Waar zijn die?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op. We missen Roger en Epiales hier wel een beetje.
Was ook niet zo slim om er juist aandacht aan te geven door een aanklacht in te dienen. Anders hadden wij bijvoorbeeld er niet eens iets van meegekregenquote:Op woensdag 11 januari 2023 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig hoeveel ongevraagde aandacht ze zo krijgt voor die term
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig hoeveel ongevraagde aandacht ze zo krijgt voor die term
Roger en Epiales ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan de rechter ze allebei geen mediaverbod opleggen?
Ik dacht meer aan die andere twee die de laatste tijd hier langskomen.quote:
Oh dat zijn ook mooien, vooral die eerstequote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn suikerspinmachine en wafelijzer zijn veteranen daarmee vergeleken!
Sterkte.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat erg, ik ben gewoon misselijk vanwege de presentatie vanavond
Ah balen ook dat je nog de hele dag moet wachten, heel veel succes alvast!quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Sterktequote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb dat al eens geprobeerd, maar ik kreeg de spinaziezooi er niet eens in. Toen werd ik zo kwaad dat ik het hele spul plat heb geslagen en in de oven heb gekwaktquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Cannelloni kopen is ook handig, dan hoef je ook niet zelf te rollen
Kan ik me helemaal voorstellen, zou ook niks voor mij zijn. Maar jij kunt dat en voor je ‘t weet is het weer voorbijquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht ga lekker op tijd naar huis vandaag, nou wordt hem waarschijnlijk niet
Ja nog best goed geslapenquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, zou ook niks voor mij zijn. Maar jij kunt dat en voor je ‘t weet is het weer voorbij![]()
Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Succesquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:24 schreef Arizona het volgende:
Dank allen!
[..]
Ja nog best goed geslapenmaar sinds ik wakker ben, voel ik me echt zo gestressed
Een spuitzak maakt alles makkelijkerquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens geprobeerd, maar ik kreeg de spinaziezooi er niet eens in. Toen werd ik zo kwaad dat ik het hele spul plat heb geslagen en in de oven heb gekwakt
Ik lees af en toe in het Hazes-topic. De term had ik daar al wel gezien. Maar nu weet ik dat ze gecremeerde kroket erger vindt dan verbrande tosti of krokante zeemleer, en je weet nooit wanneer dat nog van pas komtquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was ook niet zo slim om er juist aandacht aan te geven door een aanklacht in te dienen. Anders hadden wij bijvoorbeeld er niet eens iets van meegekregen
Het gaat je lukken, Aar! Bedenk maar zo: jij weet wat de rest te wachten staat, de rest weet niets en zou eigenlijk daarom nerveuzer moeten zijn. Jij hebt controle over wat je vertelt en hoe je het vertelt en de rest moet het allemaal ondergaan en kan alleen maar luisteren. Gooi die nerveuze bal energie hun kant op en shiiiiiiiine. Je kunt ditquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Hup Ariquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Jonger dan jou en ik ben ouder dan jou.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, hoe oud waren jullie toen jullie ontdekten dat het microfoontje rechtsonderin Spotify de lyrics van het liedje laat zien dat je afspeelt?
Ik ben sinds vandaag 43 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Jonger dan jou en ik ben ouder dan jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |