Die heeft er niet veel mee te makenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
Mabel wisse Schmidt, of hoe je haar naam ook schrijft.
Hoef je niet te weten als je ChatGTP of Google Maps gebruiktquote:
Ze kan niks.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:09 schreef NoCigar het volgende:
Van mij mag Cindy wel winnen, die is wat aparter, alleen kan ze niet passen..
Ook nog precies op het goede moment stoppen.quote:
"Sta ik er nu goed voor?"quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog precies op het goede moment stoppen.
Dan heb je één seconde en dan ga je twee volzinnen formuleren.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef hhh38 het volgende:
In zo'n situatie kan je denk ik het best meteen 1 antwoord geven en dan pas zeggen. Dat 2e antwoord duurde te lang
Dan had hij wel weer mogen beginnen hahaquote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef hhh38 het volgende:
In zo'n situatie kan je denk ik het best meteen 1 antwoord geven en dan pas zeggen. Dat 2e antwoord duurde te lang
Nee zij, want ze zou nog aan de beurt komen en een antwoord moeten geven of pas zeggen. Dan zou ze de laatste zijn die aan het woord was en de vraag erna mogen beginnen. Maar ze was veel te traag om op die manier te winnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan had hij wel weer mogen beginnen haha
Lijkt mij ookquote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
Zwitserse gatenkaas kan in een seconde
Als tweede heb je wel tijd om een opzeker goed antwoord te bedenken. Al weet ik niet of zij dat zou kunnenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee zij, want ze zou nog aan de beurt komen en een antwoord moeten geven of pas zeggen. Dan zou ze de laatste zijn die aan het woord was en de vraag erna mogen beginnen. Maar ze was veel te traag om op die manier te winnen.
Echt heel knap. Echt hoe verzin je het! Prachtig. Ik dacht dat ze er niet echt bij was met dat "pas"-gedoe.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog precies op het goede moment stoppen.
quote:
Ik vind het bewonderenswaardig dat iemand het formuleren van volzinnen belangrijker vindt dan het winnen van een spelletje.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan heb je één seconde en dan ga je twee volzinnen formuleren.
Tja, het antwoord is voor ons voor de hand liggend, maar schijnbaar niet voor iedereen.quote:
Ze hadden het fout?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, het antwoord is voor ons voor de hand liggend, maar schijnbaar niet voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |