Pas maar op, straks vind iedereen het een fantastisch plan. En de kerstdames kennen mijn stollen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ik dan zeker in Boxmeer op moet komen halen en gaan bezorgen?

Ik wil ze best ophalen hoor, maar dan dump ik de hele handel bij de kerst lady's die ze vervolgens verder mogen distribuerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vind iedereen het een fantastisch plan. En de kerstdames kennen mijn stollen.

Daar was ik zaterdagavond nogquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ik dan zeker in Boxmeer op moet komen halen en gaan bezorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent

Wij ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ze best ophalen hoor, maar dan dump ik de hele handel bij de kerst lady's die ze vervolgens verder mogen distribueren(en ik lust het niet dus dat scheelt je alvast)

Dankjewel lieve geverquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:33 schreef superkimmi het volgende:
Aan ‘iemand’ die @:kapiteiniglo en mij premium cadeau heeft gedaan: dankjewel!![]()
![]()
![]()
Door een bug kunnen we nu niet naar de premiumpagina, dus kan verder niet kijken hoe of wat, maar superlief!
En ik post het hier maar, want als iemand dat tegelijk voor ons allebei doet, komt het vast vanuit deze hoek

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.

@Rijstebuiltje, heel erg bedankt voor de bon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:55 schreef superkimmi het volgende:
De nieuwe kerstpakkettenactie is bijna dichterbij dan de vorige, maar we hadden nog een klein los eindje: @:rijstebuiltje had 5 vvv bonnen gedoneerd en die moesten nog altijd verloot worden onder de ontvangers. De 5 gelukkigen hebben inmiddels een dm en mail gehad

boxmeer...quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vind iedereen het een fantastisch plan. En de kerstdames kennen mijn stollen.

Doen ze ook. Boxmeer is het vaste station waar ik opgehaald word door qltel als ik op vakantie ga in DEquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
boxmeer...
ik dacht dat jullie ergens anders woonden...
![]()

quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doen ze ook. Boxmeer is het vaste station waar ik opgehaald word door qltel als ik op vakantie ga in DE

Heee Kwiebus, dat is een lange tijd geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
boxmeer...
ik dacht dat jullie ergens anders woonden...
![]()

Heel lief van jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Graag gedaan gevers en ontvangers![]()
![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe vaak alsof ik dingen leuk vind, of alles goed gaat, zodat ik geen vragen krijg.
Dit topic, de kerstdames, de gevers, de donateurs, de shoppers overige ontvangers etc. etc. etc. hebben mij echt oprecht doen lachen, huilen, hopen etc.![]()
Zelf sloeg ik soms wat door
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal eens kijken of ik nog een leuke foto van Karel kan makenHij staat nu kou te kleumen
(raam zit wel dicht daar, maar kachel uit want ik ben nu thuis)
You sound reasonable...Time to up my medication.

quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik kom weer even buurten
Begeef me op het moment maar heel weinig op/achter/voor/naast de PC. Karel staat nog wel op de vensterbank op mijn kamer![]()
(rare blikken wel als er nu een "knuffel" met kerstmuts staat
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thans wel een andere kamer, maar soit, daar heb ik geen foto van.
Nogmaals ontzettend bedankt iedereen hier.
Ik ben bezig met opkrabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe vaak alsof ik dingen leuk vind, of alles goed gaat, zodat ik geen vragen krijg.
Dit topic, de kerstdames, de gevers, de donateurs, de shoppers overige ontvangers etc. etc. etc. hebben mij echt oprecht doen lachen, huilen, hopen etc.![]()
Zelf sloeg ik soms wat door
![]()
Vwb je spoiler: we gaan nog wel even een berichtje sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal eens kijken of ik nog een leuke foto van Karel kan makenHij staat nu kou te kleumen
(raam zit wel dicht daar, maar kachel uit want ik ben nu thuis)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |