quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 13 december gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Lisa Loeb mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Ik kende er 7, maar van 1 daarvan wist ik de naam niet.quote:
Ik kon vooral de manier waarop Philip zijn naam uitsprak niet meer aanhorenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eindelijk die vervelende gast weg. Kan zn stem niet meer aanhoren
Een vogelbekdier.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:13 schreef svann het volgende:
"Het is een zoogdier, legt eieren..."
Wat?!?
Ik dacht, drie titels, wauw, dat is een slimmerd. Hij kwam toen met het verhaal dat hij een scootmobiel uit de sloot trok, toen dacht, dat is hem helemaal, de ideale schoonzoon met een kuifje. Komt met drie titels bij de vader van zijn dochter, en heeft zo'n verhaal, geweldig. Maar daarnaast dacht ik, die jongen kan zo in een strip.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi dat Boban er gelijk weer uit is. De helft van zijn antwoorden waren dingen die al genoemd waren
Dit dus. Dit snap ik dus ook niet. Hij gaf antwoorden die allang waren gegeven, die al in het lijstje stonden. Ben je er dan wel echt een beetje bij?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi dat Boban er gelijk weer uit is. De helft van zijn antwoorden waren dingen die al genoemd waren
Geen uhh willen zeggen misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit dus. Dit snap ik dus ook niet. Hij gaf antwoorden die allang waren gegeven, die al in het lijstje stonden. Ben je er dan wel echt een beetje bij?
Ze had lekker in de gemeenteraad in Utrecht moeten blijvenquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef Szura het volgende:
Die VVD’er is erg slecht, zelfs vragen in haar straatje weet ze telkens niet
Kan er geen zak van en past te laatquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik volg de AD Mediapodcast dus ik ben benieuwd naar Manuel.
Ja echt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan er geen zak van en past te laat
Gaat dadelijk nog failliet zoals Braboneger
Anniek was wel goed hoor, misstaat niet in de finaleweek. Maar verder vind ik tot nu toe alleen Martin goed genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het algehele niveau van de kandidaten echt bedroevend slecht. Anniek zat er zeven afleveringen in, maar dat was niet met dank aan haar kennis. Het was ook niet slecht, maar mede door het gebrek aan kennis bij andere kandidaten kon ze haar punten sprokkelen. Tegen Anniko van Santen had ze het bijvoorbeeld echt wel afgelegd. Zoveel punten die op dit moment blijven liggen door gebrek aan kennis. En dan zijn de vragen nog niet eens extreem moeilijk.
Als je elk antwoord vragend geeft onderschat je jezelfquote:Op maandag 16 januari 2023 20:46 schreef NoCigar het volgende:
Ze kijkt enorm vragend, of misschien kijkt ze altijd zo.
Ze schrijft best leuke dingen maar ik zelf bijna hoofdpijn van dat gefrons.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je elk antwoord vragend geeft onderschat je jezelf
Ze is niet fijn om naar te kijken en niet fijn om naar te luisterenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Lale Gül niet fijn om naar te kijken als ze praat
Zo kan je het beter omschrijven inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze is niet fijn om naar te kijken en niet fijn om naar te luisteren
Die heeft er niet veel mee te makenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
Mabel wisse Schmidt, of hoe je haar naam ook schrijft.
Hoef je niet te weten als je ChatGTP of Google Maps gebruiktquote:
Ze kan niks.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:09 schreef NoCigar het volgende:
Van mij mag Cindy wel winnen, die is wat aparter, alleen kan ze niet passen..
Ook nog precies op het goede moment stoppen.quote:
"Sta ik er nu goed voor?"quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog precies op het goede moment stoppen.
Dan heb je één seconde en dan ga je twee volzinnen formuleren.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef hhh38 het volgende:
In zo'n situatie kan je denk ik het best meteen 1 antwoord geven en dan pas zeggen. Dat 2e antwoord duurde te lang
Dan had hij wel weer mogen beginnen hahaquote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef hhh38 het volgende:
In zo'n situatie kan je denk ik het best meteen 1 antwoord geven en dan pas zeggen. Dat 2e antwoord duurde te lang
Nee zij, want ze zou nog aan de beurt komen en een antwoord moeten geven of pas zeggen. Dan zou ze de laatste zijn die aan het woord was en de vraag erna mogen beginnen. Maar ze was veel te traag om op die manier te winnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan had hij wel weer mogen beginnen haha
Lijkt mij ookquote:Op maandag 16 januari 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
Zwitserse gatenkaas kan in een seconde
Als tweede heb je wel tijd om een opzeker goed antwoord te bedenken. Al weet ik niet of zij dat zou kunnenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee zij, want ze zou nog aan de beurt komen en een antwoord moeten geven of pas zeggen. Dan zou ze de laatste zijn die aan het woord was en de vraag erna mogen beginnen. Maar ze was veel te traag om op die manier te winnen.
Echt heel knap. Echt hoe verzin je het! Prachtig. Ik dacht dat ze er niet echt bij was met dat "pas"-gedoe.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog precies op het goede moment stoppen.
quote:
Ik vind het bewonderenswaardig dat iemand het formuleren van volzinnen belangrijker vindt dan het winnen van een spelletje.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan heb je één seconde en dan ga je twee volzinnen formuleren.
Tja, het antwoord is voor ons voor de hand liggend, maar schijnbaar niet voor iedereen.quote:
Ze hadden het fout?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, het antwoord is voor ons voor de hand liggend, maar schijnbaar niet voor iedereen.
Ik had de vraag wel gehoord, maar met de antwoorden was ik naar de keuken , dus niet gehoord of ze het fout haddenquote:
Mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel jaargetijden hebben we?![]()
Hoeveel dagen gaan er in een week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ze kijkt een beetje moeilijk ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Ze doet het beter, blijft raar kijkem.
Of bang is door de mand te vallen omdat ze net gepoept heeft?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand waarom Cindy de hele tijd kijkt alsof ze moet poepen?
Maar ze kan nog steeds geen "pas" zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:
Geen 7 uit 7
Cindy is beter dan ze de eerste aflevering liet blijken
Eensch. Ik kan ook maar niet wennen aan het feit dat YouTuber, Influencer en TikTokker tegenwoordig als beroep worden genoemdquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:56 schreef Cupfighter het volgende:
Verbod op die domme you tubers svp
Die vraag lijkt gemakkelijker dan ie is.quote:
Ook lange reclames.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Gisteren viel ik in slaap tijdens ronde 1 (omdat ik ziek ben).Ik vind het niks dat er nu zoveel tijd zit tussen Per Seconde Wijzer en De Slimste. En dat ik moet zappen vind ik ook niks.
Jaja eerstewereldproblemen.
NL/DE/Japan zelfs.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef Cirilico het volgende:
Kraai was gebaseerd op Adolf Hitler.
Herman van veen.
Nl/Japan.
Hij zou toch moeten weten dat de geschiednis ons leert dat er ongelooflijke domme beslissingen door leiders worden gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Oei, Maarten denkt dat China Taiwan niet gaat aanvallen. Dan wordt het link voor Taiwan. Herinner je zijn voorspellingen omtrent Oekraïne.
Hoi!quote:
Bijna toch?quote:
Nou inderdaad, viel me ook tegen van Maarten dat ie dat niet wist.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
Scheper is óók een gewoon Nederlands woord voor herder, hoeft geen Engels aan te pas te komen.
Veel beter of nét iets minder slecht?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:23 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Tim eruit is, hij was overall veel beter dan die andere pipo.
Vermoord (waarschijnlijk).quote:
Gek dat niemand ook maar een idee hadquote:Op maandag 23 januari 2023 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vermoord (waarschijnlijk).
O ja, hij leeft nog.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet 1,2,3, op zijn naam kon komen.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek dat niemand ook maar een idee had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |