Geblokt?quote:
Of je een emmer leeggooit.quote:
Alleen nog even League met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met ieders favoriete iets te dikke wielrenner
Begin van elk jaar, als ik zoek naar mn bestanden van het jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Heeft het jullie ook wel eens geïrriteerd dat het niet FOK! Cycling Premier League of FOK! Premier League Cycling is?
Ik dacht dat het altijd FCPL was, maar dat zijn ook mijn initialenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Heeft het jullie ook wel eens geïrriteerd dat het niet FOK! Cycling Premier League of FOK! Premier League Cycling is?
Frank Cornelis Petrus Lop?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd FCPL was, maar dat zijn ook mijn initialen
Ik haal het iig niet door elkaar met mn sportsdeck Premier League pagina of de fantasy premier leaguequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef hhh38 het volgende:
Close!quote:
Ik lees dus dat ik word neergezet als iemand die te laat was maar mijn lijstje 1 was keurig in de middag opgestuurd!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef hhh38 het volgende:
Ah gezellig. Ik neem aan dat @:knijn1985 nog even het bod van @:johannes_vermeer moest verwerken en dat de sheet elk moment tot ons komt
Shit, heb ik per ongeluk jou gePMt?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu op Simon Clarke en Luke Plapp biedt. Garantie op punten
Telt het NK daar mee ja? Ik heb sowieso nog niet echt gekeken naar de kalenderquote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu op Simon Clarke en Luke Plapp biedt. Garantie op punten
Er is volgens mij nog geen kalender.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Telt het NK daar mee ja? Ik heb sowieso nog niet echt gekeken naar de kalender
Het NK van de top 10 landen telt mee en Australië stond over het afgelopen seizoen 8e volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Telt het NK daar mee ja? Ik heb sowieso nog niet echt gekeken naar de kalender
Achteraf krijg je natuurlijk geen punten.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het NK van de top 10 landen telt mee en Australië stond over het afgelopen seizoen 8e volgens mij.
Zou niet de eerste keer zijn volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Achteraf krijg je natuurlijk geen punten.
Dat hebben we volgens mij nooit gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn volgens mij
@:wimderon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |