Dat dacht ik van ronde 1 ook, daar heb ik vrij weinig over nagedacht, dat werd vrij succesvol. Nu heb ik veel meer erover nagedacht, zal dus nu wel mislopen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef Chiappucci het volgende:
Geen flauw idee wat ik van deze ronde moet verwachten. Met een aantal grote budgetten, een handvol toppers en een heleboel middelmaat nog over is dit altijd lastig in te schatten.
En of er darts bezig is? Of is Knijn niet van het pijltjes gooien?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef franklop het volgende:
Belangrijkste vraag is wel is knijn een tennistoernooi heeft vandaag
belangrijkste vraag is of iedereen gaat insturenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
En of er darts bezig is? Of is Knijn niet van het pijltjes gooien?
Stipt om 22:00 namen en rugnummers van de eventuele laatkomers.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
belangrijkste vraag is of iedereen gaat insturen
Vast wel, veel mensen zijn gewoon van het last minute werk. Of veranderen, zoals ik, hun team nog 17x om er vervolgens achter te komen dat je eerste lijstje 8 renners had opgeleverd en je 17de lijstje slechts 2.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
magquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef Felagund het volgende:
Moeten we ook een keer een teamnaam opsturen?
Ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:26 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog vier renners van mijn reservelijst beschikbaar waren, en had net al vrij snel de lijst uitgebreid tot een stuk of 15, op volgordequote:Op maandag 9 januari 2023 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vast wel, veel mensen zijn gewoon van het last minute werk. Of veranderen, zoals ik, hun team nog 17x om er vervolgens achter te komen dat je eerste lijstje 8 renners had opgeleverd en je 17de lijstje slechts 2.
Ik ben wel beetje moe van het tennistoernooi dus sluit niet uit dat ik in slaap donderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef franklop het volgende:
Belangrijkste vraag is wel is knijn een tennistoernooi heeft vandaag
Helpt het als ik mijn fenomenale lijst vast op stuur?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:32 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje moe van het tennistoernooi dus sluit niet uit dat ik in slaap donder
zekerquote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helpt het als ik mijn fenomenale lijst vast op stuur?
Als je hulp nodig hebt, geef maar een seintje.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog vier renners van mijn reservelijst beschikbaar waren, en had net al vrij snel de lijst uitgebreid tot een stuk of 15, op volgorde
Nu nog de bedragen
Ik ben echt wel tevreden met mijn lijst, en zelfs met de namen die het net niet gehaald hebben zou ik bepaald niet ontevreden zijn. Er zit bij mij niemand bij waarvan ik dacht "Nou, dan die maar...", maar jaquote:Op maandag 9 januari 2023 21:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben helemaal niet tevreden met m'n lijstje, maar ook niet met de alternatieven op m'n shortlist
Ik ook niet, maar daardoor is het doemscenario dat ik veel te hoog heb ingezet wel waarschijnlijkquote:Op maandag 9 januari 2023 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden met mijn lijst, en zelfs met de namen die het net niet gehaald hebben zou ik bepaald niet ontevreden zijn. Er zit bij mij niemand bij waarvan ik dacht "Nou, dan die maar...", maar ja
Of net te laag. Pfff. Stom spelquote:Op maandag 9 januari 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daardoor is het doemscenario dat ik veel te hoog heb ingezet wel waarschijnlijk
Huh bijzonder, ik dacht dat ik een soort kopie had gemaakt en vanuit Dropbox met Excel Online het in m'n eigen Dropbox ingevuld had, want heb even geen Excel op de laptop.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef Max23 het volgende:
Zou het kunnen dat ik de biedingen van Pino zie staan in het bestand? Die hij doet in Ronde 2
Edit: ja dat is inderdaad zijn ronde 2 zie ik. Beetje lullig om nu nog op die renners te gaan bieden
Nibali is ook gewoon nog beschikbaar he, gewoon een gratis tip.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Ingestuurd! Nu de komende 11 minuten inhouden om niet toch nog een wijziging op te sturen
Shit, daar zeg je watquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nibali is ook gewoon nog beschikbaar he, gewoon een gratis tip.
Rebellin is ook nog niet gekozenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Basso ook.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wim is ook een last-minute instuurderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
@:wimderon
@:deluna
@:slobeend
@:frozen-Assassin
@:immerdebestebob
@hhh38 heeft al ingeleverd en het is nog niet eens 21:55.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
Ik stond op het punt om alle ploegen nog een keer langs te gaan om verborgen pareltjes te zoeken maar toen was het al 21:30quote:Op maandag 9 januari 2023 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:hhh38 heeft al ingeleverd en het is nog niet eens 21:55.
Heb je hem binnen?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef knijn1985 het volgende:
Ik hoop nu best wel dat ik niet op dezelfde renners heb geboden, maar als dat wel zo is: ik had überhaupt pas toegang tot de sheet toen jouw probleem al gefixt was, als ik dat zo lees hier.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Je kan beter te laat zijn dan alles in het bestandje zetten.
Waarom is die niet gewoon read-only eigenlijk?
Ik ben erg boos als een bepaalde renner naar jou gaat, waar ik nu niet op geboden heb!!!quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Je kan beter te laat zijn dan alles in het bestandje zetten.
Waarom is die niet gewoon read-only eigenlijk?
Ik zou dat erg graag doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht wel meer teasers dan de vorige keer.
Eventueel zou dit ook uitbesteed kunnen worden, volgens mij zijn er wel een paar liefhebbers voor.
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar, voor hoeveel gaan Trentin en Ulissi weg, en gaan dit de hoogste biedingen zijn in deze ronde?
Stuyven was echt een waardeloze renner voor mn team. Die reed bijna niksquote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.
Die mag straks lekker de Cees Bollen ophalen in ronde 3.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef knijn1985 het volgende:
De belangrijkste vraag is gaat @:frozen-Assassin nog meedoen?
Als Mohorofiets niet voor veel weg gaat wordt ik boos.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.
Wie weet!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:00 schreef Momo het volgende:
Interessante tactiek voor Pino, misschien pakt het juist wel goed voor hem uit, omdat mensen niet lullig willen gaan doen
Heb jij op 1 van de 2 geboden?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar, voor hoeveel gaan Trentin en Ulissi weg, en gaan dit de hoogste biedingen zijn in deze ronde?
Dit was de enige reden dat ik aanbood om te helpen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht wel meer teasers dan de vorige keer.
Eventueel zou dit ook uitbesteed kunnen worden, volgens mij zijn er wel een paar liefhebbers voor.
Die is te laat, veel succes met Antonio Nibali en Leonardo Basso.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef knijn1985 het volgende:
De belangrijkste vraag is gaat @:frozen-Assassin nog meedoen?
Ik wil alleen helpen om de rest te kunnen naaien met biedingen die net iets hoger liggenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit was de enige reden dat ik aanbood om te helpen.
Met mijn 19 miljoen? Dan had ik het net zo goed direct in de prullenbak kunnen flikkeren denk ik.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met mijn 19 miljoen? Dan had ik het net zo goed direct in de prullenbak kunnen flikkeren denk ik.
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop dat mijn bod van 15,01 genoeg is voor Davide Ballerini en 10,90 voor Dylan van Baarle.
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop dat mijn bod van 15,01 genoeg is voor Davide Ballerini en 10,90 voor Dylan van Baarle.
Ja Ulissi zou nog kunnen inderdaad, maar Trentin zie ik wel voor een miljoentje of 40-45 gaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je de populariteit van Ulissi overschat
Ik begin met strepen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef wimderon het volgende:
Pippo?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
Hopelijk heb ik mijn kerel wel weer binnen
Ganna?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
Jeetje, ik wilde de matige grap maken dat die er ook nog in zat, en dan iedereen kijken enzo, maar die zat er echt nog inquote:
De boer dat is de keerl, Harm Vanhoucke dus?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
Jij toch altijd?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een ernstig mooie pm ontvangen. Wie als eerste gepest worden?
Yves was al gekozen volgen mij, dus dat kan alleen maar Harm zijn ja.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
De boer dat is de keerl, Harm Vanhoucke dus?
Mauri?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yves was al gekozen volgen mij, dus dat kan alleen maar Harm zijn ja.
Koos?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:12 schreef wimderon het volgende:
Iemand geboden op een werkloze wielrenner?
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |