Ik zag Daggla staan in je post en dacht even dat die gekke Griek heen was gegaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Ik schrok al dat er weer iemand was overleden, maar Dr. Daggla liep blijkbaar nogal wat achter.
Nou, dit dus.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag Daggla staan in je post en dacht even dat die gekke Griek heen was gegaanDit topic is niet goed voor een mens.
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie. Dus loop regelmatig achterquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Ik schrok al dat er weer iemand was overleden, maar Dr. Daggla liep blijkbaar nogal wat achter.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie.
Anosmie is een user, pannekoek.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Wat heeft dat er mee te maken?
Beterschap.
Ik ken het alleen als een ziekte, stroopwafel.quote:
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?quote:
@Anosmie en ik hebben de moeder der alle slowchats. Een reactie of 2, 3 per jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?![]()
Damnquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef streamjohan het volgende:
R&P / Denk/bespreek eens hoe je je leven NIET wil eindigen...
Rust in vrede Paul
Voordat ik ga speculeren, welke user betreft dit?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Tailfox (staartvos)?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ik ga speculeren, welke user betreft dit?
Die link legde ik ook al. Ik kan de Tweet niet bekijken (kut twitter)quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Tailfox (staartvos)?
Was ooit anoniem gegaan. Weet niet of hij daarna nog een andere nick heeft gehad.
Dit is het ongeluk waarbij veel mensen een bekeuring hebben gekregen voor het maken van foto/video..... Is ook een topic over, hier op fok.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |