Ik zou dat erg graag doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht wel meer teasers dan de vorige keer.
Eventueel zou dit ook uitbesteed kunnen worden, volgens mij zijn er wel een paar liefhebbers voor.
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar, voor hoeveel gaan Trentin en Ulissi weg, en gaan dit de hoogste biedingen zijn in deze ronde?
Stuyven was echt een waardeloze renner voor mn team. Die reed bijna niksquote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.
Die mag straks lekker de Cees Bollen ophalen in ronde 3.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef knijn1985 het volgende:
De belangrijkste vraag is gaat @:frozen-Assassin nog meedoen?
Als Mohorofiets niet voor veel weg gaat wordt ik boos.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zul je net zien dat bijna iedereen er juist van weg blijft. Stuyven lijkt mij ook een dure renner eventueel.
Wie weet!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:00 schreef Momo het volgende:
Interessante tactiek voor Pino, misschien pakt het juist wel goed voor hem uit, omdat mensen niet lullig willen gaan doen
Heb jij op 1 van de 2 geboden?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar, voor hoeveel gaan Trentin en Ulissi weg, en gaan dit de hoogste biedingen zijn in deze ronde?
Dit was de enige reden dat ik aanbood om te helpen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht wel meer teasers dan de vorige keer.
Eventueel zou dit ook uitbesteed kunnen worden, volgens mij zijn er wel een paar liefhebbers voor.
Die is te laat, veel succes met Antonio Nibali en Leonardo Basso.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef knijn1985 het volgende:
De belangrijkste vraag is gaat @:frozen-Assassin nog meedoen?
Ik wil alleen helpen om de rest te kunnen naaien met biedingen die net iets hoger liggenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit was de enige reden dat ik aanbood om te helpen.
Met mijn 19 miljoen? Dan had ik het net zo goed direct in de prullenbak kunnen flikkeren denk ik.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met mijn 19 miljoen? Dan had ik het net zo goed direct in de prullenbak kunnen flikkeren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |