Ik zag er nog wel een paar leuke in staan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede renner?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vroemquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wellicht Nibali?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Frigo, Basso, genoeg Italiaanse toppers zijn nog vrij.quote:
Hoeveel nog binnen gekregen sinds dit bericht?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:22 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
20 teams binnen / 3 waren al vol / nog 9 te gaan!
Rebellinquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Too soonquote:
Aan je budget ligt het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dit zo'n kutronde, achteraf was er altijd nog verrassend veel te halen maar ik heb ze het er afgelopen half uurtje niet uitgepikt vrees ik.
Ik heb het geboden met het idee dat alles wat ik nu heb mooi meegenomen is, maar het niveau zal volgende ronde niet extreem veel meer omlaag gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dit zo'n kutronde, achteraf was er altijd nog verrassend veel te halen maar ik heb ze het er afgelopen half uurtje niet uitgepikt vrees ik.
Dat maakt het alleen maar erger. Als ze het kut doen kan ik alleen mezelf de schuld geven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Aan je budget ligt het in ieder geval niet.
zeker niet dat het veel op schiet maar tochquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
Iedereen iets ingeleverd die niet compleet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |