Ik gok dat de reactie van Isdatzo ironisch bedoeld was, ik schat hem niet in als iemand die serieus in een discussie met chatgpt output aan zou komen zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was een reactie op Isdatzo, die kreeg geen toegang tot ChatGPT. Ik wel.
Doe es even rustig, kerel.
[..]
Ligt eraan. Als ik thuis ben het deel dat ik de komende dag ga eten doorgaans nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou je het normaal toch ook in de koelkast zetten?
Wassup met rijst danquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
Bij rijst is dit een dikke nee, bij aardappels en pasta kan dit wel (in ieder geval één dag).
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bacillus_cereusquote:Op woensdag 11 januari 2023 05:33 schreef Het_Bokje het volgende:
Roos leeft nog!![]()
Maar toch oppassen met left-overs:
Wat is er mis met left-over rijst?
Er staat ook kijken bij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer herhalen. Niet alles wat jou een fikse voedselvergiftiging kan bezorgen kun je ruiken of proeven.
Dat lijkt me de minst effectieve van de drie.quote:
Zo gaat het altijd is haar topics. Vragen en nooit terugkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:54 schreef Farenji het volgende:
Ondertussen niks meer van @:roos94 gehoord. Ze is vast hartstikke morsdood overleden door alle bacteriën in de gehaktbal.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd is haar topics. Vragen en nooit terugkomen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doorgaans eet ik geen aardappel als ontbijt
Maar bedankt voor alle reacties.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 03:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wassup met rijst dan
Heb t iig rond 17.15 gegeten en nog geen klachten
quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:04 schreef roos94 het volgende:
Net even het bakje opengedaan maar het ruikt nu raar dus deze porties gaan weg.
Broccoli ruikt na een dag altijd raarquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:04 schreef roos94 het volgende:
Net even het bakje opengedaan maar het ruikt nu raar dus deze porties gaan weg.
Als je het op een manier bereidt anders dan tot pap koken is broccoli prima te hachelenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Broccoli is sowieso niet te vreten. Of je het nou gelijk eet of na een dag
Ja, alleen met flink wat kaassausquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je het op een manier bereidt anders dan tot pap koken is broccoli prima te hachelen.
Bacteriëngroei waar je ziek van kan worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 03:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wassup met rijst dan
Heb t iig rond 17.15 gegeten en nog geen klachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |