SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
Citius, Altius, Fortius.
Dit is het moment om wraak te nemen op R_R!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een ernstig mooie pm ontvangen. Wie als eerste gepest worden?
Wim was niet serieus, die heeft niet eens zoveel budget volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heb ik Ballerina gewisseld, maar als dat soort figuren al voor die prijzen gaan tsja
Zijn ook veel te jong voor zijn bejaardenopvang.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wim was niet serieus, die heeft niet eens zoveel budget volgens mij.
Ik vermoed dat het net hoger was dan de biedingen van Pienjoquote:Op maandag 9 januari 2023 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wim was niet serieus, die heeft niet eens zoveel budget volgens mij.
Sylvester?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is geboden op een mongolen-Pool. Altijd tegen mij.
Dat ja, dus zodoendequote:Op maandag 9 januari 2023 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het net hoger was dan de biedingen van Pienjo
Neefje Banaszek?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is geboden op een mongolen-Pool. Altijd tegen mij.
Kanter.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie wil nog een tipje van de sluier?
Nog niet binnen overigens geen idee of mensen echt een PM hebben gehad, maar wel voor gegaan ja.quote:
Heb ik wel overwogen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De roodharige redneck was een gigantische flop vorig jaar, je mag hem hebben.
Dit is niet leukquote:
Zou die nog een keer alles voor de punten moeten doen?quote:
Dit is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je bent echt een totale mongool als je op deze persoon biedt. Ik tel er 7.
[ afbeelding ]
die heb ik dan zeker niet binnenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig heb ik dit gokje niet genomen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zaugg ?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie hier een monumentenwinnaar weg gaan met een fooi. Ik had mijn bod nog graag aan willen passen.
Mentenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie wil nog een tipje van de sluier?
Ik hoopte op goedkope punten in de Hellas tourquote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Human Powered Health is 1 groot FPCL team
Maar op die heb ik niet geboden
Knavenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie hier een monumentenwinnaar weg gaan met een fooi. Ik had mijn bod nog graag aan willen passen.
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Mohorofiets niet voor veel weg gaat wordt ik boos.
De Mohoor?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mohoric voor 3 miljoen in ronde 2 zou wel lachen zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel iemand die altijd pech heeft in monumentenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat was by far de beste ronderenner die beschikbaar is.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Thymen mag het doen met 4 biedingen. Dat valt ernstig mee.
Barney?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand die altijd pech heeft in monumenten
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Carapaz toch ook nog?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was by far de beste ronderenner die beschikbaar is.
Drie op mijn lijstje, veelbelovend.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hohoho..Carthy heeft podium gereden vriend. Ben jij een vlaggetjesdag?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Mogen we onze biedingen delen eigenlijk nu?
Iedereen natuurlijk denken dat degene met een nog een megabudget over hem wel zal oppikken.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt dan maar vast boos. Gematigd boos. Dat wel.
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie weten wie de meeste biedingen heeft?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie weten wie de meeste biedingen heeft?
Ja ik bedoel voor rondjes van een week ouwe reus. Grote rondes boeien geen kut dit spelquote:Op maandag 9 januari 2023 22:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hohoho..Carthy heeft podium gereden vriend. Ben jij een vlaggetjesdag?
Er zat ook nog iemand in die afgelopen Tour op het podium stond.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:25 schreef skysherrif het volgende:
heeft iemand op een jonge britse sprinterman geboden?
Had hem er ook van af gehaald omdat zijn koersen al redelijk goed afgedekt zijn in mijn team.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt dan maar vast boos. Gematigd boos. Dat wel.
redelijk goed iddquote:Op maandag 9 januari 2023 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had hem er ook van af gehaald omdat zijn koersen al redelijk goed afgedekt zijn in mijn team.
Laatste moment uit mn lijstje gehaaldquote:
Ik vond het aanbod voor de Vlaamse klassiekers echt dramatischquote:Op maandag 9 januari 2023 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had hem er ook van af gehaald omdat zijn koersen al redelijk goed afgedekt zijn in mijn team.
@wimderon had gelijk.quote:
Lul.quote:
Die was vorig jaar maar 2x op afspraak, maar als die in orde is is hij beter dan Arensman jaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zat ook nog iemand in die afgelopen Tour op het podium stond.
Ja, daar heb ik gelukkig al wat, net als voor de Waalse klassiekers.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het aanbod voor de Vlaamse klassiekers echt dramatisch
Enkel overwogen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:25 schreef skysherrif het volgende:
heeft iemand op een jonge britse sprinterman geboden?
Die heb ik ook vermeden.quote:
Rowe!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het aanbod voor de Vlaamse klassiekers echt dramatisch
Ik heb op 4 man van vorig jaar geboden (lol)quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik was erg tevreden over een van m'n werknemers vorig jaar dus ik heb het maar weer geprobeerd
Dat miste ik ook nog, maar daar heb ik wel veel geld voor gereserveerd deze ronde.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik gelukkig al wat, net als voor de Waalse klassiekers.
Voor die fooi durf ik het gokje wel aan.quote:
Ik op slechts 2 renners die ik eerder heb gehad. Maar er zitten ook al een paar in mijn team.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb op 4 man van vorig jaar geboden (lol)
Ik moest me vooral de vorige ronde inhoudenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb op 4 man van vorig jaar geboden (lol)
Ik probeer ieder jaar 2 nieuwe toppers uit. Valverde en Trentin overtreffen zal desalniettmin lastig worden. Al heb ik nu Higuita/Hirschi/Kristoff/Sagan voor dat geld.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moest me vooral de vorige ronde inhouden
Deze ronde op geen enkel stokpaardje geboden. Zelfs niet op Pasjee
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Dus we krijgen nu 2 uur lang teasers van Bob zonder uitslag?
Ook over nagedacht, maar die rijdt ook niet echt veel in de punten meer en is weer een jaartje ouder.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim gaat er natuurlijk weer vandoor met een koopje.
Voor 0.fucking11
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.
U kan vredig slapen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Zolang ik het fenomeen Alexis Guerin maar binnen heb vind ik alles prima.
Nee dit is niet leuk, weten jullie niet dat Julien Simon 1 keer per 5 jaar schroeit? Mijn marktconforme bod hoort dit binnen te halen.quote:
Iets waar veel renners mee zitten, vergeleken met vorig jaar.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook over nagedacht, maar die rijdt ook niet echt veel in de punten meer en is weer een jaartje ouder.
Vorig jaar vaak in de puntjesquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook over nagedacht, maar die rijdt ook niet echt veel in de punten meer en is weer een jaartje ouder.
Maar het is nogal een verschil of je 26 bent geworden of 37.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets waar veel renners mee zitten, vergeleken met vorig jaar.
Altijd tegen mij.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Dus we krijgen nu 2 uur lang teasers van Bob zonder uitslag?
Mijn bod was zeker niet onoverbrugbaarquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit is niet leuk, weten jullie niet dat Julien Simon 1 keer per 5 jaar schroeit? Mijn marktconforme bod hoort dit binnen te halen.
11 rondes, en vaak laag (stuk of 4 a 5 keer als ik snel tel). Valt toch ook wel mee?quote:
Nee. Niemand wil die want die heeft geen klote gepresteerd vorig seizoen. Niemand gaat daar veel geld op bieden. Alleen een klein beetje geld.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:31 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht ook wel een bieding of 5 voor de wiskundeleraar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim gaat er natuurlijk weer vandoor met een koopje.
Voor 0.fucking11
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.
Movistar is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar het is nogal een verschil of je 26 bent geworden of 37.
Ook die gunnen we aan Mani. Als jullie met z'n allen te laf zijn om te bieden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:31 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht ook wel een bieding of 5 voor de wiskundeleraar.
[ afbeelding ]
Sep Vanmarcke?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk heb ik de ultieme 'ach-renner'
Ik vermoed dat ik er ook op geboden hebquote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb je geteld hoe veel renners >10 in de punten reden? Ik had er vorig jaar 2 en eindigde in de top 10.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
11 rondes, en vaak laag (stuk of 4 a 5 keer als ik snel tel). Valt toch ook wel mee?
Speel niet met mijn kloten Bob.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook die gunnen we aan Mani. Als jullie met z'n allen te laf zijn om te bieden.
Oh, ik heb er niet opgeboden zie ik nuquote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sep Vanmarcke?
Heb je meer dan 5,45 miljoen geboden?
Zijn het er echt maar zo weinig ja? Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb je geteld hoe veel renners >10 in de punten reden? Ik had er vorig jaar 2 en eindigde in de top 10.
Het zou zo maar eens kunnen dat je ze allebei hebt.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef hhh38 het volgende:
Als ik mijn eerste 2 biedingen niet binnen heb hoop ik dat er nog 1 plekje over blijft in mijn team.
Filmpje van Peter Wright. Dus ik gok op Wrightquote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef skysherrif het volgende:
Op wie was nou het meest geboden bob
Dit vind ik een vervelende uitspraakquote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens kunnen dat je ze allebei hebt.
HAHHAHA krACHtwijk is voor jou. Nou lekker die vervuiling in je team.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wessel Krulquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Aguero het volgende:
Wat is het hoogste bod van de avond? Iemand die per se een gat in zijn of haar team wilde vullen?
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Steven184 het volgende:
Is Bob dit allemaal aan het verzinnen?
Ik heb wel geboden op Gordon. Dus dat klopt.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Steven184 het volgende:
Is Bob dit allemaal aan het verzinnen?
Op die clown uit dat filmpje.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef skysherrif het volgende:
Op wie was nou het meest geboden bob
Ik denk dat je dat aan @Pino112 of @Faraday01 moet vragenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Aguero het volgende:
Wat is het hoogste bod van de avond? Iemand die per se een gat in zijn of haar team wilde vullen?
40 miljoen op Fredje Wright?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op die clown uit dat filmpje.
Ik wil graag een hint over Trentin.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt 1 renner van mij gepikt deze ronde
Maar dat wist iedereenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel geboden op Gordon. Dus dat klopt.
Wist je dat mijn originele bod op Valentijn 27 miljoen waa? Ik verdien deze wiedergutmachung.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt 1 renner van mij gepikt deze ronde
Doe maar nietquote:Op maandag 9 januari 2023 22:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil graag een hint over Trentin.
Dat is ook waar. Als nou ook nog even niemand op Boezjaar en de achternaam van Nick van Nick en Simon heeft geboden is de avond meer dan geslaagd.quote:
Ja, ik zie nu dat mijn uitspraak niet klopt.quote:
4 keer toch maar?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
We noteren een bid war voor Thymen in ieder geval.
50 miljoen? Jeetjequote:Op maandag 9 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een bod op Trentin is jammer van je budget. 5x meer dan 10 miljoen!
Ik wil slapenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Laat Bob nog even spelen jongens, vorige keer moesten we 12 uur wachten.
Je mag mij feliciteren met Barnabas Peak. Nou, leuk.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Felagund het volgende:
Bob, hoe zijn jouw biedingen eigenlijk gelopen?
Jij had nog 2,5 miljoen over ofzo toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:42 schreef Steven184 het volgende:
Als je niets verwacht is dit wel echt genieten
26,44 miljoenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat aan @:Pino112 of @:Faraday01 moet vragen
Yupquote:Op maandag 9 januari 2023 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij had nog 2,5 miljoen over ofzo toch?
Ambrosius op Scarponi.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat is jullie favoriete bod allertijden? Volgens mij was er ooit iemand die 30 miljoen voor Luke Durbridge had geboden.
In het algemeen of van mezelf? 28 miljoen voor Mamykin was achteraf geen goed idee.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat is jullie favoriete bod allertijden? Volgens mij was er ooit iemand die 30 miljoen voor Luke Durbridge had geboden.
Mijn Mauri!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
10+ uitgeven aan een boertje die z'n lichaam niet eens stil kan houden. Het kan.
Had Slob in ronde 3 of 4 niet een keer 30 miljoen geboden op een totale nobuddie?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mooie hype was dat he. En nog steeds denk ik dat het erin zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
In het algemeen of van mezelf? 28 miljoen voor Mamykin was achteraf geen goed idee.
Wessel Krul toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Slob in ronde 3 of 4 niet een keer 30 miljoen geboden op een totale nobuddie?
Hij was vergeten dat ie dat budget beter had kunnen bewaren voor de transferperiode inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2023 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had Slob in ronde 3 of 4 niet een keer 30 miljoen geboden op een totale nobuddie?
Wessel Krul en Didier Merchanquote:Op maandag 9 januari 2023 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je kan wel eens teleurgesteld wordenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt me mee, hopelijk niet op een renner van 33 die goed is in heuvelachtige omgevingen
Ligt die ondertussen niet in een greppel in Oekraine?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een mooie hype was dat he. En nog steeds denk ik dat het erin zit.
20 miljoen voor Tim Krulquote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit is niet leuk. Kom maar op Bob!!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was vergeten dat ie dat budget beter had kunnen bewaren voor de transferperiode inderdaad
Ook voor jou zit er wat bij!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik kies ook altijd de verkeerde renners om flink op te bieden
Neejoh? Ga weg!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt wat rotzooi binnen geharkt. Best veel zelfs.
Trentinquote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kan wel eens teleurgesteld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word in ronde 2 ook altijd nipt overbodenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik kies ook altijd de verkeerde renners om flink op te bieden
Altijd tegen jouquote:Op maandag 9 januari 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word in ronde 2 ook altijd nipt overboden
Geen resultaten meer sinds eind 2021 ..quote:Op maandag 9 januari 2023 22:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt die ondertussen niet in een greppel in Oekraine?
Hier op Ben Swift. 1 heel puntje dat jaar.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef Felagund het volgende:
Heb zelf een keer 27 miljoen geboden op Molard.
Contractjaar.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Contractjaar.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit is niet leuk, weten jullie niet dat Julien Simon 1 keer per 5 jaar schroeit? Mijn marktconforme bod hoort dit binnen te halen.
Stuyven?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zal eens kijken wie het beste gescoord heeft en wie het slechts. Graag wat namen die jullie verdenken.
Het is dat Wim maar 5 renners binnen kan halen, anders zou ik het wel weten. Heywoodu danquote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zal eens kijken wie het beste gescoord heeft en wie het slechts. Graag wat namen die jullie verdenken.
Wim het bestquote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Madonnaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Qua users?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij was Julien zelf een beetje in de war daarover. Ik voorspel <200 PCS punten.quote:
Krek voor 0.11 miljoen is al een goede score.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is dat Wim maar 5 renners binnen kan halen, anders zou ik het wel weten. Heywoodu dan
Als ik meer dan 1 renner heb ben ik verbaasd.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een 4de plek met een mens kan doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop bieden had geen zin.
5!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik meer dan 1 renner heb ben ik verbaasd.
Maar er zijn geen renners die IJsmachine, Essent of Zamboni heten.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zamboni?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Zambaniniquote:Op maandag 9 januari 2023 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn geen renners die IJsmachine, Essent of Zamboni heten.
Frass dan?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users Johannes, Billie en Maximus hebben een mega-probleem.
Ja, die had ik al gepost. EZ.quote:
Die werd idd 3e in een rit in de Vuelta.quote:
Dat is niet genoeg om met 13 prutsers erbij een team van te maken.quote:
Dat dacht ik ook bij Banaszek.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zal in ieder geval Dyball wel hebben, lijkt me niet dat er nog een idioot daarop geboden heeft.
REV gaat 40x in de punten rijden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om met 13 prutsers erbij een team van te maken.
Banaszek heb ik sterk overwogen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Banaszek.
Hij wil het gewoon eerlijk maken, Remco in een verder gemiddeld team is een garantie op de winst!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om met 13 prutsers erbij een team van te maken.
Was ik wel succesvol met mijn debiele Belgjes?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim was verder niet zo succesvol met debiele Belgjes.
Je hebt er 1 van Wim afgepikt!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ik wel succesvol met mijn debiele Belgjes?
Ik was ooit zo blij als een kind met Strakhov.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een mooie hype was dat he. En nog steeds denk ik dat het erin zit.
Daar ging ik ook niet vanuit. Wel al mijn geld op gezet.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb je een renner die uit de baan is geflikkerd. Die heb je niet.
Ik ben deze keer weer voor 0.21 gegaanquote:Op maandag 9 januari 2023 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Wim die faalt met zijn befaamde tactische 0,11 betjes, ik ga bijna geloven in eerlijke verkiezingen.
Die tactiek heb ik nog nooit eerder toegepast. Ja, met renners waarvan ik wist dat er in die ronde verder niemand op zou gaan bieden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Wim die faalt met zijn befaamde tactische 0,11 betjes, ik ga bijna geloven in eerlijke verkiezingen.
Ik heb wel op een andere Pool geboden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Polen, daar gaat het te goed
Alle 0.11 betjes zijn geslaagd bij Wim.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Mijn laagste 2 biedingen waren 0.16 en 0.15quote:Op maandag 9 januari 2023 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben deze keer weer voor 0.21 gegaan
Luxe!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn laagste 2 biedingen waren 0.16 en 0.15
We hopen vurig op een terugkeer in het continentale bloedpaspoortloze circuit.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik was ooit zo blij als een kind met Strakhov.
Die van mij 0.98, 0.94, en 0.99.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn laagste 2 biedingen waren 0.16 en 0.15
4x maarquote:Op maandag 9 januari 2023 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
4x 20+ geboden. Zouden er dubbelingen zijn bij die biedingen?
Hij mag naar het Russisch circuit in Oekraïne om bloed af te laten nemen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hopen vurig op een terugkeer in het continentale bloedpaspoortloze circuit.
Maar 4x?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klinkt alsof ik wat geld op zak had kunnen houden en in een elektronicawinkel of een verhitte Columbiaan had kunnen stekenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emmer snus met Lobato?quote:Op maandag 9 januari 2023 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik grijp naar potje snus, net als 4 anderen.
Erg jammer.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik grijp naar potje snus, net als 4 anderen.
Of een type Arensman.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik wat geld op zak had kunnen houden en in een elektronicawinkel of een verhitte Columbiaan had kunnen steken
Zou iemand nog in Lobato zijn getrapt?quote:
Zou lachen zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou iemand nog in Lobato zijn getrapt?
Ik ben voor een andere klassementsman in de Kleine rondjes gegaan, die deed het vorig jaar niet onverdienstelijk als hij op zijn fiets bleefquote:
Wielco was er toch al uit?quote:Op maandag 9 januari 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor een andere klassementsman in de Kleine rondjes gegaan, die deed het vorig jaar niet onverdienstelijk als hij op zijn fiets bleef
Sivakov?quote:Op maandag 9 januari 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor een andere klassementsman in de Kleine rondjes gegaan, die deed het vorig jaar niet onverdienstelijk als hij op zijn fiets bleef
Dat was m’n andere optiequote:
Ik heb mijn bod nog flink zitten bijstellen, dus ik vrees met grote vrezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peter Wright voor minder dan 0.5 miljoen verschil verkocht!
Viel erg tegen. Misschien met de Jumbonus.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilco is wel een goede voor dit spel.
Voor slechts iets meer dan 3 miljoen verkocht aan Slobeend. Koopje.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilco is wel een goede voor dit spel.
Frans is het thema dit jaar?quote:Op maandag 9 januari 2023 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat iedereen netjes van mijn ernstig onderpresterende Franse beeldend kunstenaar is afgebleven.
Ik hoop dat @knijn1985 die wil posten, Mij lukt het niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:04 schreef Steven184 het volgende:
Laten we maar gewoon een linkje delen Bob
Die slaapt alquote:Op maandag 9 januari 2023 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:knijn1985 die wil posten, Mij lukt het niet.
Hier trapt niemand in.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hem in 2020, toen reed die elk rondje in de top 10.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Viel erg tegen. Misschien met de Jumbonus.
Slap excuus. Stuur die PM maar door danquote:Op maandag 9 januari 2023 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Teamnaam: Frans Bauer. Trek zelf uw conclusies.quote:
Jack Bauer lijkt me geen geweldige renner voor dit spelquote:Op maandag 9 januari 2023 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teamnaam: Frans Bauer. Trek zelf uw conclusies.
Aangezien ik Sterke Sep niet heb baal ik hiervanquote:Op maandag 9 januari 2023 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een poliep voor minder dan een miljoen? Het kan.
Die kan er ook niet meer veel vanquote:Op maandag 9 januari 2023 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een poliep voor minder dan een miljoen? Het kan.
Wellicht wat voor 24h Rad am Ring.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jack Bauer lijkt me geen geweldige renner voor dit spel
Twee van je hoogste boden zijn mislukt.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Bob kan de blafhik krijgen met z'n getease.
We hebben gewetenloze mensen in ons midden.quote:
Ik heb het idee dat ik hier wel eens heel opgelucht mee mag zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twee van je hoogste boden zijn mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |