Succes met je nieuwe pad in je nieuwe schoenenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:54 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Door omstandigheden heeft het langer geduurd dan gewenst, maar ik heb de anonieme gift eindelijk kunnen gebruiken.
Mijn 1e paar (naja, 2 paren) nieuwe schoenen in 6 jaar.
Kleren maken de man, en de komende paar maanden gaat er veel veranderen in mijn leven, dus nieuwe schoenen kun je ook symbolisch zien als nieuwe stappen zetten in de toekomst!
Dus ik wil via deze weg de anonieme gever heel erg bedanken!!

quote:Op zondag 13 augustus 2023 02:28 schreef Viv het volgende:
Topic even sticky gezet, iemand al voorpret hier?![]()

Yep! 🧑🎄quote:Op zondag 13 augustus 2023 02:28 schreef Viv het volgende:

Is het al weer zover???quote:Op zondag 13 augustus 2023 02:28 schreef Viv het volgende:

KIJK NOU WAT JE GEDAAN HEBTquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, maar @:djmo had alvast iets gekocht en kon het topic niet vinden.

Ik ben al sinds mei bezig met kijken voor verpakkingen, cadeautjes en versieringenquote:Op zondag 13 augustus 2023 02:28 schreef Viv het volgende:

Ik lijk GvD wel een verhuisdienstquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mei bezig met kijken voor verpakkingen, cadeautjes en versieringen@:Rob wordt gek van me wat dat betreft, maar ik heb de grootste lol als Gideon Italiaander in de zomer z'n kerst meuk aanbiedt

Kruidnoten kunnen er niet vroeg genoeg liggenquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Het is verdomme AUGUSTUS. Jullie lijken de supermarkten wel met hun kruidnoten, die beginnen ook altijd zo teringvroeg in het jaar.

Zojuist op npo radio 2 tijdens het nos journaal :quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Het is verdomme AUGUSTUS. Jullie lijken de supermarkten wel met hun kruidnoten, die beginnen ook altijd zo teringvroeg in het jaar.

Daar doe ik niet aanquote:

Inderdaad! Zoooo mee eens 😎quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kruidnoten kunnen er niet vroeg genoeg liggen

We mogen je nog we plagen voor een nieuwe banner toch?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Als het echt zover is met de kerstpakketten, dan hoor ik het graag.
Alles er om heen laat ik tot die tijd graag aan me voorbij gaan…

Ja, dat mag.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We mogen je nog we plagen voor een nieuwe banner toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |