quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Phaidra het volgende:
En even een nieuwe post. Bij toeval kwam ik er vandaag achter dat V1z0R is overleden, al in maart 2023.
Maar volgens mij is hij nog niet genoemd in dit topic.Jeetje! Wat erg. Fijn dat je het deelt, was hij niet bij de bbq meet in t bos? Ik weet het niet zo goed meer…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Rust zacht, lieve Viesoor.
Kwak
Ach nee. Die ken ik van hier. Van de meetings bij Ted, van Twitter, van de keren dat ze mij moed insprak terwijl ze zelf zo ziek was.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.
Ja klopt!quote:Op zondag 5 januari 2025 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jeetje! Wat erg. Fijn dat je het deelt, was hij niet bij de bbq meet in t bos? Ik weet het niet zo goed meer…
Dat is echt een naam uit het verleden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef yvonne het volgende:
Mij bereikte het bericht dat Spookvrouw is overleden na een kort ziekbed.
*ze strooide met sterretjes*
Een user uit de beginjaren van FOK! een dame die altijd een lach bracht waar ze ook kwam.
Echt vreselijk veel plezier met haar gehad.
Tot je elkaar uit het oog verliest en dan zo'n bericht ontvangt.
* yvonne strooit met sterretjes
Dank je voor het delen.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder is.
Het leven was hem te zwaar en hij heeft voor zijn rust gekozen.
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaartvolgt nog
Namens FOK! gecondoleer en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat was er aan de hand?quote:Op maandag 7 april 2025 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Och wat een triest nieuws. Ik wist dat hij het heel zwaar had, hij kwam een tijdje geleden ook weer eens buurten bij Radio49. Rust zacht.
Damn, daar schrik ik van.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder is.
Neeeee.......quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden enhttps://i.fokzine.net/s/smile.gif vrienden.
Damnquote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat een vreselijk en erg heftig nieuws, ik hoop dat hij eindelijk de rust gevonden heeft die hij zo graag wilde hebben.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat een verdrietig nieuws...quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Weet jij hoe oud hij is geworden?quote:Op maandag 7 april 2025 16:47 schreef Bally-b het volgende:
Wat een vreselijk nieuws, sterke voor de nabestaanden.
Nog zo jong
35quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |