Oeh die ÄNGSJÖN is wel erg nice vind ik. Maar onze GODMORGON is pas 2 jaar oud, dus dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nieuwe badkamerseries:
ÄNGSJÖN
HAVBÄCK
TÄNNFORSEN
Voor een prijsindicatie kun je redelijk de Zweedse prijs gedeeld door 10 aanhouden. Mogelijk worden niet alle producten in deze kleuren/versies in Nederland verkocht.
Jammer dat het (zachte) stof is, minder strak en minder makkelijk schoonmaken.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, op de Zweedse site ook de nieuwe bakjes etc voor in de lades ontdekt https://www.ikea.com/se/s(...)ande-beige-10562108/
Ik hoop dat die ook in Nederland komen
Scheelt! Ben je niet voor Jan Lul naar Duitsland geredenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi! Alleen die Angsjon niet echt mijn smaak maar dit is wel next level ja, uitstekende vervanging voor Godmorgon.
D'r komt volgens mij nog een accessoire-reeks maar die staat nog niet online. Mogelijk een vervangende serie voor de kunststof GODMORGON accessoires...quote:Op donderdag 14 december 2023 13:28 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Jammer dat het (zachte) stof is, minder strak en minder makkelijk schoonmaken.
Ja, blij mee! Mooie uitstraling, niet zo'n lomp zwaar ding. Jaar geleden gekocht. Enig nadeel: we gaan verhuizen en het hoofdbord past niet onder het schuine dak. Dus we moeten creatief worden met de indeling.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand ervaring met de Tufjord bedden? We zitten te denken over de 180 brede variant, maar die is er alleen in blauw?
Ik zou bestellen en de deuren tijdens je verhuizing ff ophalen in barendrecht. Kans is groot dat ze er dan gewoon nog liggenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen (samenwonen) en we hebben een Pax-kast ontworpen voor in de nieuwe woning. Die wilden we laten bezorgen. Echter de deuren waren niet beschikbaar voor bezorging. Kan gebeuren, maar het blijkt dat ze op mijn oude adres wel bezorgd kunnen worden
Gebeld naar de klantenservice hoe dat kan maar die konden er niet echt een eenduidig antwoord op geven. Ik heb gevraagd of ze dan de kast naar mijn nieuwe adres kunnen leveren en de deuren aan mijn oude (als ik daadwerkelijk ga verhuizen heb ik een busje waar de deuren in kunnen, maar nu moet ik 4 deuren van 240cm hoog in een Kia Picanto prakken) maar dan moest je 2x de bezorgkosten a 85 euro betalen.
Het enige advies dat ik kreeg is dat ik de kast maar gewoon moest bestellen, alles wat niet op voorraad was zou op een soort boodschappenlijst komen te staan en kon ik afhalen wanneer ze er weer waren. Maar ja, ik heb dat busje ook alleen maar het weekend dat ik verhuis en wanneer het beschikbaar is weet niemand natuurlijk...
Uiteindelijk bleek dat ze in Barendrecht (wat toevallig precies op de helft van mijn oude en nieuwe adres ligt en nog op de route ook) welnog een voorraad van 400 van die deuren hebben, maar ze kon het helaas niet voor me reserveren want dan moet je het binnen 48 uur ophalen en dan heb ik die bus nog niet. En dit stond ook los van online bestellen met bezorging aan huis.
Twijfel nu of ik die kast moet bestellen en erop moet gokken dat de deuren nog steeds in Barendrecht liggen als we die bus hebben, maar als ze er dan niet meer zijn is het mooi kut natuurlijk...
Yep, inmiddels is het geregeld. Moest laatst ergens in Breda zijn vrijwel vlak naast de IKEA daar dus eens besloten gewoon de winkel binnen te lopen. Dat praat een stuk makkelijker dan aan de telefoon en ze zijn dan ook een stuk welwillender, dus de kast is inmiddels besteld. Deuren ook, die worden (zonder tweemaal bezorgkosten betaald te hebben) op mijn oude adres geleverd terwijl de rest gewoon naar het nieuwe adres gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou bestellen en de deuren tijdens je verhuizing ff ophalen in barendrecht. Kans is groot dat ze er dan gewoon nog liggen
oh das fijn en netjes geregeldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Yep, inmiddels is het geregeld. Moest laatst ergens in Breda zijn vrijwel vlak naast de IKEA daar dus eens besloten gewoon de winkel binnen te lopen. Dat praat een stuk makkelijker dan aan de telefoon en ze zijn dan ook een stuk welwillender, dus de kast is inmiddels besteld. Deuren ook, die worden (zonder tweemaal bezorgkosten betaald te hebben) op mijn oude adres geleverd terwijl de rest gewoon naar het nieuwe adres gaat.
Leuk! Gisteren niet gezien bij de IKEA. Het was druk :-). Restaurant was niet te doen. Ik begreep later dat 2 januari een van de drukste dagen van het jaar is. Oeps.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:41 schreef Seven. het volgende:
De Dajlien lijn is vanaf vandaag verkrijgbaar. Ik wil het bankje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa, geweldig stoeltje!quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:20 schreef prunus het volgende:
De nieuwe fauteuil DYVLINGE (in het groen) is ook erg leuk! Maar volgens mij nu al nergens meer te krijgen.
De plankdragers zou je mogelijk via de klantenservice bij kunnen kopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Brimnes kledingkasten gekocht, maar weet iemand of op een of andere manier ik losse planken en pennen kan scoren om er een extra laag in te krijgen, of moet ik elders op maat laten zagen?
Liggen ze niet (de dragers dan, niet de planken) in die wand met spare parts die bij de klantenservice staat? Daar liggen iig wel plankdragers voor andere kasten.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De plankdragers zou je mogelijk via de klantenservice bij kunnen kopen.
Er is een mogelijkheid dat dit ook voor de plank geldt (dit zou dan uit het Spareparts centrum in Zweden moeten komen). Maar daar zijn ze niet zo happig op en is vaak ook niet de goedkoopste optie. Op maat laten zagen bij een bouwmarkt is goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |