Geen idee, zou kunnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Liggen ze niet (de dragers dan, niet de planken) in die wand met spare parts die bij de klantenservice staat? Daar liggen iig wel plankdragers voor andere kasten.
Zou dat goed blijven plakken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie weer allemaal handige en mooie opbergspullen op de site staan. Voor in de koelkast oa deze https://www.ikea.com/nl/n(...)r-koelkast-50570408/
En de bekende Varierabakken zijn er nu in antraciet, rozeen groen
onder de naam Uppdatera https://www.ikea.com/nl/n(...)en-80504054/#content en goedkoper dan de witte
Ik had deze post gemist. Stond dus gister bij IKEA voor een laminaat vloertje. Het is er dus helemaal uit en komt dus ook niet meer terug.quote:Op maandag 18 december 2023 21:00 schreef Seven. het volgende:
Ik zie bij alle laminaat laatste kans staan. Is al bekend of daar al vervanging voor komt?
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:18 schreef J.P.A.J.S het volgende:
[..]
Ik had deze post gemist. Stond dus gister bij IKEA voor een laminaat vloertje. Het is er dus helemaal uit en komt dus ook niet meer terug.
No worries, ik ben uiteindelijk bij Vloerloods in Kampen prima geslaagd.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:18 schreef J.P.A.J.S het volgende:
[..]
Ik had deze post gemist. Stond dus gister bij IKEA voor een laminaat vloertje. Het is er dus helemaal uit en komt dus ook niet meer terug.
Gokje...quote:
Ja wij. Oven, magnetron, koelvriescombi en een inductieplaat. De inductieplaat zei na een jaar of 4 pang en is niet meer te repareren, maar de rest bevalt prima en hoeft van mij echt niet duurder of ingewikkelder.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand ervaringen met de keukenapparatuur van Ikea?
Ja, en erg tevreden ook. Alleen de huidige oven (Magebo) vind ik qua besturing niet echt intuïtief, na een half jaar nog steeds niet precies door hoe e.e.a. werkt. De Ikea oven in het vorige huis was wat dat betreft wel veel fijner.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand ervaringen met de keukenapparatuur van Ikea?
Dat klopt niet. Het is bovendien voor elke soort apparaat anders.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:45 schreef Leandra het volgende:
De Ikea apparatuur is gerebranded Eletrolux spul.
Ik heb geen inbouw en gewoon een 2-fase fornuis met oven.quote:Op woensdag 19 juni 2024 07:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan ga ik vrijdag kijken hoe wat en waar voor mijn keuken. Het wordt uitbreiding van mijn woningbouw keuken, kan alleen op inductie koken en als je dan ook nog een leuke oven wil, kom je toch op inbouw uit als je geen 3 fasen stroom hebt.. En waarom dan ook gelijk de koelkast niet wegwerken en wat extra aanrechtruimte maken? Keuken is groot genoeg.
Dank allen voor de reacties.
-quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:45 schreef Leandra het volgende:
De Ikea apparatuur is gerebranded Eletrolux spul.
Het apparatuur komt bij Whirlpool en Electrolux vandaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:00 schreef Clubman het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is bovendien voor elke soort apparaat anders.
De wat duurdere vaatwassers zijn bijvoorbeeld van Bosch.
Ah kijk. Dan is Bosch/Siemens inderdaad een leverancier tegenwoordig. Ze zijn flink aan het uitbreiden geweest qua leveranciers dan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zie hier dat in het lijstje ook BSH genoemd wordt bij de leveranciers:
https://www.ikea.com/be/n(...)/kitchen-appliances/
Ergo: aan de hand van het leveranciersnummer onder het artikelnummer kun je zo zien welk merk het is.
• Whirlpool: 18535; 23256; 23196; 50047
• Faber: 23199
• ELICA: 23232; 23244
• Electrolux: 21552
• BSH: 23320
• MIDEA: 23071; 23328
• IKEA: alle andere leveranciersnummers
Toen ik nog inbouw Ikea apparatuur had was het (wellicht toevallig) Electrolux spul, ik had de pyrolyse oven Kulinarisk en die was vrijwel volledig gelijk aan een AEG-model.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan is Bosch/Siemens inderdaad een leverancier tegenwoordig. Ze zijn flink aan het uitbreiden geweest qua leveranciers dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |