Louvel is een leuke renner om te hebben ja, weet niet wie zingle heeft maar dat is ook een mooie om te hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom blij met Cosnefroy en Louvel
Vorig jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Louvel is een leuke renner om te hebben ja, weet niet wie zingle heeft maar dat is ook een mooie om te hebben.
Je hebt 9 renners binnen, niet zeurenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat Hugo populair zou zijn.
Deadline is toch pas op maandag?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Bij gebrek aan tijd morgen nu maar alvast een schot hagel ingeleverd.
Lucas Ocampos vibes.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef wimderon het volgende:
Welke creatieve geest gaat er trouwens een nieuwe header ontwerpen voor in de OP?
Warempel dat klopt.quote:
Die heb ik al jaren gehyped, ik ben trots op MIJN Hugod.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat Hugo populair zou zijn.
In de OP ermee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met ieders favoriete iets te dikke wielrenner
Geblokt?quote:
Of je een emmer leeggooit.quote:
Alleen nog even League met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met ieders favoriete iets te dikke wielrenner
Begin van elk jaar, als ik zoek naar mn bestanden van het jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Heeft het jullie ook wel eens geïrriteerd dat het niet FOK! Cycling Premier League of FOK! Premier League Cycling is?
Ik dacht dat het altijd FCPL was, maar dat zijn ook mijn initialenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Heeft het jullie ook wel eens geïrriteerd dat het niet FOK! Cycling Premier League of FOK! Premier League Cycling is?
Frank Cornelis Petrus Lop?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd FCPL was, maar dat zijn ook mijn initialen
Ik haal het iig niet door elkaar met mn sportsdeck Premier League pagina of de fantasy premier leaguequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Close!quote:
Ik lees dus dat ik word neergezet als iemand die te laat was maar mijn lijstje 1 was keurig in de middag opgestuurd!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef hhh38 het volgende:
Ah gezellig. Ik neem aan dat @:knijn1985 nog even het bod van @:johannes_vermeer moest verwerken en dat de sheet elk moment tot ons komt
Shit, heb ik per ongeluk jou gePMt?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu op Simon Clarke en Luke Plapp biedt. Garantie op punten
Telt het NK daar mee ja? Ik heb sowieso nog niet echt gekeken naar de kalenderquote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu op Simon Clarke en Luke Plapp biedt. Garantie op punten
Er is volgens mij nog geen kalender.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Telt het NK daar mee ja? Ik heb sowieso nog niet echt gekeken naar de kalender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |