Wim het bestquote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zal eens kijken wie het beste gescoord heeft en wie het slechts. Graag wat namen die jullie verdenken.
Madonnaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zal eens kijken wie het beste gescoord heeft en wie het slechts. Graag wat namen die jullie verdenken.
Qua users?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij was Julien zelf een beetje in de war daarover. Ik voorspel <200 PCS punten.quote:
Krek voor 0.11 miljoen is al een goede score.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is dat Wim maar 5 renners binnen kan halen, anders zou ik het wel weten. Heywoodu dan
Als ik meer dan 1 renner heb ben ik verbaasd.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een 4de plek met een mens kan doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop bieden had geen zin.
5!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik meer dan 1 renner heb ben ik verbaasd.
Maar er zijn geen renners die IJsmachine, Essent of Zamboni heten.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zamboni?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Zambaniniquote:Op maandag 9 januari 2023 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn geen renners die IJsmachine, Essent of Zamboni heten.
Frass dan?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users Johannes, Billie en Maximus hebben een mega-probleem.
Die werd idd 3e in een rit in de Vuelta.quote:
Dat is niet genoeg om met 13 prutsers erbij een team van te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |