Ja echt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan er geen zak van en past te laat
Gaat dadelijk nog failliet zoals Braboneger
Anniek was wel goed hoor, misstaat niet in de finaleweek. Maar verder vind ik tot nu toe alleen Martin goed genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het algehele niveau van de kandidaten echt bedroevend slecht. Anniek zat er zeven afleveringen in, maar dat was niet met dank aan haar kennis. Het was ook niet slecht, maar mede door het gebrek aan kennis bij andere kandidaten kon ze haar punten sprokkelen. Tegen Anniko van Santen had ze het bijvoorbeeld echt wel afgelegd. Zoveel punten die op dit moment blijven liggen door gebrek aan kennis. En dan zijn de vragen nog niet eens extreem moeilijk.
Als je elk antwoord vragend geeft onderschat je jezelfquote:Op maandag 16 januari 2023 20:46 schreef NoCigar het volgende:
Ze kijkt enorm vragend, of misschien kijkt ze altijd zo.
Ze schrijft best leuke dingen maar ik zelf bijna hoofdpijn van dat gefrons.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je elk antwoord vragend geeft onderschat je jezelf
Ze is niet fijn om naar te kijken en niet fijn om naar te luisterenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Lale Gül niet fijn om naar te kijken als ze praat
Zo kan je het beter omschrijven inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze is niet fijn om naar te kijken en niet fijn om naar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |