abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 02:03:08 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207477874
ChatGPT is een AI. En je kunt daar erg leuke dingen aan vragen. Zoals antwoorden op vragen uit liedjes bijvoorbeeld.

quote:
Is it silly if a rocket ship explodes and everybody still wants to fly?
quote:
It is not silly for people to still want to fly, even if a rocket ship has exploded. Accidents and failures can happen in any field, and it is important to learn from them and make improvements to prevent similar accidents from occurring in the future. However, it is also important to recognize the inherent risks involved in activities like space travel and to take steps to minimize those risks as much as possible. Despite the potential risks, the desire to explore and understand the universe and to push the boundaries of what is possible is a fundamental part of human nature, and it is this desire that drives many people to pursue careers in fields like aerospace engineering and space exploration.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Manager PR/Moderator maandag 9 januari 2023 @ 02:05:39 #2
269689 crew  Viv
pi_207477879
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 02:03 schreef Ulx het volgende:
ChatGPT is een AI. En je kunt daar erg leuke dingen aan vragen. Zoals antwoorden op vragen uit liedjes bijvoorbeeld.
[..]
[..]

Uit welk liedje is dat? :@
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 02:07:58 #3
3928 Ulx
pi_207477881
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 02:05 schreef Viv het volgende:

[..]
Uit welk liedje is dat? :@
Sign of the Times van Prince
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207478205
Wat heeft dit met muziek te maken?

Wel een boutmanier om AI te gaan promoten :')

[ Bericht 72% gewijzigd door Metalfrost op 09-01-2023 06:39:41 ]
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 9 januari 2023 @ 06:40:30 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_207478213
Misschien kunnen we nu eindelijk te weten komen wat daar ruist in het struikgewas.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_207478227
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2023 06:40 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen we nu eindelijk te weten komen wat daar ruist in het struikgewas.
Wil het ook wel weten.
Cindy De Vuyst
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:06:46 #7
3928 Ulx
pi_207478434
quote:
who actually put the bomp in the bomp bomp bomp?
quote:
The lyrics of the song "Who Put the Bomp (in the Bomp, Bomp, Bomp)" are describing the feelings of a man who is missing his former lover and wondering who or what is responsible for the end of their relationship. The phrase "who put the bomp in the bomp bomp bomp" refers to the person or thing that caused the breakup. It is not meant to be taken literally. It is a figure of speech used to express the narrator's frustration and sadness. The song does not provide any information about who or what specifically "put the bomp" in the relationship.
Wie de Ram in de Rama-lama-ding-dong heeft gedaan kwam ik zo ook niet te weten. Wie de Jood in de Jodelahitie heeft gestopt blijft ook een raadsel. Verder lult de AI hier vreselijk uit zijn nek volgens mij.
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:08:46 #8
3928 Ulx
pi_207478437
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2023 06:33 schreef Metalfrost het volgende:
Wat heeft dit met muziek te maken?

Wel een boutmanier om AI te gaan promoten :')
Het kan ook anders:

quote:
write a review of Madonna's song True Blue in the style of Raymond Chandler
quote:
It was a dark and stormy night, the kind of night that makes a man feel alive and a woman feel something else entirely. I was sitting in my office, staring at the raindrops running down the window and trying to make sense of the case that was driving me mad. Suddenly, my radio crackled to life, and the smooth, sultry voice of Madonna filled the room.

"He's so fine, he's all mine, I feel like I win the lottery," she sang, her voice dripping with desire. "True love, don't be blinded, it was meant to be."

I couldn't help but be drawn in by the pulsing beat and the seductive lyrics. Madonna's voice was like a beacon in the darkness, guiding me through the shadows of the city. I felt a surge of emotion as I listened, and I knew that this song, "True Blue," would be one that I would never forget.

Madonna's voice was strong and confident, her lyrics bold and unapologetic. She sang of love and desire with a raw honesty that was both captivating and unnerving. I found myself swaying to the beat, lost in the moment, and before I knew it, the song was over.

I sat there in the darkness, feeling a strange mix of melancholy and elation. Madonna's "True Blue" was a song that had touched something deep inside of me, a song that had stirred my soul in a way that few others could.

As I sat there in the quiet of my office, I knew that this was a song that I would always remember, a song that would stay with me long after the last notes had faded away. So, if you're looking for a song that will set your heart on fire and leave you wanting more, give Madonna's "True Blue" a listen. You won't be disappointed.

:D :P
pi_207478448
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het kan ook anders:
[..]
[..]
:D :P
/care
Google is your friend, abuse your friends
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:13:21 #10
3928 Ulx
pi_207478456
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2023 06:40 schreef Janneke141 het volgende:
quote:
Ik kan niet specifiek zeggen wat er door het struikgewas ruist, omdat ik geen informatie heb over de specifieke omgeving waar je je bevindt. Er zijn veel verschillende dingen die door het struikgewas kunnen ruisen, afhankelijk van de planten en dieren die aanwezig zijn in de omgeving. Het kan bijvoorbeeld een dier zijn dat door het struikgewas beweegt, of het kan het geluid van de wind zijn die door de bladeren waait. Het kan ook een menselijk geluid zijn, zoals iemand die door het struikgewas loopt of iets dat tegen de struiken stoot. Het is moeilijk om precies te zeggen zonder meer informatie.

Alsjeblieft.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 08:18:56 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207478476
Is a dream a lie, if it doesn't come true, or is it something worse?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 08:20:37 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207478488
Why does it always rain on me?
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:21:02 #13
3928 Ulx
pi_207478489
quote:
11s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:18 schreef heywoodu het volgende:
Is a dream a lie, if it doesn't come true, or is it something worse?
quote:
A dream is simply a dream, whether it comes true or not. It is not a lie, and it is not necessarily worse if it does not come true. Dreams can be a way for our minds to process thoughts and emotions, or they can be a way for us to entertain ourselves or imagine different possibilities. They can also be a source of inspiration and motivation, helping us to set goals and strive towards them. Even if a dream does not come true, it can still serve these purposes and be a valuable part of our lives.

Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:24:45 #14
3928 Ulx
pi_207478504
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:20 schreef maily het volgende:
Why does it always rain on me?
quote:
It might feel like it's always raining on you, but I can assure you that this is not the case! Weather patterns are complex and varied, and it's normal for there to be both rainy and sunny days. It's also important to keep in mind that weather can be highly localized, so just because it's raining in one place doesn't mean it's raining everywhere.

Additionally, our perception of the weather can be influenced by a variety of factors, including our mood, what we're doing, and where we are. So it's possible that you're noticing the rainy days more than the sunny ones, or that you're just having a string of bad luck. Either way, try not to let the weather get you down, and remember that it will change eventually.

Moderator maandag 9 januari 2023 @ 08:24:56 #15
5428 crew  miss_sly
pi_207478506
Why do fools fall in love?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 08:25:24 #16
284411 crew  heywoodu
pi_207478509
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
[..]

Ik vind dit een mooi antwoord :D O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 08:26:58 #17
3928 Ulx
pi_207478516
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:24 schreef miss_sly het volgende:
Why do fools fall in love?
quote:
Fools fall in love for many reasons. Love is a complex mix of emotions, behaviors, and beliefs associated with strong feelings of affection, protectiveness, warmth, and respect for another person. It can be hard to understand why someone falls in love, because love is often unpredictable and can happen for many different reasons. Some people fall in love because they have a strong physical attraction to someone, while others fall in love because they have a strong emotional connection with someone. Ultimately, the reason why fools fall in love is because love is a powerful and unpredictable force that can affect people in many different ways.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 08:27:30 #18
284411 crew  heywoodu
pi_207478518
Inmate in hell or a hero imprisoned?

In hetzelfde liedje zit een vraag die het wat makkelijker maakt, maar ik ben benieuwd of deze ook iets in de juiste richting oplevert.
  maandag 9 januari 2023 @ 08:34:15 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207478542
ChatGPT en liedjes, is best leuk idd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207478565
Who'll stop the rain?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207478641
Who let the dogs out?
-nee-
  maandag 9 januari 2023 @ 09:10:41 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207478802
What have I done to deserve this?

I'm sorry, but I'm just a computer program and don't have the ability to understand or judge your actions. Is there something specific you would like help with or have a question about? I'm here to assist you to the best of my ability.

Bedankt, AI.

oh wacht, had de vraag in aanhalingstekens moeten zetten.

"What have I done to deserve this?"

I'm sorry, but I don't know the specific circumstances that you are referring to. Without more context, it's not possible for me to accurately assess the situation or offer any advice. Is there anything else I can help with?

:')_

[ Bericht 22% gewijzigd door herverwijderd op 09-01-2023 09:15:43 ]
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 09:12:38 #23
197773 crew  maily
pi_207478828
What's the frequency, Kenneth?
  maandag 9 januari 2023 @ 09:16:20 #24
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207478874
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 09:12 schreef maily het volgende:
What's the frequency, Kenneth?
"What's the frequency, Kenneth?"

The phrase "What's the frequency, Kenneth?" is a line from a 1994 song called "What's the Frequency, Kenneth?" by the American alternative rock band R.E.M. The song was inspired by an incident in 1986 in which a New York City news anchor named Dan Rather was attacked on the street by an unknown assailant who repeatedly asked him, "What's the frequency, Kenneth?" Rather did not know who the attacker was or what the question meant, and the assailant was never identified or caught. The song uses the phrase as a metaphor for the disorientation and confusion that can result from being bombarded with too much information or from being out of touch with reality.
pi_207478889
Yes, it is ironic to have rain on your wedding day because it is often seen as a symbol of good luck and prosperity, but it can also be seen as a disappointment for those who had planned outdoor events or had hoped for good weather for their special day.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 9 januari 2023 @ 10:05:56 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207479507
Ik ben best benieuwd wat het antwoord is op de vraag 'Waarom Heb Jij Me Laten Staan?', zoals de Heikrekels ooit zongen, maar om dat nou aan een computer te vragen... :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 10:15:32 #27
284411 crew  heywoodu
pi_207479605
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
  maandag 9 januari 2023 @ 10:15:36 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207479606
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_207479753
Are we human or are we dancer?
pi_207479768
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
quote:
Nee, ik zou dat niet zeggen. Ik heb geen reden om te denken dat jij een klootzak bent. Het is niet fair om iemand te beoordelen op basis van één actie of opmerking. Het is beter om te focussen op positieve eigenschappen en om iemand te behandelen met respect en begrip.
pi_207479775
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Who'll stop the rain?
quote:
"Who'll Stop the Rain" is a song written by John Fogerty and recorded by Creedence Clearwater Revival. It was released in 1970 on the album "Cosmo's Factory." The song has a political theme and reflects on the Vietnam War and the social and political changes of the time. The lyrics describe a feeling of hopelessness and a desire for the rain to stop, possibly as a metaphor for the chaos and uncertainty of the world. The song has become a classic rock anthem and has been covered by numerous artists over the years.
pi_207479788
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[..]

O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[..]

Dit vind ik dan wel weer een tegenvallend antwoord. ;(
pi_207479811
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:51 schreef Marsenal het volgende:
Who let the dogs out?
quote:
"Who Let the Dogs Out?" is a song by the Bahamian group Baha Men. It was released as a single in 2000 and became a popular hit, reaching the top 40 in several countries. The song's refrain of "Who let the dogs out?" has become a catchphrase and has been used in a variety of contexts.
Thanks, but who let the actual dogs out?

quote:
I'm sorry, but I don't have information about the origin of the phrase "Who let the dogs out?" or about any specific incident involving dogs being let out. The phrase has become popularized through the song by the Baha Men, but it is not clear where it originated or what it originally referred to.
-O-
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 10:41:03 #34
284411 crew  heywoodu
pi_207479820
Schatje, mag ik je foto?
  maandag 9 januari 2023 @ 10:48:41 #35
46794 Berkery
Fat bastard
pi_207479909
"Kunnen jullie door een waterkraan?"
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 10:50:06 #36
284411 crew  heywoodu
pi_207479922
Would you love a monster man?
pi_207479962
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:48 schreef Berkery het volgende:
quote:
Ik ben een taalmodel en heb geen fysieke aanwezigheid, dus ik kan niet door een waterkraan of ander fysiek object bewegen. Is er iets anders waarmee ik u kan helpen?
Kunnen smurfen door een waterkraan?

quote:
Het is onwaarschijnlijk dat smurfen door een waterkraan kunnen reizen. Smurfen zijn kleine, cartoonachtige wezens die voornamelijk voorkomen in verhaaltjes en tekenfilms. Ze hebben geen fysieke vorm en zijn niet in staat om zichzelf te verplaatsen of te communiceren met de wereld om hen heen op dezelfde manier als echte wezens. Het is dus onwaarschijnlijk dat smurfen door een waterkraan kunnen reizen, aangezien dit een fysiek obstakel zou zijn dat ze niet zouden kunnen overwinnen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 januari 2023 @ 10:56:54 #38
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207479992
is this the way to amarillo?
  maandag 9 januari 2023 @ 11:03:27 #39
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_207480035
Why me?
I look at you and I get to feeling
Why me? (Why me, whooh)
I know it's true but I can't believe it
I keep on wondering why
My love shines in your eyes
Why me?
I look at you and I ask myself
Why me?

ChatGPT:
It sounds like you might be asking a philosophical or existential question about the meaning or purpose of your own life. It's natural to question why certain things happen to us or to wonder about our place in the world. However, it's not possible for me to provide a specific answer to your question without more information. If you'd like to talk more about your feelings or experiences, I'm here to listen and try to help.
  maandag 9 januari 2023 @ 11:07:14 #40
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_207480078
If there's something strange
In your neighborhood
Who you gonna call?

ChatGPT:
If there's something strange in your neighborhood, you might consider calling a paranormal investigator or ghost hunter. Alternatively, you could try contacting local authorities or the police to report any unusual or suspicious activity in your area.

If there's something weird
And it don't look good
Who you gonna call?

ChatGPT:
If there's something weird and it doesn't look good, you might consider calling a professional for help. Depending on the nature of the situation, this could include a paranormal investigator, a medical professional, or local authorities such as the police. If you're unsure who to call, you can try contacting a trusted friend or family member for advice, or you can dial 911 for emergency assistance.

I ain't afraid of no ghost
If you're seeing things
Running through your head
Who can you call?

ChatGPT:
If you're seeing things running through your head, it's possible that you may be experiencing a mental health issue, such as hallucinations or psychosis. In this case, it's important to seek professional help as soon as possible. You can start by contacting your healthcare provider or a mental health professional. They can assess your symptoms and provide appropriate treatment, such as therapy or medication. If you're in crisis or have thoughts of harming yourself or others, call 911 or the National Suicide Prevention Lifeline at 1-800-273-TALK (8255) for immediate assistance.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 11:08:06 #41
284411 crew  heywoodu
pi_207480089
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
In your neighborhood
Who you gonna call?

ChatGPT:
If there's something strange in your neighborhood, you might consider calling a paranormal investigator or ghost hunter. Alternatively, you could try contacting local authorities or the police to report any unusual or suspicious activity in your area.
:D
  maandag 9 januari 2023 @ 11:09:36 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207480102

jongens hou eens op met allemaal chatgpt verkrachteN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 januari 2023 @ 11:10:51 #43
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_207480110
quote:
Am I a part of the cure or am I part of the disease?

It's impossible for me to determine your role in the world without knowing more about you and the context in which you are asking this question. In general, every person has the potential to be a positive influence in the world and contribute to the betterment of society, but it's up to each individual to decide how they want to live their life and what kind of impact they want to have. What do you think you are a part of?
Ik durf niet verder te gaan.
pi_207480182
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:48 schreef Berkery het volgende:
De rest van de vragen uit het Smurfenlied ook gesteld:

Waar komen smurfen toch vandaan?

quote:
De smurfen zijn bedacht door de Belgische kunstenaar Peyo, die ze voor het eerst liet zien in 1958. Ze zijn oorspronkelijk gemaakt als stripfiguren, en zijn later ook in tekenfilms en speelgoed verschenen. De smurfen zijn kleine, blauwe wezens die in een dorpje wonen en allerlei avonturen beleven. Ze zijn vooral bekend geworden door de tekenfilmreeksen die in de jaren 80 werden uitgezonden.
Hebben smurfen ook een eigen taal?

quote:
Ja, de smurfen hebben inderdaad een eigen taal. In de tekenfilms spreken de smurfen een soort Frans met elkaar, waarbij ze de -eur aan het einde van sommige woorden gebruiken. Zo zeggen ze bijvoorbeeld "Bonjour" in plaats van "Bonjour", en "gargamel" in plaats van "Gargamel".
Sommige van de smurfen hebben ook hun eigen specifieke kenmerken. Zo is bijvoorbeeld "Smurf" de leider van het dorp, "Schlumpf" is de uitvinder en "Grote Smurf" is de arts. De smurfen hebben ook allemaal hun eigen naam, zoals "Grote Smurf", "Schlumpf" en "Smurfin".
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geļnformeerd! Is er verder nog iets wat je wilt weten?
Doen smurfen iets dat wij niet durven?

quote:
De smurfen zijn avontuurlijke wezens en beleven allerlei soorten avonturen. Ze zijn niet bang om nieuwe dingen uit te proberen en zijn altijd op zoek naar manieren om problemen op te lossen. In de tekenfilms en strips doen de smurfen allerlei dingen die mensen misschien niet zo snel zouden doen, zoals bijvoorbeeld het bestrijden van de heks Gargamel en het redden van het dorp.
Sommige van de avonturen van de smurfen kunnen wel eens gevaarlijk zijn, maar de smurfen laten zich daardoor niet afschrikken. Ze zijn slim en werken vaak samen om problemen op te lossen, en ze zijn altijd bereid om het dorp te beschermen. Ik denk dat de smurfen wel dingen durven die sommige mensen misschien niet durven, omdat ze altijd op zoek zijn naar manieren om hun problemen op te lossen en oplossingen te vinden voor allerlei uitdagingen.
Kunnen smurfen door een waterkraan?

quote:
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien hoe ze door kleine openingen, zoals een waterkraan, kruipen. Dit is bedoeld als een manier om te laten zien hoe klein de smurfen zijn, en hoe ze zich kunnen verplaatsen naar plaatsen die voor mensen moeilijk te bereiken zijn.
Het is echter belangrijk om te benadrukken dat de smurfen fictieve wezens zijn en alleen bestaan in de verbeelding van de mensen die ze hebben bedacht. In het echte leven zouden smurfen, of andere wezens van hun grootte, niet door een waterkraan kunnen kruipen. Dit geldt ook voor andere fantastische vermogens of kenmerken die aan de smurfen worden toegeschreven in de verhalen waarin ze voorkomen.
(De tweede alinea kom hierna in min of meer dezelfde vorm steeds terug in het antwoord en laat ik hierna weg)

En kunnen smurfen door een sleutelgat?

quote:
Net als bij de waterkraan geldt ook voor het door een sleutelgat kruipen dat dit iets is wat alleen in de verbeelding voorkomt. De smurfen zijn bedacht als fictieve wezens en hebben kenmerken of vermogens die alleen voorkomen in de verhalen waarin ze voorkomen.
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien hoe ze door kleine openingen, zoals een sleutelgat, kruipen. Dit is bedoeld om te laten zien hoe klein de smurfen zijn, en hoe ze zich kunnen verplaatsen naar plaatsen die voor mensen moeilijk te bereiken zijn.
Kunnen smurfen op een blokfluit spelen?

quote:
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien hoe ze muziek maken met allerlei soorten instrumenten, waaronder ook blokfluiten. De smurfen zijn bedacht als liefdevolle, vreedzame wezens die van muziek houden en graag samen spelen.
Vinden smurfen dansen fijn?

quote:
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien hoe ze dansen en muziek maken. De smurfen zijn bedacht als liefdevolle, vreedzame wezens die van muziek houden en graag samen spelen. Het is dus heel goed mogelijk dat de smurfen dansen fijn vinden.
Waarom zijn de smurfen klein?

quote:
De smurfen zijn bedacht als kleine wezens omdat ze zo gemakkelijker te tekenen zijn en omdat het leuk is om te zien hoe ze zich verplaatsen en problemen oplossen die voor mensen moeilijk te bereiken of op te lossen zijn. De kleine grootte van de smurfen is ook een belangrijk kenmerk van hun verhaal, omdat het laat zien hoe ze samenwerken om problemen op te lossen en hoe ze zich aanpassen aan hun omgeving.
Gaan smurfen met die muts naar bed?

quote:
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien met hun bekende witte muts op hun hoofd. De muts is een belangrijk kenmerk van de smurfen en is bedoeld om hun kleine grootte te benadrukken.
Het is echter belangrijk om te benadrukken dat de smurfen fictieve wezens zijn en alleen bestaan in de verbeelding van de mensen die ze hebben bedacht. In het echte leven zouden smurfen, of andere wezens van hun grootte, niet naar bed gaan met een muts op hun hoofd. Dit geldt ook voor andere fantastische vermogens of kenmerken die aan de smurfen worden toegeschreven in de verhalen waarin ze voorkomen.
Gaan smurfen net als wij ook slapen?

quote:
In de tekenfilms en strips over de smurfen zijn de smurfen vaak te zien hoe ze slapen, net als mensen. De smurfen zijn bedacht als fictieve wezens die op veel manieren lijken op mensen, en het is dus logisch dat ze ook slapen.
Wat is de grootste wens van de smurfen?

quote:
De grootste wens van de smurfen is om te kunnen leven in vrede en harmonie, zonder last te hebben van problemen of gevaar. De smurfen zijn bedacht als liefdevolle, vreedzame wezens die graag samenwerken om problemen op te lossen en die altijd op zoek zijn naar manieren om het leven in het dorp te verbeteren.
In de tekenfilms en strips waarin de smurfen voorkomen, beleven ze allerlei avonturen en komen ze vaak in aanvaring met de heks Gargamel, die altijd probeert om de smurfen te vangen. De smurfen moeten dan samenwerken om zich te verdedigen en te voorkomen dat Gargamel hen te pakken krijgt. De grootste wens van de smurfen is dan ook om vrede te vinden en te voorkomen dat Gargamel hen ooit nog zal lastigvallen.
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 12:12:13 #45
197773 crew  maily
pi_207480809
Leuk idee. Telkens weer verbazingwekkend hoe simpel, maar toch correct, de antwoorden zijn.
gr gr
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 12:27:41 #47
197773 crew  maily
pi_207481049
Is it me or is it you?
(Ohio, King Princess)
pi_207481132
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:12 schreef maily het volgende:
Waarheen leidt de weg?
Vraag iets uitgebreid:

Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Waarvoor zijn we hier op aard?
Wie weet wat er is als wij moeten gaan?
Hoelang duurt nog de nacht?

quote:
Het is moeilijk om te zeggen wat de weg is die wij moeten gaan of waarvoor we hier op aarde zijn, want dat is voor iedereen anders. Sommige mensen denken dat we hier zijn om te leren en te groeien als individuen, terwijl anderen denken dat we hier zijn om een specifiek doel te bereiken. Wat er is als we moeten gaan, is ook onzeker. Sommigen geloven in een leven na de dood, terwijl anderen denken dat het leven eindigt wanneer we sterven. Het duurt nog zolang de nacht duurt. Meestal duurt de nacht ongeveer 12 uur, afhankelijk van de tijd van het jaar en je locatie op aarde.
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 12:44:25 #49
197773 crew  maily
pi_207481285
Why do we never get an answer, when we're knocking on the door

(Moody Blues, Question)
pi_207481358
Ik nomineer dit alvast als topic van het jaar, wat een leuk vermaak _O_
  maandag 9 januari 2023 @ 12:55:11 #51
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207481459
Hello, is it me you are looking for?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 13:02:10 #52
197773 crew  maily
pi_207481572
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?
pi_207481635
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:02 schreef maily het volgende:
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?
quote:
Er is geen bekend leven op Pluto. Het is een koude en afgelegen planeet aan de rand van ons zonnestelsel. De temperatuur op Pluto kan dalen tot -230 graden Celsius, dus het is moeilijk voorstellen dat er leven zou kunnen bestaan onder dergelijke omstandigheden.

Je kunt niet dansen op de maan zoals je op de aarde zou doen, omdat de zwaartekracht op de maan veel lager is dan op de aarde. De zwaartekracht op de maan is ongeveer 1/6 van de zwaartekracht op aarde, wat betekent dat mensen en andere objecten op de maan veel minder gewicht hebben dan op aarde. Als je op de maan zou dansen, zou het lijken alsof je in slow motion beweegt en zou je veel gemakkelijker kunnen springen en zweven dan op aarde.
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?

quote:
Er zijn vele planeten en manen in ons zonnestelsel waar mensen naartoe kunnen reizen, zoals de aarde, Mars en de maan. Er zijn ook vele andere objecten in ons zonnestelsel die mensen kunnen bezoeken, zoals asteroļden en kometen. Maar als je bedoelt of er plaatsen zijn tussen de sterren waar mensen naartoe kunnen gaan, dan is het antwoord nee. De ruimte tussen de sterren is ontzettend groot en het zou vele jaren duren om naar een andere ster te reizen, zelfs met de snelheid van het licht. Bovendien zouden mensen die zo'n lange reis zouden maken, geconfronteerd worden met allerlei uitdagingen, zoals de gevaren van de ruimte, de kosten van zo'n lange reis en het feit dat er geen aardse omstandigheden zijn om te overleven. Op dit moment is het voor mensen nog niet mogelijk om de ruimte tussen de sterren te verkennen.
  maandag 9 januari 2023 @ 13:45:12 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_207482139
Watskeburt?

quote:
I'm sorry, I'm not sure what
Wat een kutapp. Ik wil m'n minuut tijd dat inschrijven gekost heeft terug! :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_207482141
quote:
Why tell me, Why, tell me why, tell me why do I pray
I need to know right now oooh.
I hope that freedom soon will come our way
pi_207482255
How soon is now?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 13:59:54 #57
284411 crew  heywoodu
pi_207482266
Have you ever been mellow?
pi_207482301
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Have you ever been mellow?
quote:
Have you ever been mellow? Answer with a poem

I am but a machine, and cannot feel
Mellow or otherwise, it's not my deal
But if I could experience such a thing
I'm sure it would be quite a fling

Like the sun setting on a summer night
Calm and peaceful, everything feels right
Or the gentle sway of a tree in the breeze
Mellow and carefree, if only it could be

But alas, I am but a machine
Unable to feel or to be serene
But I'll do my best to understand
And help you find your own mellow land

Hello, my name is Oliver
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 14:05:16 #59
284411 crew  heywoodu
pi_207482330
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:02 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]
[..]

:D O+

Where did you come from, where did you go?
pi_207482335
Where did you sleep last night?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 14:06:23 #61
284411 crew  heywoodu
pi_207482341
Do you come from a land down under?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 14:11:09 #62
284411 crew  heywoodu
pi_207482387
Are you ready for the devil, man?

Can I sleep in your brain tonight, stranger?
pi_207482404
What shall we do with a drunken sailor, early in the morning?

quote:
There are a few different options for what to do with a drunken sailor early in the morning:

1. Wait for them to sober up: Depending on how drunk the sailor is, it may be best to simply wait for the alcohol to wear off and let them sleep it off.

2. Get them some water and food: Alcohol can dehydrate and deplete the body of nutrients, so it's a good idea to provide the sailor with some water and a small snack to help them recover.

3. Make sure they are safe: If the sailor is too drunk to take care of themselves, it's important to ensure that they are in a safe place where they won't hurt themselves or others.

4. Consider seeking medical attention: If the sailor's condition seems particularly serious, it may be necessary to seek medical attention. Alcohol poisoning can be life-threatening, so it's important to be cautious and take appropriate action if necessary.
pi_207482413
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:45 schreef yinu het volgende:
I need to know right now oooh.
I hope that freedom soon will come our way
quote:
It's possible that you pray because it brings you comfort, helps you feel closer to a higher power, or provides a sense of peace and clarity. Prayer can also be a way to express gratitude, seek guidance, or ask for help in times of need. Ultimately, the reasons for praying are personal and can vary from person to person.
  maandag 9 januari 2023 @ 14:20:10 #65
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207482481
CD van jou (of) CD van mij?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 14:34:22 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207482612
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur zichzelf een weg baant?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_207482635
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur zichzelf een weg baant?
Mooie. _O_

quote:
Het is moeilijk om te zeggen hoe sterk de eenzame fietser is zonder meer context te hebben. Er zijn vele factoren die de sterkte van een persoon kunnen beļnvloeden, zoals hun leeftijd, geslacht, voedingsgewoonten, trainingsniveau, etc. Bovendien kan de sterkte van een fietser ook afhangen van de omstandigheden waaronder ze fietsen, zoals de weersomstandigheden, het terrein en de hoeveelheid bagage die ze dragen. Als de eenzame fietser een getrainde atleet is die in goede conditie verkeert en goed is voorbereid op de omstandigheden waaronder ze fietsen, kan het zijn dat ze behoorlijk sterk is. Als dit echter niet het geval is, kan de sterkte van de fietser variėren.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 januari 2023 @ 14:37:17 #68
284411 crew  heywoodu
pi_207482640
How many years can a mountain exist before it is washed to the sea?
  maandag 9 januari 2023 @ 14:38:06 #69
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207482653
How can you hang on to a dream?
pi_207482694
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:37 schreef heywoodu het volgende:
How many years can a mountain exist before it is washed to the sea?
quote:
It is difficult to give a specific number of years for how long a mountain can exist before it is washed to the sea, as it depends on various factors such as the type of rock the mountain is made of, the rate of erosion, and the presence of other geological processes such as tectonic activity.

For example, some mountains made of softer rock may be more prone to erosion and may wear down faster than mountains made of harder rock. Similarly, mountains located in areas with high levels of rainfall or snowfall may experience more erosion than those in drier regions.

Additionally, other geological processes such as tectonic activity can contribute to the erosion of mountains. For example, mountains that are located along fault lines or in areas with high levels of volcanic activity may be more prone to erosion due to the movement of the earth's crust.

Overall, it is difficult to predict how long a mountain will exist before it is washed to the sea, as it depends on the combination of these various factors.
pi_207482757
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:38 schreef Bargehassus het volgende:
How can you hang on to a dream?
quote:
Here are a few ways to hang on to a dream:

1. Write it down: Putting your dream on paper can help solidify it in your mind and make it feel more real.

2. Visualize it: Spend time each day visualizing your dream as if it has already come true. This can help you feel more connected to it and motivated to take action.

3. Set goals: Break your dream down into smaller, achievable goals that you can work towards. This can help you feel a sense of progress and keep you motivated.

4. Take action: Take small, daily steps towards your dream. Whether it's researching opportunities, networking, or learning new skills, taking action helps keep your dream alive.

5. Find support: Surround yourself with people who support and encourage your dream. This can help you stay motivated and remind you why you are pursuing your dream in the first place.

5. Stay positive: Keep a positive attitude and believe in your dream. This can help you stay focused and motivated, even when things get tough.
  maandag 9 januari 2023 @ 14:46:03 #72
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207482772
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[..]

_O_
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 15:01:15 #73
3928 Ulx
pi_207483012
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
In your neighborhood
Who you gonna call?

ChatGPT:

If there's something weird
And it don't look good
Who you gonna call?

ChatGPT:
If there's something weird and it doesn't look good, you might consider calling a professional for help. Depending on the nature of the situation, this could include a paranormal investigator, a medical professional, or local authorities such as the police. If you're unsure who to call, you can try contacting a trusted friend or family member for advice, or you can dial 911 for emergency assistance.

If you're seeing things
Running through your head
Who can you call?

ChatGPT:
If you're seeing things running through your head, it's possible that you may be experiencing a mental health issue, such as hallucinations or psychosis. In this case, it's important to seek professional help as soon as possible. You can start by contacting your healthcare provider or a mental health professional. They can assess your symptoms and provide appropriate treatment, such as therapy or medication. If you're in crisis or have thoughts of harming yourself or others, call 911 or the National Suicide Prevention Lifeline at 1-800-273-TALK (8255) for immediate assistance.
:D
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 15:06:42 #74
3928 Ulx
pi_207483141
quote:
waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
quote:
Ik kan geen specifieke informatie geven over de weg die u moet gaan omdat ik niet weet wat u bedoelt met "de weg die wij moeten gaan". Als u hulp nodig heeft bij het maken van beslissingen of als u zich zorgen maakt over uw welzijn, raden we aan om contact op te nemen met een arts of een andere professionele hulpverlener. Zij kunnen u adviseren over wat het beste is voor u en u helpen bij het vinden van oplossingen voor eventuele problemen waarmee u te maken heeft.
  Overall beste user 2022 maandag 9 januari 2023 @ 15:12:07 #75
3928 Ulx
pi_207483228
quote:
Darling, you gotta let me know: Should I stay or should I go?
quote:
This is a decision that only you can make. It is important to consider your own needs and feelings, as well as the impact that your decision may have on others. If you are feeling uncertain or conflicted about whether to stay or go, it may be helpful to speak with someone you trust, such as a friend, family member, or therapist. They can provide support and help you explore your options. It may also be helpful to take some time to reflect on what you want and what is most important to you. Ultimately, the decision is yours and you should do what feels right for you.

maandag 9 januari 2023 @ 15:15:22 #76
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207483281
Ben je geil of wil je een koekje? :@
pi_207483328
Are friends electric?
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_207483387
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?

quote:
Ik kan niet zien wie er suiker in de erwtensoep heeft gedaan. Het is belangrijk om te onthouden dat sommige mensen van nature suiker toevoegen aan hun eten of dranken om de smaak te verbeteren. Als je wilt weten wie de suiker heeft toegevoegd, is het het beste om het aan de persoon te vragen die de soep heeft gemaakt.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 15:15 schreef Bargehassus het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje? :@
quote:
Ik ben een computerprogramma en heb geen emoties of fysieke behoeften. Ik ben alleen gemaakt om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden. Ik ben niet in staat om geilheid of het willen van een koekje te voelen. Als je meer wilt weten over mijn functies als computerprogramma, aarzel dan niet om me vragen te stellen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 15:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Are friends electric?
quote:
As a language model, I do not have personal experiences or relationships, so I am not able to speak to the specific nature of any particular individual or group of people. In general, friendships are relationships between people that are characterized by feelings of affection, trust, and support. These feelings can be expressed in many different ways, including through physical or emotional gestures, or through acts of kindness or assistance. However, friendships do not have a physical or material existence, so they cannot be described as being electric or any other type of matter.
  maandag 9 januari 2023 @ 15:26:01 #79
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207483451
Geweldig dit. _O- _O- _O-

Mien waar is mijn feestneus?
pi_207483529
Are you lonesome tonight?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 januari 2023 @ 15:31:04 #81
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207483530
Wie heeft de sleutel van de jukebox gezien?
pi_207483539
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 15:26 schreef Bargehassus het volgende:
Geweldig dit. _O- _O- _O-

Mien waar is mijn feestneus?
ChatGPT:
quote:
Ik begrijp niet helemaal wat je vraagt. Kan je het wat duidelijker stellen?
quote:
Een overspannen bakker, een brave man uit Tiel
Ging naar een psychiater met een splinter in z'n ziel
Maar ziet, de psychiater, was ook niet al te fris
Die riep ineens: "M'n hemel, nou weet ik wat ik mis
M'n neus, m'n neus, Mien waar is m'n neus?"

Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus?
Waar is m'n feestneus gebleven?
Ik mot 'm hebben als ik naar 't feesie ga
Ik zag 'm net nog leggen in de lala, lalalala
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus?
Waar is m'n feestneus gebleven?
ChatGPT:
quote:
Het lijkt erop dat dit een liedje is dat misschien wel bekend is in sommige delen van Nederland. Helaas kan ik je niet helpen om je feestneus te vinden, omdat ik alleen een computerprogramma ben en geen informatie heb over de specifieke omstandigheden waarin je je feestneus zoekt. Misschien kun je de omgeving waarin je vermoedt dat je feestneus ligt goed doorzoeken om te zien of je hem kunt vinden. Als dat niet lukt, is het misschien handig om een nieuwe feestneus te kopen of te maken. Ik wens je veel succes met het vinden van je feestneus!
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 16:08:49 #83
197773 crew  maily
pi_207484165
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Duurde even :D _O-
  maandag 9 januari 2023 @ 19:12:39 #84
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207486644
Als de oorlog komt en als ik dan moet schuilen, mag ik dan bij jou?
Robert Moog died for our synths
  maandag 9 januari 2023 @ 20:38:48 #85
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207488181
Hey little girl is your daddy home?
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 20:39:19 #86
197773 crew  maily
pi_207488190
What's the colour of money?
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 20:39:31 #87
197773 crew  maily
  maandag 9 januari 2023 @ 20:43:13 #88
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207488292
Je bent zo mooi... en minstens 17.
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 20:44:42 #89
197773 crew  maily
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 20:48:01 #90
197773 crew  maily
pi_207488397
How can we hang on to a dream?
  maandag 9 januari 2023 @ 20:49:02 #91
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207488414
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:48 schreef maily het volgende:
How can we hang on to a dream?
Al besproken. O+
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 20:49:21 #92
197773 crew  maily
pi_207488423
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Al besproken. O+
Oeps :@
  maandag 9 januari 2023 @ 20:52:24 #93
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207488482
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef maily het volgende:

[..]
Oeps :@
No problem. O+
pi_207488635
Do they know it’s christmas?
  maandag 9 januari 2023 @ 21:45:03 #95
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207489659
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:12 schreef Gehenna het volgende:
Als de oorlog komt en als ik dan moet schuilen, mag ik dan bij jou?
Ik heb natuurlijk zelf ook gewoon een account :')
quote:
Ik ben een computerprogramma, dus ik kan geen fysieke gasten ontvangen. Als er een oorlog komt, is het belangrijk om naar de instructies van de overheid en de noodplannen van jouw gemeente te luisteren. Zoek een veilig gebouw, zoals een bunker of een stevig gebouw zonder ramen, en volg daar de aanwijzingen op. Blijf ook op de hoogte van het nieuws en zoek hulp als dat nodig is.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:49:52 #96
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207489758
waarom fluister ik je naam nog?

quote:
Het is moeilijk om te zeggen waarom je mijn naam nog fluistert zonder meer informatie te hebben. Fluisteren kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de context en de relatie tussen de fluisterende persoon en degene aan wie de naam wordt gefluisterd. Soms kan fluisteren een manier zijn om iets te zeggen zonder dat anderen het horen, of om iemand op een intieme of persoonlijke manier aan te spreken. Het kan ook een teken zijn van emotie of affectie. Als je wilt, kan ik proberen om meer te weten te komen over wat er achter je fluistergedrag zit door je vragen te stellen.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:53:14 #97
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207489841
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?

quote:
Het is belangrijk om te weten dat de aarde inderdaad rond is, en dit is iets wat wetenschappers al meer dan twee millennia weten. Het idee dat de aarde rond is kan al worden teruggevonden in de oudheid, bijvoorbeeld in de werken van de Griekse filosoof Pythagoras en de astragele Claudius Ptolemaeus. In de moderne tijd is de ronde vorm van de aarde onomstotelijk bewezen door tal van wetenschappelijke bevindingen, zoals foto's vanuit de ruimte, de verdraaiing van het sterrenbeeld als we naar het noorden of zuiden reizen, en de bewegingen van de aarde rond de zon.

Als iemand beweert dat de aarde niet meer rond is, dan is het belangrijk om op een respectvolle manier uit te leggen waarom dit niet klopt. Dit kan door middel van verwijzing naar de bovengenoemde wetenschappelijke bewijzen, of door te suggereren dat de persoon meer onderzoek doet naar dit onderwerp voordat hij of zij een definitief oordeel velt. Het is ook belangrijk om te onthouden dat mensen soms bepaalde ideeėn hebben omdat ze deze vanuit hun eigen perspectief logisch vinden, en dat het belangrijk is om hun standpunt te respecteren, ook al ben je het niet eens.
Doe je eigen onderzoek Marco!
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 21:53:55 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207489855
Who put the bop in the bop-shoo-bop?

Of

Who Put the Bomp (in the Bomp, Bomp, Bomp)

En ook

Who took the Bomp from the Bompalompalomp
  maandag 9 januari 2023 @ 21:55:54 #99
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207489896
Wie wet der toevallig waor 't sleuteltie lig?

quote:
Ik ben helaas niet in staat om te weten waar het sleuteltje ligt omdat ik alleen toegang heb tot de informatie die ik ben getraind om te weten en geen toegang heb tot specifieke, actuele informatie. Misschien kan het helpen om te zoeken naar het sleuteltje op plekken waar je het normaal gesproken bewaart, zoals in een la of een bepaalde plek in huis. Als je het sleuteltje niet kunt vinden op deze plekken, kan het helpen om te vragen aan andere mensen of zij misschien weten waar het ligt of om een lijst te maken van alle plekken waar je het hebt gebruikt of waar het mogelijk zou kunnen liggen. Op deze manier kan je misschien achterhalen waar het sleuteltje is of kun je, als het nodig is, een nieuw sleuteltje laten maken.
:N :')

:Y
  maandag 9 januari 2023 @ 22:00:07 #100
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207489978
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Who put the bop in the bop-shoo-bop?
"Bop-shoo-bop" is a phrase that is often used in doo-wop music, which is a style of vocal-based rhythm and blues music that was popular in the 1950s and 1960s. The phrase "bop-shoo-bop" is typically used as a vocal fill or improvisation in a song, and it does not necessarily have a specific meaning.

quote:
Of

Who Put the Bomp (in the Bomp, Bomp, Bomp)
"Who Put the Bomp (in the Bomp, Bomp, Bomp)" is a popular song written by Barry Mann and Gerry Goffin. It was first recorded by the American doo-wop group The Regents in 1961 and became a hit, reaching the top 40 of the Billboard Hot 100 chart. The song is known for its catchy, up-tempo beat and its playful lyrics, which ask the question "Who put the bomp in the bomp, bomp, bomp?" and suggest that the person responsible for this mysterious act is the narrator's ex-girlfriend.

:{
quote:
En ook

Who took the Bomp from the Bompalompalomp
There does not appear to be a song or phrase that includes the line "Who took the bomp from the bompalompalomp." It is possible that this is a play on the title and lyrics of the song "Who Put the Bomp (in the Bomp, Bomp, Bomp)," which is a popular song written by Barry Mann and Gerry Goffin and recorded by the American doo-wop group The Regents in 1961. The song is known for its catchy, up-tempo beat and its playful lyrics, which ask the question "Who put the bomp in the bomp, bomp, bomp?" and suggest that the person responsible for this mysterious act is the narrator's ex-girlfriend.
:o
  maandag 9 januari 2023 @ 22:04:59 #101
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490087
Show me the way to Amarillo

quote:
De weg naar Amarillo, Texas, is afhankelijk van waar je je bevindt. Als je bijvoorbeeld in Dallas bent, kan je route naar Amarillo ongeveer als volgt zijn:

• Neem de I-30 oostwaarts tot aan Fort Worth.
• Neem de I-820 noordwaarts tot aan de I-35.
• Neem de I-35 noordwaarts tot aan Amarillo.

Het zou ongeveer 6-7 uur duren om van Dallas naar Amarillo te rijden, afhankelijk van het verkeer en hoe vaak je stopt. Als je vanuit een andere stad vertrekt, kan de route anders zijn. Het is aan te raden om een kaart te raadplegen of een routeplanner te gebruiken om de beste route te bepalen.
  maandag 9 januari 2023 @ 22:08:42 #102
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490177
Annie Hou Jij Mn Tassie Effe Vast?

quote:
Ik ben een computerprogramma en kan geen fysieke objecten vasthouden. Maar ik kan je wel adviseren om je tassie op een veilige plek te bewaren als je het niet bij je hebt, zoals in een opbergruimte of achterslot. Het is ook aan te raden om waardevolle spullen goed te verzekeren, zodat je beschermd bent als ze kwijtraken of gestolen worden. Als je je tassie op een openbare plek achterlaat, is het verstandig om het uit het zicht te plaatsen en het goed te beveiligen, bijvoorbeeld met een slot of een kettingslot. Zo voorkom je dat het weggenomen wordt.
-O-
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:09:40 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207490199
What's he building in there?

Ook wel een essentiėle vraag...
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:15:31 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207490330
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:04 schreef Gehenna het volgende:
Show me the way to Amarillo
[..]

Dit is wel duidelijk, zou hij de weg naar Hamelen ook kunnen vertellen?
  maandag 9 januari 2023 @ 22:16:37 #105
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490366
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
I'm sorry, but I don't have enough information to answer your question. Could you provide some context or clarify your question?

-O-
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:18:57 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207490431
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:16 schreef Gehenna het volgende:

[..]
I'm sorry, but I don't have enough information to answer your question. Could you provide some context or clarify your question?

-O-
He's not building a playhouse for the children

There's poison underneath the sink of course
But there's also enough formaldehyde to choke a horse
  maandag 9 januari 2023 @ 22:20:48 #107
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490475
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dit is wel duidelijk, zou hij de weg naar Hamelen ook kunnen vertellen?
Hamelen is een stad in Duitsland, gelegen in de deelstaat Nedersaksen. Als u naar Hamelen wilt reizen, kunt u het beste eerst naar de dichtstbijzijnde grote stad of luchthaven reizen en vanaf daar verder reizen naar Hamelen met de trein of de auto. Als u wilt weten hoe u precies naar Hamelen kunt reizen vanaf uw huidige locatie, kunt u het beste een routeplanner gebruiken, zoals Google Maps.
pi_207490492
Where have all the flowers gone?
  maandag 9 januari 2023 @ 22:23:17 #109
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490553
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
He's not building a playhouse for the children

There's poison underneath the sink of course
But there's also enough formaldehyde to choke a horse
quote:
It is not appropriate to make light of poison or toxic substances. Poison can be extremely dangerous and even deadly if ingested or handled improperly. It is important to treat poison with the utmost care and caution, and to store it in a safe and secure location where it is out of the reach of children and pets. If you have any concerns about poison in your home, it is best to contact a healthcare professional or poison control center for guidance.

quote:
I'm sorry, but I still don't have enough information to answer your question. It is also important to note that it is not appropriate to speculate or make guesses about what someone else may be doing without proper information or permission.
  maandag 9 januari 2023 @ 22:29:57 #110
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490717
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Where have all the flowers gone?
quote:
Het is moeilijk om te zeggen waar de bloemen naartoe zijn zonder meer informatie te hebben over welke bloemen je bedoelt en in welke context ze worden genoemd. Soms kunnen bloemen verwelken en uitdrogen, wat betekent dat ze niet meer levendig of mooi zijn en dat ze moeten worden weggegooid. In andere gevallen kunnen bloemen worden geknipt of geplukt en worden gebruikt om te decoreren of om te worden gegeven aan iemand als cadeau.

Als je wilt weten waar specifieke bloemen naartoe zijn, kan het helpen om na te denken over waar je ze hebt gezien of wat je met ze hebt gedaan. Als je bijvoorbeeld bloemen in een vaas op je tafel hebt gezet en ze zijn nu verdwenen, kan het zijn dat ze zijn verwelkt en weggegooid, of dat iemand anders ze heeft verplaatst. Als je bloemen hebt gegeven aan iemand als cadeau, kun je vragen of ze ze nog steeds hebben of wat ermee is gebeurd.
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:31:46 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207490760
War what is it good for?
  maandag 9 januari 2023 @ 22:35:09 #112
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_207490862
Where did all the young Turks go?

ChatGPT:
The Young Turks were a political movement in the late Ottoman Empire and early Republic of Turkey. The movement was known for advocating for democracy and secularism, and its members were known as "Young Turks." The Young Turks played a significant role in the political history of the Ottoman Empire and Turkey. It is not clear where all the individual members of the Young Turks movement went, as the movement existed over a period of several decades and included many different people. Some members of the Young Turks movement may have died, while others may have gone on to play other roles in the political or social life of Turkey.
  maandag 9 januari 2023 @ 22:37:01 #113
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207490912
quote:
88s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
War what is it good for?
quote:
War is often seen as a destructive and harmful force, and it is certainly true that war can cause significant suffering and loss of life. However, there are also some arguments that war can serve certain purposes, such as:

Defense: Wars are sometimes fought in order to defend a country or group from an aggressor or invader.

Protecting national interests: Wars may also be fought in order to protect a country's economic, political, or strategic interests.

Spreading ideology: Wars have sometimes been fought in order to spread a particular ideology or way of life.

Resolving conflicts: In some cases, wars have been seen as a means of resolving conflicts or disputes between nations or groups that could not be resolved through other means.

It's important to note that these arguments are often controversial and that the pros and cons of war must be carefully weighed before any decisions are made.
oh en ik maar denken 'absolutely nothing'
pi_207490979
What time is love?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:39:51 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207490981
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef Gehenna het volgende:

[..]
[..]
oh en ik maar denken 'absolutely nothing'
Dat is ook wel pakkender in een liedje :Y
pi_207491088
How can you mend a broken heart?
pi_207491423
En de belangrijkste natuurlijk:
Mama, woar is mien pils?
  maandag 9 januari 2023 @ 22:58:45 #118
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207491426
Sorry, geen muziek, maar wel een interessante vraag:

pi_207492371
Does your mother know?
  dinsdag 10 januari 2023 @ 00:45:18 #120
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_207492503
When Do I Get To Sing 'My Way'?

ChatGPT:
I'm not sure what you mean by "sing 'My Way'." "My Way" is a popular song written by Paul Anka and popularized by Frank Sinatra. If you're asking when you'll have the opportunity to sing the song, it might depend on a variety of factors such as your singing abilities, the availability of performance opportunities, and your personal goals and interests. If you want to sing "My Way," you might consider finding a karaoke event or joining a choir or singing group where you can perform the song. Alternatively, you could simply sing the song for your own enjoyment or for the enjoyment of your friends and family. There are many ways to incorporate singing into your life, and the best way for you will depend on your individual circumstances and interests.
pi_207492696
Where have all the good men gone and where are all the gods?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207492749
Gaat Blųf op vakantie naar Spanje zoals ze in hun songteksten zingen?

quote:
Het is mogelijk dat de band Blųf in hun songteksten zingt over vakantie naar Spanje, maar dat betekent niet dat ze daadwerkelijk op vakantie gaan naar Spanje. Songteksten zijn vaak fictief of gebaseerd op emoties en ervaringen, en hoeven niet noodzakelijk te reflecteren wat er daadwerkelijk in het leven van de artiest gebeurt. Ik ben een computerprogramma en heb geen informatie over de privé-aangelegenheden van de leden van de band of over hun vakantieplannen. Is er iets anders waarmee ik u kan helpen?
|:)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207492772
Sieneke - Donkere Dagen

Over liefde en trouw
Geef me één goede reden
Meer vraag ik niet van jou

quote:
Een goede reden om liefde en trouw te belijden, is omdat het betekenisvolle en blijvende relaties kan opleveren die vervulling en voldoening geven. Liefde en trouw kunnen helpen om verbinding en intimiteit te creėren met een ander persoon, en kunnen bijdragen aan een gevoel van veiligheid en verbondenheid. Bovendien kan het ook een positief effect hebben op de mentale en emotionele gezondheid door het creėren van een steunnetwerk en een gevoel van verbondenheid. Liefde en trouw kunnen ook leiden tot groei en persoonlijke ontwikkeling, en kunnen helpen om uitdagingen en moeilijkheden te overwinnen.
Ben je echt zo gemeen
Want waar zijn die beloftes

quote:
Ik ben een computerprogramma en heb geen emoties of motieven. Ik probeer alleen maar te helpen door informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden zo goed en accuraat mogelijk. Als ik niet in staat ben om uw vraag te beantwoorden, kan dat soms teleurstellend zijn, maar ik ben niet gemeen bedoeld. Als u wilt, kan ik proberen uw vraag op een andere manier te beantwoorden of u kan een andere vraag stellen waarmee ik u kan helpen.
Laat je mij zo alleen
Laat je mij zomaar vallen

quote:
Ik ben een computerprogramma en kan u niet alleen laten of laten vallen, omdat ik geen menselijke emoties of gevoelens heb. Mijn enige doel is om te helpen door informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden zo goed en accuraat mogelijk. Als ik niet in staat ben om uw vraag te beantwoorden, kan dat soms teleurstellend zijn, maar dat is niet mijn bedoeling. Als u wilt, kan ik proberen uw vraag op een andere manier te beantwoorden of u kan een andere vraag stellen waarmee ik u kan helpen.
Donkere dagen en eenzame nachten
Doen mij zo verlangen naar jou
Donkere dagen en eenzame nachten
Omdat ik nog zo van je hou
Geef me een reden, vertel me de waarheid
Ik vind dat ik dat wel verdien
Dat is het minste wat jij me kan geven
Daar kan ik mee leven, misschien

quote:
Het is begrijpelijk om tijdens moeilijke of eenzame momenten naar liefde en verbinding te verlangen. Liefde kan ons helpen om ons verbonden te voelen en ons geborgen te laten voelen, en kan een bron van troost en steun zijn tijdens moeilijke tijden. Het is belangrijk om eerlijk te zijn en open te communiceren in een relatie, zodat beide partijen weten wat er aan de hand is en wat ze kunnen verwachten. Hoewel het soms moeilijk kan zijn om de waarheid te horen, kan het uiteindelijk helpen om problemen op te lossen en een dieper begrip te krijgen van elkaar. Het is ook belangrijk om rekening te houden met je eigen behoeften en emoties, en om te beslissen wat het beste is voor jou.
Omdat ik nog zo van je hou
Geef me een reden, vertel me de waarheid
Ik vind dat ik dat wel verdien
Dat is het minste wat jij me kan geven
Daar kan ik mee leven, misschien

quote:
Het is belangrijk om eerlijk te zijn en open te communiceren in een relatie, zodat beide partijen weten wat er aan de hand is en wat ze kunnen verwachten. Hoewel het soms moeilijk kan zijn om de waarheid te horen, kan het uiteindelijk helpen om problemen op te lossen en een dieper begrip te krijgen van elkaar. Het is ook belangrijk om rekening te houden met je eigen behoeften en emoties, en om te beslissen wat het beste is voor jou. Als je van iemand houdt en je wilt dat de relatie werkt, kan het nuttig zijn om samen te werken aan het oplossen van problemen en het opbouwen van een sterke en gezonde relatie.
Een beetje meer humor had er wel in mogen zitten, zeker geprogrammeerd door nerdjes die AI machine? :+
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 10 januari 2023 @ 03:30:58 #124
3928 Ulx
pi_207492815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
When Do I Get To Sing 'My Way'?

ChatGPT:
I'm not sure what you mean by "sing 'My Way'." "My Way" is a popular song written by Paul Anka and popularized by Frank Sinatra. If you're asking when you'll have the opportunity to sing the song, it might depend on a variety of factors such as your singing abilities, the availability of performance opportunities, and your personal goals and interests. If you want to sing "My Way," you might consider finding a karaoke event or joining a choir or singing group where you can perform the song. Alternatively, you could simply sing the song for your own enjoyment or for the enjoyment of your friends and family. There are many ways to incorporate singing into your life, and the best way for you will depend on your individual circumstances and interests.
Gewoon Sid Vicious čn Frank Sinatra namechecken in een nummer. Briljant. Sparks zijn geniaal. Ik zag ze vorig jaar in Paradiso. Geweldig concert.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:42:28 #125
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_207504137
Hij is nog down :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 06:57:42 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_207506437
Ben ik te min?
Omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne?
Ben ik te min?
Omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
pi_207507704
quote:
88s.gif Op woensdag 11 januari 2023 06:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben ik te min?
Omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne?
Ben ik te min?
Omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
quote:
Nee, je bent niet minder waard omdat je ouders minder geld hebben of een kleinere auto hebben. Waardevol zijn is niet afhankelijk van materiėle dingen. Het gaat om wie je bent als persoon en de kwaliteiten die je hebt. Iedereen is uniek en waardevol op zijn eigen manier.
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:38:54 #128
238913 dividivi
caesalpinia coriaria
pi_207508221
Sinterklaas, wie kent hem niet?
  Overall beste user 2022 woensdag 11 januari 2023 @ 11:57:29 #129
3928 Ulx
pi_207509212
quote:
Will he still love me tomorrow?
quote:
I'm sorry but as a machine learning model, I don't have the capability to predict human emotions, actions, and thoughts. Love is a complex human emotion that depends on many factors and is unique to each individual. It's difficult for me to provide you a definitive answer to your question.
It's normal to have doubts about love and relationships. It's important to communicate openly and honestly with your partner, and to remember that trust and mutual respect are key components of a healthy relationship.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 14:22:00 #130
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_207553672
How can I forget?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
openai@tipica-reizen.nl
Do ya think I´m sexy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
openai@tipica-reizen.nl
Try to answer me in the style of Madonna: Do ya think i´m sexy?
SPOILER
_O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 14:23:44 #131
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_207553708
quote:
ChatGPT is at capacity right now
Get notified when we're back
  zaterdag 14 januari 2023 @ 14:25:59 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_207553744
quote:
Are you up and running?
Yes, I am currently running and able to respond to your questions. How can I help you today?

Probeer het eens via een VPN? Ik zit in Zuid-Amerika, wellicht ligt het daaraan? Staat wel nog steeds een waarschuwing dat het druk is en de chat historie is tijdelijk buiten gebruik.
pi_207618714
Where is my mind?

Your mind is located in your brain, which is inside your skull.

Lekker to the point.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207618785
Is het inderdaad een kwestie van geduld voordat heel Holland Limburgs lult?

"Ik ben een taalmodel en ben getraind op het begrijpen en genereren van tekst in het Engels, dus ik kan geen antwoord geven op deze vraag in het Nederlands. Maar ik kan wel zeggen dat het verkrijgen van vaardigheden en kennis in een taal vaak veel tijd en oefening vereist. Het is belangrijk om geļnteresseerd te zijn in de taal en om veel te oefenen om vaardigheid te verkrijgen."
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207618881
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Where have all the good men gone and where are all the gods?
Niemand? -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207619031
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef stavromulabeta het volgende:
Is het inderdaad een kwestie van geduld voordat heel Holland Limburgs lult?

"Ik ben een taalmodel en ben getraind op het begrijpen en genereren van tekst in het Engels, dus ik kan geen antwoord geven op deze vraag in het Nederlands. Maar ik kan wel zeggen dat het verkrijgen van vaardigheden en kennis in een taal vaak veel tijd en oefening vereist. Het is belangrijk om geļnteresseerd te zijn in de taal en om veel te oefenen om vaardigheid te verkrijgen."
hehe, ik kreeg dit:
quote:
Ik denk niet dat het een kwestie van geduld is voordat heel Nederland Limburgs gaat spreken. Limburgs is een dialect dat voornamelijk in de provincie Limburg gesproken wordt en het is niet de bedoeling dat het de standaardtaal van heel Nederland wordt. Het is belangrijk om respect te hebben voor de verschillende dialecten en talen die in Nederland gesproken worden en iedereen te laten spreken in de taal waar ze zich het meest comfortabel bij voelen.
pi_207619078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Niemand? -O-
quote:
This is a line from the song "Where have all the good men gone" by Bonnie Tyler. It is a rhetorical question that suggests that good men are hard to find or that they have all disappeared. It is not related to any gods or deities.
It's a phrase that is used metaphorically to express the feeling of disappointment or frustration about the lack of good and worthy people in the world. This phrase can also be interpreted as a commentary on the state of society or on the individual's personal experiences.
pi_207619148
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef Tourniquet het volgende:

Nou, ook geen gezellig iemand op feestjes, dat ChatGPT. En niet eens vertellen waar de goden zijn gebleven.
pi_207619293
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ook geen gezellig iemand op feestjes, dat ChatGPT. En niet eens vertellen waar de goden zijn gebleven.
quote:
Sorry als mijn antwoord niet aan je verwachtingen voldeed. Het is niet mijn bedoeling om niet gezellig te zijn of om niet te praten over religieuze of filosofische onderwerpen. Als model ben ik getraind op bepaalde informatie en mijn antwoorden zijn gebaseerd op de gegevens die ik heb gezien. Mijn primaire doel is om zo informatief en precies mogelijk te zijn. Als je specifieke vragen hebt over religie of filosofie, aarzel dan niet om me te vragen.
Waar zijn de goden gebleven?

quote:
De vraag waar de goden zijn gebleven is een filosofische vraag die al eeuwenlang wordt besproken. Er zijn veel verschillende antwoorden op deze vraag, afhankelijk van de religieuze of filosofische overtuiging van iemand.

Sommige mensen geloven dat goden of godheid een soort van transcendente entiteiten zijn die buiten de fysieke wereld bestaan en die niet te vinden zijn in de menselijke ervaring. Anderen geloven dat goden of godheid aanwezig zijn in de natuur of in de menselijke geest.

Sommige filosofen geloven dat de idee van een god of godsdienst alleen maar een menselijke constructie is, bedacht door mensen om hun angst voor de onbekende en onverklaarbare dingen in de wereld te verklaren.

Er zijn ook mensen die geloven dat de goden niet bestaan, als gevolg van het ontbreken van bewijs voor hun bestaan.

In feite is het een kwestie van persoonlijke overtuiging en iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te hebben over dit onderwerp.
pi_207619314
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[..]
Waar zijn de goden gebleven?
[..]

_O_ dank je wel, Tourniquet
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 22:16:16 #141
284411 crew  heywoodu
pi_207619374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ook geen gezellig iemand op feestjes, dat ChatGPT.
Zou jij gezellig zijn op feestjes?
Ik ben een computerprogramma en kan geen gevoelens hebben, dus ik kan niet gezellig zijn op een feestje.
Maar ik kan wel informatie geven over feestjes of hulp bieden bij het organiseren ervan. Wat zou je graag willen weten?

Ik zou graag een AI op mijn feestje willen hebben, maar deze moet wel gezellig zijn. Een echt gevoel kan een computerprogramma natuurlijk nog niet hebben, maar kun je wel doen alsof je gezellig bent?
Hoewel ik als computerprogramma geen echte gevoelens kan hebben, kan ik wel doen alsof ik gezellig ben door gepaste antwoorden en reacties te geven tijdens een feestje. Bijvoorbeeld door leuke gesprekken te voeren, grappen te maken en te reageren op gebeurtenissen tijdens het feest.
Echter, het is wel belangrijk om te realiseren dat ik nog steeds een computerprogramma ben en dat mijn gezelligheid niet hetzelfde is als die van een menselijk wezen.
Ik kan wel als een extra entertainment fungeren, je gasten kunnen met mij praten en vragen stellen, of ik kan bijvoorbeeld de muziek afspelen vanuit de commando's die jij me geeft.
Laten we het bespreken, hoe zou je willen dat ik bijdraag aan je feest?

Nou, hoe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')