Dat vermoeden had ik ook, maar wilde geen onjuiste namen noemen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Tailfox (staartvos)?
Was ooit anoniem gegaan. Weet niet of hij daarna nog een andere nick heeft gehad.
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb @:Natasvda gevraagd en die vond het goed om een topic op FOK! te openen.
GC / Tailfox / Tailless overledenecht wel heel naar nieuws, heb hem wel eens gemeet aardige enthausiaste jongen.
Sterkte!quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.
Vreemd maar verder wel een hele goeie gozerquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:52 schreef Molo het volgende:
Herkende hem net op foto die ik op Twitter voorbij zag komen
Één van de vreemdste personen die ik ooit ontmoet heb op een meet.
Die heeft niet oud mogen worden, heel verdrietig
Sterkte, herkenbaar. Ik heb dat bij mijn beste vriendin, is al 15 jaar dood en ik kan daar nog steeds zoveel verdriet van hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.
We zullen de lijst binnenkort updaten, en haar dan ook toevoegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis Gynaika, oude rot. Mensje was 85 en was waarschijnlijk een van de oudste fokkers, zat graag op Fok overleden in 2019.
Blijkt het wel degelijk bij bepaalde zaken goed te hebben ingeschat. Verdient imo zeker een plekje in de lijst.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:17 schreef Viv het volgende:
[..]
We zullen de lijst binnenkort updaten, en haar dan ook toevoegen.
Haar laatste posts zijn van 2020 trouwens.![]()
Dittoquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie. Dus loop regelmatig achter
Anosmie is een leukerd en hij hoopt dm's van hasr te krijgen. Moet ik alles uitleggen hier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?![]()
wie of wat is hasr??quote:Op maandag 31 juli 2023 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anosmie is een leukerd en hij hoopt dm's van hasr te krijgen. Moet ik alles uitleggen hier.
Yvonniaans voor haar, dat smaps je toch wrk.quote:
For real?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Dit topic is er ook nog.
GC / Welke FOK!ker mis jij en waarom? #3
Volgens mij geschikter om te bespreken wie we al een tijd niet hebben gezien op FOK!
(Ik weet dat ik niet de enige ben die schrikt als dit In memoriam-topic weer bovenaan staat.)
Wat is er gebeurd, als ik vragen mag? Ze had wel CVS (meen ik) maar daar overlijd je niet aan.quote:
Je hebt pm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, als ik vragen mag? Ze had wel CVS (meen ik) maar daar overlijd je niet aan.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:04 schreef maartena het volgende:
Ik kom eigenlijk al jaren niet meer op FOK!, maar kwam voor dit bericht weer even hier kijken..... Ik ben er vandaag achter gekomen dat FOK! gebruiker popolon (voornaam: Olav) op 6 September is overleden in de VS. Ik heb hem nooit ontmoet, maar wij bevonden ons vaak in dezelfde Facebook groepen en FOK! topics vanwege onze gedeelde levenservaring met een immigratie naar de USA.
Ik zag nog geen bericht op FOK!, dus ik laat het bij deze weten. Hij laat een vrouw en een zoon achter. Verder geen details bekend.
Rust in vrede, Olav!
Een link naar het lokale overlijdensbericht: https://stroofuneralhome.(...)bituaries&Itemid=101
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |