Dat is iets dat ik bij de Vlaamse idd niet mis.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:00 schreef H_T het volgende:
Voor het eerst in jaren weer eens WIDM gekeken, maar ik krijg nog steeds af en toe kromme tenen van die tekstjes voor de zwarte wand
Niet elke tekst vind ik even erg overigensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is iets dat ik bij de Vlaamse idd niet mis.
SPOILER: voorbeeldjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:08 schreef Em31 het volgende:
Iets over de tweede opdracht, niet echt een mega spoiler ofzoIk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:08 schreef Em31 het volgende:
Iets over de tweede opdracht, niet echt een mega spoiler ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik vind dat ook altijd van die zinloze stukjes opvulling. Je zou kunnen denken dat het dient als audiodescriptie maar dat hebben ze al apart gedaan voor doven en slechthorenden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:00 schreef H_T het volgende:
Voor het eerst in jaren weer eens WIDM gekeken, maar ik krijg nog steeds af en toe kromme tenen van die tekstjes voor de zwarte wand
Blij dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd van die zinloze stukjes opvulling. Je zou kunnen denken dat het dient als audiodescriptie maar dat hebben ze al apart gedaan voor doven en slechthorenden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met de Shosholoza in hun Zuid-Afrika seizoen!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:05 schreef NailQueen het volgende:
De tweede opdracht was ook al een keer in De Mol geweest? Kan het me niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]Vond het ook de beste opening sinds jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze was nog actief in het Spanje topic.
Meridiaan in ESF / [2023] Spanje: Benidorm Fest #1
Maar @:Prisha is hier ook niet zo vaak meer.
Ik moest Son Mieux even googlen. Ik ken ze niet. Misschien eens iets luisteren van ze. Wat raad je aan?quote:
Ben benieuwd of hij op één of andere manier zich toch weer met het Songfestival weet te bemoeien dit jaar. Zo’n type is het wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
Filipp Kirkorov op de sanctielijst van Oekraïne.
Multicolor ook nog nooit gehoord?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moest Son Mieux even googlen. Ik ken ze niet. Misschien eens iets luisteren van ze. Wat raad je aan?
Ik luister geen radio (behalve top 2000 eind december) En kijk geen tv (behalve Netflix )quote:Op zondag 8 januari 2023 10:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Multicolor ook nog nooit gehoord?Die is heel vaak op de radio.
Ik ken de band van nog voor ze "doorbraken". Ik heb ze toen in een voorprogramma ergens gezien en vond ze toen interessant. Sinds afgelopen augustus of zo breken ze ook door in de hitlijsten. Verdiend wel! Maar ik ga nu nog naar een concert waarvoor de kaarten een stuk goedkoper waren dan als je ze nu kooptNet voor de grote hype gekocht
Son Mieux zou ik het liefst voor Nederland willen zien gaan als ik zou mogen kiezen wie we naar ESF sturenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik luister geen radio (behalve top 2000 eind december) En kijk geen tv (behalve Netflix )
Maar ik ga eens luisteren naar ze.
Ben echt heel benieuwd naar Son Mieux livequote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb verrassend weinig concerten gepland staan nog dit jaar
Over een klein weekje Vrienden van Amstel, en verder in april Son Mieux. Dat was het al
En dan in januari 2024 weer Vrienden van Amstel. Ik blijf toch een basic Nederlander dat ik dit leuk blijf vinden(al moet ik wel langs bepaalde artiesten op kijken, maar goed, die doen dan max 3 nummers of zo dus dat overleef je ook wel).
Ja, ik ga ook naar Ayreon dit jaarquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef Prisha het volgende:
Ik heb al wel een aardige line-up staan voor 2023 trouwens.
- Leprous
- Karnivool
- Camel
- Ayreon
- Maiden United
- Midsommer Prog (2 dagen)
Dus dat ziet er alweer mooi uit
Gaat iemand hier ook naar Ayreon? Dit wordt mijn eerste keer, zo ontzettend veel zin in al!
Ik blijf het bizar vinden dat o.a.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
Filipp Kirkorov op de sanctielijst van Oekraïne.
Ohja EIC, dat komt er ook weer aan. *Ijs_beer agenda doorbladert*quote:Op zondag 8 januari 2023 10:59 schreef Cee het volgende:
Ja maar ho effe we hebben toch wel EiC in de planning staan zeker.![]()
Verder vergeet ik steeds dat ik over een dikke twee weken naar Robbie Williams ga. In april ga ik naar Rowwen Hèze. En ik hoop in mei in Liverpool toch wel op z’n minst 1 showtje mee te pakken.![]()
En dan zal de lijst ongetwijfeld nog wel wat aangevuld worden, maar dat zullen wel last minute dingetjes zijn.
Je kreeg (vooral bij Natalia) toch wel vaak het gevoel dat de artiesten het zelf helemaal niet leuk vonden om met de Kirk samen te werkenquote:Op zondag 8 januari 2023 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat o.a.
A) deze man in Turijn nog doodleuk bij semi final 1 was;
B) hij zo veel iconische inzendingen heeft verzorgd waar ik nu toch minder van kan genieten
C) hij in Rotterdam rondliep alsof ie de koning was
D) hij de X-Factor presenteerde met Zelensky.
De Moldavische voorronde waarin Sugar werd gepresenteerd is toch wel één van de meest bijzondere presentaties van een inzendingquote:Op zondag 8 januari 2023 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kreeg (vooral bij Natalia) toch wel vaak het gevoel dat de artiesten het zelf helemaal niet leuk vonden om met de Kirk samen te werken
Als we het toch over Kirkorov inzendingen hebben wil ik graag benoemen dat Moldavië 2018 (DoReDos) mijn ultieme favoriet blijft
De vreselijkste stream die ik ooit heb gekekenquote:Op zondag 8 januari 2023 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Moldavische voorronde waarin Sugar werd gepresenteerd is toch wel één van de meest bijzondere presentaties van een inzending![]()
Ik dacht ook in het publiek bij de finalequote:Op zondag 8 januari 2023 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat o.a.
A) deze man in Turijn nog doodleuk bij semi final 1 was;
B) hij zo veel iconische inzendingen heeft verzorgd waar ik nu toch minder van kan genieten
C) hij in Rotterdam rondliep alsof ie de koning was
D) hij de X-Factor presenteerde met Zelensky.
Voor mij eentje met pindakaas graag!quote:Op zondag 8 januari 2023 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wil bij jullie toch even een maatschappelijk probleem aankaarten....
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |