hebt en een beetje weet wat de namen zijn in het Belgische en Franse circuit kom je een heel eind met 30 minuten nadenken, zo bijzonder is het allemaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels uit eigen ervaring vertellen dat ik tot nu toe hooguit 20 minuten heb besteed aan het bedenken en maken van de lijstjes deze editie en ik nu volgensmij een best wel oké team heb staan
Met je hart bieden op bepaalde comebacks werkt meestal toch nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je minimaal NOS-niveau aan kennis hebt en een beetje weet wat de namen zijn in het Belgische en Franse circuit kom je een heel eind met 30 minuten nadenken, zo bijzonder is het allemaal niet
Niks is belangrijker dan met het hart je team vormen, je moet van je renners houden en je moet er iets in zien! Zelf zie ik graag toekomst in mijn team, en heb ik een volledig U23-team, waarbij de oudste renners 22 zijn. Een heuse opleidingsploeg dus, misschien zelfs de eerste in de FPCL-historie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met je hart bieden op bepaalde comebacks werkt meestal toch nietBeter gewoon die laat punten in de Franse en Belgische circuits pakken.
Had Koffieplanter ook niet een voorliefde voor jonge jongens?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks is belangrijker dan met het hart je team vormen, je moet van je renners houden en je moet er iets in zien! Zelf zie ik graag toekomst in mijn team, en heb ik een volledig U23-team, waarbij de oudste renners 22 zijn. Een heuse opleidingsploeg dus, misschien zelfs de eerste in de FPCL-historie?
Nu klinkt mijn keuze wel een klein beetje foutquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had Koffieplanter ook niet een voorliefde voor jonge jongens?
Heeft Mani dat niet ook gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks is belangrijker dan met het hart je team vormen, je moet van je renners houden en je moet er iets in zien! Zelf zie ik graag toekomst in mijn team, en heb ik een volledig U23-team, waarbij de oudste renners 22 zijn. Een heuse opleidingsploeg dus, misschien zelfs de eerste in de FPCL-historie?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had Koffieplanter ook niet een voorliefde voor jonge jongens?
Dat zou niet verrassend zijn.quote:
Waren die allemaal nog onder de 23 toen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit team was nog nat achter de oren
Allemaal geboortejaar 1998 of later volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waren die allemaal nog onder de 23 toen?
Of nou ja, de helft is dat nu nog volgens mij
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Link naar hulpsheet in PM werkt niet bij mij, heeft iemand een juiste voor mij per DM?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:53 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)dronde%203.xlsx?dl=0
Hij was ff verdwenen volgens mij ja
Jeetje, dit team is wel erg goed.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Met trots presenteer ik team Pogi en Rogi en de FantasTiesje Patattenjacht. We staan te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen. We hebben dit seizoen een Sloveens-Belgische kern, met 4 renners uit Slovenië en 5 uit België. Ook nog 2 Duitsers, een Nederlander, een Italiaan en een Fransman. Dus een mooi bont gezelschap.
Renners
Tadej Pogacar is de absolute kopman van het team. Vorig jaar wist hij de tour niet te winnen, maar won wel onder andere meerde rondjes van een week en Lombardije en Strade Bianchi. Daardoor eindigde hij op de nr. 1 van de UCI wereldranking. Dit jaar wil hij de Tour wel winnen, en zal zich ook mengen in de strijd om enkele klassiekers zoals de Ronde van Vlaanderen.
Primoz Roglic is de andere man voor de grote ronde, zal in tegenstelling tot Pogacar in de Giro starten, daarnaast gaan ze elkaar hopelijk ook niet teveel in de kleinere rondjes tegenkomen. Beiden zullen wel in de Waalse klassiekers starten.
De kopman in de Vlaamse klassiekers zal Tiesj Benoot zijn, terug van weggeweest in mijn team. Hopelijk dit jaar blessurevrij en hopelijk heeft hij ook niet veel last van Wout van Aert. Jan Tratnik is nieuw in het team en zal ook onder andere starten in de Vlaamse wedstrijden maar de vraag is hoeveel hij daar voor zijn eigen kans zal mogen gaan. Ik reken in ieder geval op hem bij de Sloveense kampioenschappen.
Qua sprinters zal het vooral van Dylan Groenewegen moeten komen, die hopelijk zich weer eens kan mengen met de topsprinters. Afgelopen seizoen zat hij ook al in mijn team, maar toen viel het wat tegen. In de kleinere wedstrijden kunnen Piet Allegaert en Luka Mezgec zorgen voor de punten, hoewel die laatste al wat ouder begint te worden. Daarnaast hebben we ook nog Max Walscheid, maar die is tegenwoordig wat meer allround en zal ook strijden in de Vlaamse klassiekers.
Voor de kleinere Vlaamse en Franse koersen hebben we ook Georg Zimmermann, Loic Vliegen en Rudy Molard. Die eerste is nieuw in ons team, terwijl de andere twee een contractverlenging hebben gekeken.
Ook aan jong talent is gedacht, Mauri Vansevenant mag met zijn karakteristieke stijl starten in de kleinere rondjes en zal ook al starten in de Waalse klassiekers. Daarnaast hebben we nog Rune Herregodts en oud-wereldkampioen van de beloften Filippo Baroncini. Al met al een goed uitgebalanceerd team dus!
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, dit team is wel erg goed.
Plaats 2 is ook mooiquote:
Renners als Roglic en Pogacar zijn niet in bijster veel speelrondes actief. De rest van het team lijkt me wel verslaanbaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik mijn team van vorig jaar zie en vergelijk met die van nu, dan heb ik wel hoop het beter te doen. Vooral omdat een aantal renners die het moesten doen hopeloos faaldenquote:
Gaat fenomeen Pogi niet al dat Vlaamse werk doen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Renners als Roglic en Pogacar zijn niet in bijster veel speelrondes actief. De rest van het team lijkt me wel verslaanbaar
Maar Felagund lijkt me wel 1 van de favorieten inderdaad
Pogacar scoort in 'maar' 12 ronden vorig jaar (en rijdt dit jaar een vergelijkbaar programma), echter scoort hij ook zoveel dat je bijna zeker wint die ronde. Roglic idem, en dan heb je het voordeel dat ze ook niet veel overlap in programma hebben behalve de Waalse klassiekers.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Renners als Roglic en Pogacar zijn niet in bijster veel speelrondes actief. De rest van het team lijkt me wel verslaanbaar
Maar Felagund lijkt me wel 1 van de favorieten inderdaad
Een certified godenteam. Uiteraard totaal geneukt door de lotingmanipulatie van Wim.quote:
Salimquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een certified godenteam. Uiteraard totaal geneukt door de lotingmanipulatie van Wim.
[ afbeelding ]
Ik had toen gewoon de 2de score in totaal en letterlijk dezelfde stats als de winnaar maar werd 17de. Afschuwelijk. Ik rijt even een oude wond open.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een certified godenteam. Uiteraard totaal geneukt door de lotingmanipulatie van Wim.
[ afbeelding ]
Ik had wel wat geluk bij het bieden ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ook nog een nieuwe wondquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had toen gewoon de 2de score in totaal en letterlijk dezelfde stats als de winnaar maar werd 17de. Afschuwelijk. Ik rijt even een oude wond open.
Jaaa de eerste ploegpresentatie en sodeju wat een lekker teampjequote:Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Met trots presenteer ik team Pogi en Rogi en de FantasTiesje Patattenjacht. We staan te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen. We hebben dit seizoen een Sloveens-Belgische kern, met 4 renners uit Slovenië en 5 uit België. Ook nog 2 Duitsers, een Nederlander, een Italiaan en een Fransman. Dus een mooi bont gezelschap.
Renners
Tadej Pogacar is de absolute kopman van het team. Vorig jaar wist hij de tour niet te winnen, maar won wel onder andere meerde rondjes van een week en Lombardije en Strade Bianchi. Daardoor eindigde hij op de nr. 1 van de UCI wereldranking. Dit jaar wil hij de Tour wel winnen, en zal zich ook mengen in de strijd om enkele klassiekers zoals de Ronde van Vlaanderen.
Primoz Roglic is de andere man voor de grote ronde, zal in tegenstelling tot Pogacar in de Giro starten, daarnaast gaan ze elkaar hopelijk ook niet teveel in de kleinere rondjes tegenkomen. Beiden zullen wel in de Waalse klassiekers starten.
De kopman in de Vlaamse klassiekers zal Tiesj Benoot zijn, terug van weggeweest in mijn team. Hopelijk dit jaar blessurevrij en hopelijk heeft hij ook niet veel last van Wout van Aert. Jan Tratnik is nieuw in het team en zal ook onder andere starten in de Vlaamse wedstrijden maar de vraag is hoeveel hij daar voor zijn eigen kans zal mogen gaan. Ik reken in ieder geval op hem bij de Sloveense kampioenschappen.
Qua sprinters zal het vooral van Dylan Groenewegen moeten komen, die hopelijk zich weer eens kan mengen met de topsprinters. Afgelopen seizoen zat hij ook al in mijn team, maar toen viel het wat tegen. In de kleinere wedstrijden kunnen Piet Allegaert en Luka Mezgec zorgen voor de punten, hoewel die laatste al wat ouder begint te worden. Daarnaast hebben we ook nog Max Walscheid, maar die is tegenwoordig wat meer allround en zal ook strijden in de Vlaamse klassiekers.
Voor de kleinere Vlaamse en Franse koersen hebben we ook Georg Zimmermann, Loic Vliegen en Rudy Molard. Die eerste is nieuw in ons team, terwijl de andere twee een contractverlenging hebben gekeken.
Ook aan jong talent is gedacht, Mauri Vansevenant mag met zijn karakteristieke stijl starten in de kleinere rondjes en zal ook al starten in de Waalse klassiekers. Daarnaast hebben we nog Rune Herregodts en oud-wereldkampioen van de beloften Filippo Baroncini. Al met al een goed uitgebalanceerd team dus!
Upcoming participationsquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat fenomeen Fred Wright ook wat klassiekers mee pakt.
Kolere wat een team is dit toch. Sowieso wel een van de topfavorieten dunkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Renners
Heb je nog wat tips?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben vooral bang voor @:aguero deze ronde.
Jeetjequote:Op woensdag 11 januari 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
Renners
Puck Tietema zoekt ook nog een huisje!quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft Thijs Zonneveld al onderdak? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik ben een keer voorlaatste geworden met de 4e hoogste score ofzo, inclusief winst in 2 monumenten en het WK.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had toen gewoon de 2de score in totaal en letterlijk dezelfde stats als de winnaar maar werd 17de. Afschuwelijk. Ik rijt even een oude wond open.
dus andere tactiek nu?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben een keer voorlaatste geworden met de 4e hoogste score ofzo, inclusief winst in 2 monumenten en het WK.
Ik had toen teveel dezelfde nationaliteiten, dat was eigenlijk het enige echt zwakke punt. Maar tegelijk scoren mensen blijkbaar wel prima met 14 Fransozen dus ik weet het ook niet zo goed allemaal.quote:
Ik heb een volledig team met dezelfde nationaliteiten ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had toen teveel dezelfde nationaliteiten, dat was eigenlijk het enige echt zwakke punt. Maar tegelijk scoren mensen blijkbaar wel prima met 14 Fransozen dus ik weet het ook niet zo goed allemaal.
Vorig jaar had ik gewoon een kutteam dus logisch dat ik in de achterhoede eindigde. Dit jaar ziet het er wel een stuk rooskleuriger uit op voorhand, dus als ik wéér zo laag eindig gaat er wel met stoelen gegooid worden.
Ik ben de eerste en enige eigenaar van Jose geweestquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:52 schreef franklop het volgende:
Hoe moet je opboksen tegen een team zoals die van Felagund
José Herrada in je team hebben natuurlijk. Super José! Tour de José
20 teams binnen / 3 waren al vol / nog 9 te gaan!quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:33 schreef knijn1985 het volgende:
17 teams binnen / 3 waren al vol / nog 12 te gaan!
Er zit zeker een bepaalde component geluk of pech bij, maar dat wordt meestal vooral weergegeven in aantal tegengoals en zeker als je daar de drie grote ronden vanaf zou halen. Ik had geen bijzonder hoge score maar met mijn teamefficientie had ik vorig jaar makkelijk top 5 kunnen halen als het een beetje mee zat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had toen teveel dezelfde nationaliteiten, dat was eigenlijk het enige echt zwakke punt. Maar tegelijk scoren mensen blijkbaar wel prima met 14 Fransozen dus ik weet het ook niet zo goed allemaal.
Vorig jaar had ik gewoon een kutteam dus logisch dat ik in de achterhoede eindigde. Dit jaar ziet het er wel een stuk rooskleuriger uit op voorhand, dus als ik wéér zo laag eindig gaat er wel met stoelen gegooid worden.
Hallo Alfred Schreuder.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit zeker een bepaalde component geluk of pech bij, maar dat wordt meestal vooral weergegeven in aantal tegengoals en zeker als je daar de drie grote ronden vanaf zou halen. Ik had geen bijzonder hoge score maar met mijn teamefficientie had ik vorig jaar makkelijk top 5 kunnen halen als het een beetje mee zat.
Nee nee, ik had werkelijk een goed team bij elkaar gekocht en daarna was alles alsnog tegen mij bij de loting.quote:
Ik heb er een overgenomen zie ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, ik had werkelijk een goed team bij elkaar gekocht en daarna was alles alsnog tegen mij bij de loting.
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er een overgenomen zie ik
laat eerst maar eens iedereen beetje inleverenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Wie mag de tease-act opvoeren vanavond?
@DeLunaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Wie mag de tease-act opvoeren vanavond?
Topic moet vol voor de uitslag gepost mag worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
23:00 uitslag
En wat stats voor user Heywoodu
die heeft zijn team al vol dus zal niet veel meer uitmakenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
23:00 uitslag
En wat stats voor user Heywoodu
Ik voer mijn act weer op, meer kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Op welke wielrenner hebben jullie geboden? En voor hoeveel geld?
3 cent voor Thijs Zonneveldquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Misschien staat het in de sheetquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 12,83 op Wout van Aert gezetquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Dat vraag je maar aan @Pino112quote:
Romario gespotquote:
Goeie pegel was dat.quote:
Kiezen tussen de act van Bob of Feyenoord kijken. Onmogelijke keuken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik voer mijn act weer op, meer kan ik niet zeggen.
Feyenoord kijken op de bank en tegelijk FOK refreshenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kiezen tussen de act van Bob of Feyenoord kijken. Onmogelijke keuken.
Kiezen tussen namen verwerken en Feyenoord kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kiezen tussen de act van Bob of Feyenoord kijken. Onmogelijke keuken.
Feyenoord kijken natuurlijk. Wim ging eerst altijd rustig darten kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Kiezen tussen namen verwerken en Feyenoord kijken
Gewoon Feyenoord kijken dus?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Kiezen tussen namen verwerken en Feyenoord kijken
Scoren blijkt moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Feyenoord kijken natuurlijk. Wim ging eerst altijd rustig darten kijken.
Geen Feyenoorder zal zeggen dat hij voor zijn plezier naar Feyenoord kijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef franklop het volgende:
Waarom zou je voor je plezier naar Feyenoord kijken?
Al kan ik dat ook over mijn eigen club zeggen momenteel
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder zal zeggen dat hij voor zijn plezier naar Feyenoord kijkt.
Dit werkt niet in je voordeel bij de lotingquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef franklop het volgende:
Waarom zou je voor je plezier naar Feyenoord kijken?
Al kan ik dat ook over mijn eigen club zeggen momenteel
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder zal zeggen dat hij voor zijn plezier naar Feyenoord kijkt.
Heb je mijn team gezien? Geen enkele loting werkt ik mijn voordeelquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dit werkt niet in je voordeel bij de loting
Elke voordeel is een voordeelquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je mijn team gezien? Geen enkele loting werkt ik mijn voordeel
We gaan natuurlijk allemaal op dezelfde 10 hans worsten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef skysherrif het volgende:
kan me niet voorstellen dat ik mn team niet ga volkrijgen met de rotzooi die ik er ook in heb, maargoed zo denken er wss nog 20teams
wees creatiefquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk allemaal op dezelfde 10 hans worsten.
Ik zag er nog wel een paar leuke in staan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede renner?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vroemquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wellicht Nibali?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Frigo, Basso, genoeg Italiaanse toppers zijn nog vrij.quote:
Hoeveel nog binnen gekregen sinds dit bericht?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:22 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
20 teams binnen / 3 waren al vol / nog 9 te gaan!
Rebellinquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Too soonquote:
Aan je budget ligt het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dit zo'n kutronde, achteraf was er altijd nog verrassend veel te halen maar ik heb ze het er afgelopen half uurtje niet uitgepikt vrees ik.
Ik heb het geboden met het idee dat alles wat ik nu heb mooi meegenomen is, maar het niveau zal volgende ronde niet extreem veel meer omlaag gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dit zo'n kutronde, achteraf was er altijd nog verrassend veel te halen maar ik heb ze het er afgelopen half uurtje niet uitgepikt vrees ik.
Dat maakt het alleen maar erger. Als ze het kut doen kan ik alleen mezelf de schuld geven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Aan je budget ligt het in ieder geval niet.
zeker niet dat het veel op schiet maar tochquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
Iedereen iets ingeleverd die niet compleet was?
Ik heb echt op een paar nobuddies gebodenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een enorm chanant bod gedaan.
voor mn gevoel ik ook, alhoewel ik ook denk dat veel mensen op hem gaan bieden met wat er nog over isquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een enorm chanant bod gedaan.
20 miljoen?quote:
Mijn derde hoogste bod was 0.31quote:
Dat lijkt me wel ja, ik zie zelfs Jos van Emden er wel uitgaan deze ronde.quote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn derde hoogste bod was 0.31
Ik heb nog 1 subtopper die vorig jaar wat minder was geprobeerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:03 schreef hhh38 het volgende:
Ben bang dat ik te ambitieus heb ingezet met mijn minimale budget
oh misschien valt het nog wel mee danquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn derde hoogste bod was 0.31
Dat was ook mijn tactiek voor 3 rennersquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 subtopper die vorig jaar wat minder was geprobeerd
Een Italiaan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 subtopper die vorig jaar wat minder was geprobeerd
Oh dan heb jij sowieso op die ene geboden, daar heb ik minder dan .3 op staan dus die schrijf ik afquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn tactiek voor 3 renners
Neejohquote:
Cav nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waren Quintana en Cav er eigenlijk al uit?
Sure.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef knijn1985 het volgende:
Wie wil de file hebben? Dan kan ik naar bed
ja en neequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waren Quintana en Cav er eigenlijk al uit?
Oeiquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef knijn1985 het volgende:
owja @:frozen_assassin je hebt al 2 renners nu!
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef knijn1985 het volgende:
Als het nodig is wil ik wel weer een act doen. Als er een andere liefhebber is dan mag die.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef knijn1985 het volgende:
Wie wil de file hebben? Dan kan ik naar bed
Op die 3 heb ik allemaal 0.13 gebodenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan heb jij sowieso op die ene geboden, daar heb ik minder dan .3 op staan dus die schrijf ik af
ik verwacht niks hoorquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja. Verwacht je dan ook dat ik alles netjes in een document zet?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef knijn1985 het volgende:
Dan heb jij de Franse renner niet! Aangezien dat mijn #4 op de lijst is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op die 3 heb ik allemaal 0.13 geboden
Mooi, dat was niet een van mijn drie Fransozen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef knijn1985 het volgende:
@:mani89 heeft niet kalmaan gedaan
Get innnnnn!!quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef knijn1985 het volgende:
Er zit geen Fransman bijquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb jij de Franse renner niet! Aangezien dat mijn #4 op de lijst is.
1 of 2?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef knijn1985 het volgende:
owja @:frozen_assassin je hebt al 1 renner nu!
Maar het is geen Fransman.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit geen Fransman bij
Vrees wel voor concurrentie en @:Mani89 voor 2 van de 3
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef knijn1985 het volgende:
Bruno Admiraal? Adriaan Petiet?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, dat was niet een van mijn drie Fransozen.
Martin Laas?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit geen Fransman bij
Vrees wel voor concurrentie van @:Rellende_Rotscholier en @:Mani89 voor 2 van de 3
Namen willen we.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit geen Fransman bij
Vrees wel voor concurrentie van @:Rellende_Rotscholier en @:Mani89 voor 2 van de 3
sprinter van dienst in tour down under toch, ben die helemaal vergeten toen ik mn lijstje maaktequote:
Geen van beiden. Ik ben voor een andere tijdrijder gegaan en Petit leek me te populair voor een fooitjequote:
Volgens mij doet Knijn het allemaal rustig zelf.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe laat post jij de uitslag @:aguero?
Dus toch wel?quote:
Hey leuk ongeveer mijn lijstquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
URÃN Rigoberto 9
CICCONE Giulio 7
FORMOLO Davide 6
STANNARD Robert 5
Bax Sjoerd 5
poels Wout 5
cattaneo mattia 5
SCHULTZ Nick 5
Hier de topscorers
Ik heb duidelijk niet goed gekeken. Of nagedacht.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
URÃN Rigoberto 9
CICCONE Giulio 7
FORMOLO Davide 6
STANNARD Robert 5
Bax Sjoerd 5
poels Wout 5
cattaneo mattia 5
SCHULTZ Nick 5
Hier de topscorers
Neoquote:
Ik heb er 4.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
URÃN Rigoberto 9
CICCONE Giulio 7
FORMOLO Davide 6
STANNARD Robert 5
Bax Sjoerd 5
poels Wout 5
cattaneo mattia 5
SCHULTZ Nick 5
Hier de topscorers
3x raakquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
URÃN Rigoberto 9
CICCONE Giulio 7
FORMOLO Davide 6
STANNARD Robert 5
Bax Sjoerd 5
poels Wout 5
cattaneo mattia 5
SCHULTZ Nick 5
Hier de topscorers
Schultz en cattaneo zetten we een streep doorquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
URÃN Rigoberto 9
CICCONE Giulio 7
FORMOLO Davide 6
STANNARD Robert 5
Bax Sjoerd 5
poels Wout 5
cattaneo mattia 5
SCHULTZ Nick 5
Hier de topscorers
zit in je DMquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij doet Knijn het allemaal rustig zelf.
Is het een Pool?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef knijn1985 het volgende:
Iemand heeft het gedurfd om op een renner van mij te bieden. Dat was ook meteen de laatste die dat durfde
de rest ook zeker?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Wow Nick Schultz was 2 ronden lang voor 0,1 miljoenmiljard op te vissen, stelletje sukkelaars.
4quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Waren er nog meer mensen die een bejaarde Boasson Hagen nog een eerlijke kans durfden te geven?
Zo niet, dan heb ik iig mijn backup nog als alles erboven faalt.
Volgende ronde voor Haussler en Degenkolb?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Waren er nog meer mensen die een bejaarde Boasson Hagen nog een eerlijke kans durfden te geven?
Veruit mijn hoogste bodquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit stemt me voorzichtig gelukkigquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:21 schreef knijn1985 het volgende:
hoogste biedingen aflopend
URÃN Rigoberto
CALMEJANE Lilian
CICCONE Giulio
STANNARD Robert
cavendish mark
FORMOLO Davide
SCHULTZ Nick
GAUTHERAT Pierre
Kalme jan doet het de afgelopen jaren kalm aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Jezus heeft er iemand serieus een monsterbod op Calmejane gedaan? 🤣🤣
Heel bewust links laten liggen. Ik heb toch mijn baasje Cosnefroy al.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Jezus heeft er iemand serieus een monsterbod op Calmejane gedaan? 🤣🤣
Heb jij net als ik ook op een Eritreeër geboden?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik allemaal niet op geboden.
Hoeveel Basken in je lijstje deze keer?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik allemaal niet op geboden.
Pierre is wel binnen lijkt me zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:21 schreef knijn1985 het volgende:
hoogste biedingen aflopend
URÃN Rigoberto
CALMEJANE Lilian
CICCONE Giulio
STANNARD Robert
cavendish mark
FORMOLO Davide
SCHULTZ Nick
GAUTHERAT Pierre
Slaap lekker.quote:
Vorige ronde al ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft er iemand op de zoon van een bekende wielrenner geboden?
Ik gok wanhopig op een Wanty bonus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kalme jan doet het de afgelopen jaren kalm aan.
ja, mijn hoogste bod.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kende ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Pierre is wel binnen lijkt me zo
Terecht, die gaat vlammenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok wanhopig op een Wanty bonus.
Ook wel een bijzonder bod.quote:
Is David weer in vorm?quote:
Die kan er toch geen reet van bij Trekquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aguero het volgende:
Heftige strijd onder de miljoen voor Aberasturi. Vergeet nooit wat er achter komma staat.
Ik heb zeer zeker op een Eritreeër geboden, op twee zelfs.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heb jij net als ik ook op een Eritreeër geboden?
Ik streep nummer 2 afquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aguero het volgende:
Heftige strijd onder de miljoen voor Aberasturi. Vergeet nooit wat er achter komma staat.
Nul.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel Basken in je lijstje deze keer?
Was bij mij vorig jaar ook geen succes.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gehad, geen succes.
Dit is vervelend.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aguero het volgende:
Of op een Vader?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jazeker, ik hoop Axel Merckx toch wel binnen te halen nog.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hugod is al weg toch?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand op een tattooboy geboden?
Devriendt wel overwogen maar was bang dat iedereen hem nu zou kiezenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of er mensen zijn die geboden hebben op kopman Tom Devriendt en klassiekerspecialisten Jack Bauer en Tobias Ludvigson.
Spannendquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker op een Eritreeër geboden, op twee zelfs.
Wtfquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, nee, dat feest gaat dus niet door.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Aguero het volgende:
Ja, niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of er mensen zijn die geboden hebben op kopman Tom Devriendt en klassiekerspecialisten Jack Bauer en Tobias Ludvigson.
Gokje wagen? Maar daarmee kun je ook tot de vierde ronde wachten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Wat moet iedereen toch ineens met die derderangs jonkies.
Megabod gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Wat moet iedereen toch ineens met die derderangs jonkies.
Eens of het moet uitzonderlijk talent zijn of je budget opquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gokje wagen? Maar daarmee kun je ook tot de vierde ronde wachten.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
streept weer iemand wegquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Aguero het volgende:
Ja inderdaad, ik heb nog wel even gekeken naar Tudor en dat soort teams maar dat vind ik meer iets voor als écht alles wat serieus kan fietsen weg is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |